WHEM Rongfah - Maassluis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
voor 45 per uur en direct adres erbij verwacht ik alleen klassieke thaise massage. Alhoewel... de 4 zijn allen mannen en een ervan eindigt zijn review met de zin (let op de wink) "De kans is heel groot, dat ik spoedig weer een massage nodig heb ;-) "


 
Begrijp niet zo goed dat zoveel mensen op marktplaats dit soort massages zoekt...9/10 hebben er expliciet bij staan geen erotische handelingen, die 1/10 die het niet vermeld is het meest waarschijnlijk vergeten / nog geen kennis gemaakt met stroom aan dit soort vragen. Tuurlijk, ze bestaan echt wel weet ikzelf ook uit ervaring btw, maar ga gwn naar een salon waar het zonder twijfel in het pakket zit!?
 
Voor wat betreft Rongfah, geloof me de foto's zijn van haar maar ik denk 20 jaar terug. Ik zou het verwachtingspatroon iets terugschroeven voor je daar heen gaat.

Full moon is voornamelijk heel blij met zichzelf. Heeft een prachtig kamertje met verwarmde tafel en schitterende douche.
Qua massage skills kan ze heus wel wat en het is een mooie vrouw.

In algemeenheid. Denk je dat het handig is voor dames op marktplaats om te adverteren met HE?
Wil niet zeggen dat dit nooit gebeurd overigens.
 
Op een vergane massage forum werd er destijds vermeld dat ze enkel een massage met handmatige hoogtepunt gaf. Voor de rest bood ze geen andere erotische handelingen.

Echt he, je illustreerd precies mijn punt uit de post letterlijk boven die van jou...
De advertentie ziet er veelbelovend uit vind je werkelijk? Wat dan???

Misschien de foto's die aangeven dat ze moeite heeft gestopt in het inrichten van der massage kamertje? Of misschien de foto's van 3 massage certificaten waar ze ogenschijnlijk enige trots uit haalt? Of misschien omdat ze uiteraard een foto post waarop ze lacht? Of is het dat je denkt dat deze onderstaande tekst uit haar advertentie (gequote inclusief caps en underlining) een stukje reverse psychology is:

IK GEEF GEEN EROTISCHE MASSAGES.

GEEN HAPPY END.

DUS OOK GEEN BODY TO BODY

EN VERZOEK U HIER NAAR NIET TE INFORMEREN!!!



En dan kijk je in %@# Rotterdam, met tig erotische massagesalons...Hoe groot denken jullie nou dat de kans is dat, al zou je een HJ scoren bij een marktplaats "ik doe expliciet niet happy end" dame, dat deze gelijkwaardig is of id buurt komt van een HJ in een salon waar de vrouwen weten dat veel mannen primair daarvoor komen en er misschien wel een kans is dat ze net iets neer skills ontwikkeld hebben?

*BTW ook ik ben bij Moon geweest; super knap wat zij allemaal in een uurtje massage stop. Ga er gewoon heen voor wat ze aanbied. Ik kan jullie wel vertellen dat zij overspoelt wordt met vragen "doe je zoals hierboven dikgedrukt?". Hoe denk je dat dat is voor haar; fucking irritant gewoon; hoe duidelijk kan een dame zijn?!?
Ik begrijp je bericht volkomen.
 
Heeft er iemand ervaring met deze dame? Is het een massage met extra?

Rongfah Thaise ontspanningsmassage Maassluis
Zie omschrijving
Ze geeft een uur massage voor 45 euro met als je dat wil op einde handmatig hoogtepunt.
 
Ze geeft een uur massage voor 45 euro met als je dat wil op einde handmatig hoogtepunt.
Klopt helemaal ben er enige wrken geleden geweest een lieve vrouw. Echter zijn de fotos van haar op marktplaats van heel lang geleden. Met andere woorden laat je niet alleen leiden doorde fotos. Massage is trouwens wel top netals hethandmatig hoogtepunt
 
Voor wat betreft Rongfah, geloof me de foto's zijn van haar maar ik denk 20 jaar terug. Ik zou het verwachtingspatroon iets terugschroeven voor je daar heen gaat.

Full moon is voornamelijk heel blij met zichzelf. Heeft een prachtig kamertje met verwarmde tafel en schitterende douche.
Qua massage skills kan ze heus wel wat en het is een mooie vrouw.

In algemeenheid. Denk je dat het handig is voor dames op marktplaats om te adverteren met HE?
Wil niet zeggen dat dit nooit gebeurd overigens.
Fool moon is een andere dame dan Rongfah.
Rongfah masseert namelijk op een bed.
 
Ik ben vorige week bij haar geweest.
Lieve vrouw, iets ouder en molliger, maar ziet er prettig uit.
Mogelijkheden:
Massage en HE, waarbij kleren bij haar aan blijven,
Massage + body to body en HE naakt,
Massage + sex.
Ik koos voor de 2e optie.
Goede massage met wat teasen, en na het omdraaien massage aan de voorkant en uiteindelijk massage van de brandslang.
Je mag haar overal aanraken ☺️
 
Gisteren geweest.
Vriendelijke dame schone handdoeken goede massage.
Voor haar leeftijd ziet ze er goed uit maar foto's zijn al even oud.
Wel twee keer telefoon die best hard staat en geklooi en woensdagmiddag was misschien niet een goede tijd ivm speelpleintje beneden.

Misschien nog eens terug.
 
Kwam via de App niet verder dan B2B met hp. Misschien is ze voorzichtig, misschien is ze selectief. Voor mij in ieder geval genoeg om af te spreken. Wie weet kan er ter plekke meer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan