WHEM Roosje, Zoetermeer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er een paar jaar geleden een keer geweest. Is volgens mij in een huis waar meer dames ontvangen.
Aaardige dame met heerlijke borsten maar niet al te veel actie. Geen tongzoenen maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Voor mij ondanks de mooie voorgevel tot nog toe geen herhaling.
 
Ehhhmmm....dame ontvangt helemaal alleen en prive....en een aantal jaar geleden lijkt me sterk...ze is pas 1,5 jaar actief in Zoetermeer....de achtergrondgeluiden kwamen wellicht uit de televisie...100% doet zij wel aan tongzoenen..
 
Laatst bewerkt:
Dame ontvangt inderdaad alleen niets van een nader gemerkt. Thuis ontvangst dame rookt wel en dat ruik je.
Heeft grote borsten met piercing er doorheen. was voor mij niet aangenaam door de rook lucht maar dat is voor iedereen anders. Geen herhaling.
 
[QUOTE="Markos198, post: 156466, member: 8936"] Weet iemand wat ze ervoor vraagt? [/QUOTE] Ik ben ook wel benieuwdnaar de terieven en een recensie. 👍👍
 
Misschien zou je daarvoor gewoon even kunnen bellen met die vraag...ik denk dat de dame in kwestie je daarop duidelijk antwoord kan geven..ik weet zij werkte vroeger onder de naam sexy_pearly in den haag...stonden een aantal recencies op hookers of kinky...aantal jaar terug inmiddels weer....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan