- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 35
Deze mooie Latina in de loop der jaren meerdere malen bezocht, het is altijd een feestje met geile latina sex. Voor mij is het altijd een zekerheidje in de straat. Ze wast pielemans goed en gaat dan met haar lekkere kont naar mij toe staan en voor een soort massage met haar billen. De sex is altijd goed zonder tijdsdruk, en ze probeerd het altijd naar mijn zin te maken. Ik weet niet wat er allemaal bij haar mogelijk is, maar ik denk veel. Verder heeft ze gevoel voor humor, dat is iets dat ik altijd wel kan waarderen in een dame

heerlijk schatje zei ik, je begint goed. Lekker even het wastafeltafereeltje en daarna met de olie in de weer. Alles werd super glad en ze geilt je flink op tussen die heerlijke billen. De dame is stevig, maar zeker niet dik. Redelijk strak allemaal. Haar borsten zijn fantastisch, precies zoals ik ze het liefste zie. Lekker groot en behoorlijk stevig, heb haar cupmaat niet gevraagd, maar E of misschien wel F zou ik niet van opkijken. Met een beetje dansen zaten we elkaars lichaam te verkennen. Ze was heel actief en ik ook natuurlijk. Alleen wilde ze niet echt tongen, wel zoenen, maar tongen maakt het net ietsje geiler vind ik. Condoom omdoen doet ze heel geraffineerd zoals hier al beschreven, met haar mond. Je merkt er amper iets van en ondertussen pijpt ze je de hemel in. Rustig aan zei ik nog want ik wil je ook nog graag neuken. Ik wilde graag met haar on top, dan is het uitzicht het mooiste, maar dat hielt ik helaas niet lang vol want ze maakte me zo klaar. Maar wat een lekkere meid zeg. Zij heeft er weer een vaste klant bij
 heerlijk schatje zei ik, je begint goed. Lekker even het wastafeltafereeltje en daarna met de olie in de weer. Alles werd super glad en ze geilt je flink op tussen die heerlijke billen. De dame is stevig, maar zeker niet dik. Redelijk strak allemaal. Haar borsten zijn fantastisch, precies zoals ik ze het liefste zie. Lekker groot en behoorlijk stevig, heb haar cupmaat niet gevraagd, maar E of misschien wel F zou ik niet van opkijken. Met een beetje dansen zaten we elkaars lichaam te verkennen. Ze was heel actief en ik ook natuurlijk. Alleen wilde ze niet echt tongen, wel zoenen, maar tongen maakt het net ietsje geiler vind ik. Condoom omdoen doet ze heel geraffineerd zoals hier al beschreven, met haar mond. Je merkt er amper iets van en ondertussen pijpt ze je de hemel in. Rustig aan zei ik nog want ik wil je ook nog graag neuken. Ik wilde graag met haar on top, dan is het uitzicht het mooiste, maar dat hielt ik helaas niet lang vol want ze maakte me zo klaar. Maar wat een lekkere meid zeg. Zij heeft er weer een vaste klant bij  .
.