Recensie Romy, Soest 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mvanplezier

Newbie
14
16/05/22
8
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/soest/2030807-romy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Van de week de oude wandel sloffen uit de kast getrokken en contact gezocht met de dame. Het was al een paar dagen goed weer en als je dan overal kontjes ziet in het verkeer dan stijgt de temperatuur. Rond een uur of vier appje gestuurd, kon twee uurtjes later al terecht. Dame ontvangt in een hotel in Amersfoort, je kan zo doorlopen. Ik ben een jongere kerel die van vrouwen van middelbare leeftijd houdt. Ik schat de dame rond de 45, dikke tieten uiteraard nep. Nep lippen, nep tanden en blond haar. Mevrouw is goed geil, je moet wel de leiding nemen. Pijpen doet ze wel maar liever niet te lang, kan ook niet zonder condoom. Ook niet als je bereid bent om meer te betalen. Dame rookt en biedt je een borreltje aan als je wil. Mogelijkheid om vooraf en achteraf te douchen. Wanneer je haar goed door neukt, vingert ze zich zelf geil door. Dame tongzoent je als je fris bent, niet dat ik er aanspraak op heb gemaakt. Al met al wat het wel een goede date. Of ik nog een keer zou gaan dat niet, gepijpt worden met condoom werkt namelijk niet voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan