Recensie Rosa, Walhalla 3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jantheman

Wandelaar
49
21/09/21
13
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Rosa is weer aanwezig in Walhalla, kamer 3. Zij herkende mij direkt maar was nog bezig om het haar van een kollega te doen waardoor ik nog 2 keer een rondje moest maken. Viel mij echter op dat de meeste kamers bezet waren met dames. Ik schat 85 - 90 %, zowel in Walhalla, Het Hofje en Love & Joy.

Toen zij dan klaar was met haar kollega, bij haar naar binnen gegaan en werd direkt met tongzoenen ontvangen. Na het wederzijds wassen, verder met staande tongzoenen, elkaar overal lekker beetgepakt en Rosa begon mij daarna heerlijk ( ZC ) te pijpen. Ik kon haar intussen lekker vingeren en met haar heerlijke borsten spelen. Na enige tijd dan maar samen op het bed gaan liggen in de 69-er positie waar ik haar heerlijk kon likken en vingeren, terwijl ze mij ZEER deepthroat pijpte. Dit hield ze gelukkig een hele tijd vol, toen kwam ze lekker op mij zitten en hebben we nog heerlijk geneukt, totdat ik het condoom vulde. Rosa blijft nu 3 weken, misschien gaat ze daarna ( als Walhalla verbouwd wordt ) tijdelijk in Het Hofje zitten, maar dat wist zij nog niet. In elk geval is zij weer terug en ze ziet mij zeker nog een keer weer voordat de verbouwing plaatsvindt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan