Rood staan voor de rode lampen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
319
19/02/23
570
15
Werd vanmorgen met een nuchter verstand wakker en dat gebeurt niet zo vaak. Laatste dagen wel steeds meer. Poahhhh..... wat heb ik domme dingen gedaan zeg. Van dat middelmatige salarisje van me zo'n 900eu naar de hoeren gebracht en dan is de maand nog maar net begonnen. Sta nu al 1600eu in het rood omdat ik me vorige maand ook al zo misdragen heb bij de rode lampen. Rood staan voor de rode lampen. Dieper kan ik niet zakken toch wandelbroeders? Bij deze neem ik even 2,5 week een wandelpauze totdat me rekening weer aangevuld is. Herkennen mensen zich hierin?
 
Werd vanmorgen met een nuchter verstand wakker en dat gebeurt niet zo vaak. Laatste dagen wel steeds meer. Poahhhh..... wat heb ik domme dingen gedaan zeg. Van dat middelmatige salarisje van me zo'n 900eu naar de hoeren gebracht en dan is de maand nog maar net begonnen. Sta nu al 1600eu in het rood omdat ik me vorige maand ook al zo misdragen heb bij de rode lampen. Rood staan voor de rode lampen. Dieper kan ik niet zakken toch wandelbroeders? Bij deze neem ik even 2,5 week een wandelpauze totdat me rekening weer aangevuld is. Herkennen mensen zich hierin?
Koop een goede masturbator in dit geval broeder. Steek hem er in zodra de nood hoog is. Zou ik doen tenmonste.
 
Eh, nee. Ik zou zeggen: gelukkig niet.
Lijkt me heel naar om dit te moeten constateren.
Het is allemaal leuk en lekker wat we doen, maar als je je hiervoor in de schulden steekt, dat lijkt me heel vervelend om je te realiseren.

Ik heb wel in bepaalde periodes veel geld aan de dames gedoneerd, maar dat was geld dat over was.
Nu ik nog 1 1/2 jaar mijn privé gekochte elektrische auto moet afbetalen à 1.100 euro per maand is het wandelen gelijk tot een minimum gedaald.

Sterkte!
 
Het verbaast met eerlijk gezegd niet.
Je was nogal actief bezig met de meiden.
Je kunt jezelf failliet neuken in de straatjes met mooie poppetjes, als je niet oppast.
Je moet leven naar je inkomen.
Bereken dus hoeveel je per maand kunt besteden zonder blut te worden en hou je daaraan.

En nee, ik herken mij er niet in (geld te veel) :LOL:
 
Het verbaast met eerlijk gezegd niet.
Je was nogal actief bezig met de meiden.
Je kunt jezelf failliet neuken in de straatjes met mooie poppetjes, als je niet oppast.
Je moet leven naar je inkomen.
Bereken dus hoeveel je per maand kunt besteden zonder blut te worden en hou je daaraan.

En nee, ik herken mij er niet in (geld te veel) :LOL:
Donaties altijd welkom😜
Geeft me wel een goed gevoel dat ze nu in Roemenie een goede orthodoxe paasvakantie van mijn centen kunnen vieren met de famillie😄
 
Fijn dat je er nog positief tegenaan kijkt.
Maar het is wel een serieuze aangelegenheid.
Het is net als gokken.
Kan leuk zijn maar is ook heel gevaarlijk.
Als je meer gaat neuken dan je je kunt veroorloven, gaat het echt mis.
Je hebt dat in een vroeg stadium ontdekt, dat komt wel goed dus.
Succes, wandelbroeder.

(en zoals eerder getipt is: ben je geil en wil je naar de straatjes, maar er is eigenlijk geen budget voor, geef er dan effe snel een ruk aan. Daar is geen ruk aan, maar het is nu eenmaal niet anders...)
 
(en zoals eerder getipt is: ben je geil en wil je naar de straatjes, maar er is eigenlijk geen budget voor, geef er dan effe snel een ruk aan. Daar is geen ruk aan, maar het is nu eenmaal niet anders...)
Dit inderdaad. En sterker nog: ik zou zelfs sowieso rukken, voordat je geil bent.
Dan zul je later op de dag minder last hebben van opkomende geilheid en minder in de verleiding te komen om naar de ramen te gaan.
 
Moet bekennen dat ik als nieuwe wandelaar ook wel mijn periode hebt gehad van veel proberen, vorige maand ging het hard... elke week wel 2x een dame bezocht omdat ik nieuwsgierig was naar meer "smaak". Massages gehad met hoogtepunten, Zuid-Amerikanen, GFE's en Oost-Europezen. Dus nu ga ik weer terug naar het handwerk tot ik weer centjes hebt.
 
Werd vanmorgen met een nuchter verstand wakker en dat gebeurt niet zo vaak. Laatste dagen wel steeds meer. Poahhhh..... wat heb ik domme dingen gedaan zeg. Van dat middelmatige salarisje van me zo'n 900eu naar de hoeren gebracht en dan is de maand nog maar net begonnen. Sta nu al 1600eu in het rood omdat ik me vorige maand ook al zo misdragen heb bij de rode lampen. Rood staan voor de rode lampen. Dieper kan ik niet zakken toch wandelbroeders? Bij deze neem ik even 2,5 week een wandelpauze totdat me rekening weer aangevuld is. Herkennen mensen zich hierin?
Neen, niet echt...
Vermaak me geweldig met m'n vaste DVP's... maar met financiële discipline heb ik nooit problemen gehad.
 
Fijn dat je er nog positief tegenaan kijkt.
Maar het is wel een serieuze aangelegenheid.
Het is net als gokken.
Kan leuk zijn maar is ook heel gevaarlijk.
Als je meer gaat neuken dan je je kunt veroorloven, gaat het echt mis.
Je hebt dat in een vroeg stadium ontdekt, dat komt wel goed dus.
Succes, wandelbroeder.

(en zoals eerder getipt is: ben je geil en wil je naar de straatjes, maar er is eigenlijk geen budget voor, geef er dan effe snel een ruk aan. Daar is geen ruk aan, maar het is nu eenmaal niet anders...)
Dat zijn wijze woorden van Opa, ik zal als ik jou was eerst zorgen dat je niet meer rood staat.
Het viel mij ook al op dat je de laatste weken vrij actief was, gewoon pas weer gaan als er weer geld over is.
 
ik heb iedere keer na het bezoek van een dame, bij mijzelf zoiets van, dit was de laatste keer, niet zo zeer vanwege de financien, maar eerder omdat ik mijzelf soms een beetje zielig vind om op deze manier mijn gerief te zoeken / krijgen.
Maar ja, meestal na een paar weken, loop ik dan toch mijn lul achterna.
 
ik heb iedere keer na het bezoek van een dame, bij mijzelf zoiets van, dit was de laatste keer, niet zo zeer vanwege de financien, maar eerder omdat ik mijzelf soms een beetje zielig vind om op deze manier mijn gerief te zoeken / krijgen.
Maar ja, meestal na een paar weken, loop ik dan toch mijn lul achterna.
Nu, dat is niet echt leuk! Jammer toch!
Bij mij is het net omgekeerd... wat heb ik de laatste weken weer enkele écht geweldige ervaringen gehad! Mega geil, waar ik echt alles kan geven en me helemaal uitleef!

En... dan de volgende ochtend... man! Wat voel ik me geweldig! Kan ik nog dagenlang van nagenieten... en dan beginnen plannen voor een volgende date. Ik voel me de koning te rijk... Ongelooflijke sex met boeiende vrouwen... en helemaal geen gedoe met rood staan.
 
ik heb iedere keer na het bezoek van een dame, bij mijzelf zoiets van, dit was de laatste keer, niet zo zeer vanwege de financien, maar eerder omdat ik mijzelf soms een beetje zielig vind om op deze manier mijn gerief te zoeken / krijgen.
Maar ja, meestal na een paar weken, loop ik dan toch mijn lul achterna.
Voordat ik de eerste keer geweest was had ik altijd gedacht dat ik daar ook moeite mee zou hebben, van "nu ben ik pas echt een loser", maar eigenlijk heb ik daar geen seconde last van gehad. Het is een cheatcode voor seks en als het mee zit een gezellig gesprek, niks mis mee eigenlijk.
 
Werd vanmorgen met een nuchter verstand wakker en dat gebeurt niet zo vaak. Laatste dagen wel steeds meer. Poahhhh..... wat heb ik domme dingen gedaan zeg. Van dat middelmatige salarisje van me zo'n 900eu naar de hoeren gebracht en dan is de maand nog maar net begonnen. Sta nu al 1600eu in het rood omdat ik me vorige maand ook al zo misdragen heb bij de rode lampen. Rood staan voor de rode lampen. Dieper kan ik niet zakken toch wandelbroeders? Bij deze neem ik even 2,5 week een wandelpauze totdat me rekening weer aangevuld is. Herkennen mensen zich hierin?
Je moet wat over hebben voor die mooie dames he... ik wou dat ik een oplossing wist 😂
 
Nu, dat is niet echt leuk! Jammer toch!
Bij mij is het net omgekeerd... wat heb ik de laatste weken weer enkele écht geweldige ervaringen gehad! Mega geil, waar ik echt alles kan geven en me helemaal uitleef!

En... dan de volgende ochtend... man! Wat voel ik me geweldig! Kan ik nog dagenlang van nagenieten... en dan beginnen plannen voor een volgende date. Ik voel me de koning te rijk... Ongelooflijke sex met boeiende vrouwen... en helemaal geen gedoe met rood staan.
Wel leuk om te lezen @Marco, dat je het op deze manier ervaart.
 
Zoek hulp bij een gezondheidsinstelling. Je kunt aan alles verslaafd raken. Ook aan seks, al dan niet voor geld. Ik hoop dat je er professionele hulp voor kunt krijgen, want dit is wel zorgelijk
Zo ver is het gelukkig nog niet, maar bedankt voor je zorgen. Mijn plan is ook om het financiel recht te trekken en een korte wandelpauze te nemen. Daarna wat meer inplannen en met mezelf af te spreken alleen naar de dames te gaan van de centen die ik kan missen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan