Recensie Rose, Beveren-Waas 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ButtFucKer69

Stamgast
Forumpionier
374
10/07/21
213
28
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/red-rose-fantasy-is-back.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs bij dit (knal)roodharig meisje geweest, het werd een beetje een gemengde ervaring.

Ze ziet er heel mooi uit, op haar redlights profiel linkt ze zelf naar haar onlyfans pagina en daar kun je haar gezicht ook zien.
Ze is lichtjes mollig met mooie rondingen, daar hou ik wel van.
Pijpen (altijd en alleen met cd) doet ze heel erg goed, en als je een beetje kunt beffen kun je haar zo laten komen want daar houdt ze duidelijk echt van.

Tot zover het positieve, want inleving van haar kant is er nauwelijks. Als je uitbent op een GFE met zoenen (al dan niet met tong) ben je aan het verkeerde adres, want ze houdt echt de boot af. Ze is vriendelijk, dat wel, maar afstandelijk.
Ook stond ik na nauwelijks 20 van de 30 betaalde minuten alweer op straat.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent (paar weken geleden) bij Rose nog eens langsgeweest en ik kan me niet vinden in jullie ervaringen heren, al zie ik wel dat jullie dates van enkele maanden geleden dateren. Sigarettengeur zal je alvast niet meer bespeuren bij haar, tijdens onze babbel liet ze vallen dat ze al wat maanden gestopt is met roken (en ik rook ook niks in haar appartementje). Bij mij was ze vriendelijk en zoog ze spreekwoordelijk de matras door mijn gat er door, voelt alsof ze zonder condoom pijpt! Heb door haar pijpkunsten mooi het rubbertje gevuld ook. 🤯 Ik weet wel dat ze weinig geduld heeft met klanten dat haar irriteren, dus vriendelijk en beleefd zijn tegen haar is de boodschap. 😉 Minpunt dat ik mezelf wel in kan vinden is dat ze idd redelijk strict met de klok is, voor de rest zeker voor herhaling vatbaar.
 
Wel, beste spuitergv, ik denk dat je mijn review niet goed gelezen hebt.
Ik heb nergens gezegd dat ze niet vriendelijk was of dat het pijpen nergens op leek.
Ik heb wel gezegd dat er geen sprake was van een GFE wegens niet zoenen en veel te weinig inleving. En "strikt met de klok"… als je na 20min alweer buiten staat noem ik dat niet strikt maar snel afgewerkt.
Anyway, ben blij voor jou dat je voor je 50 euro een topdate had.
Laat ons er maar van uitgaan dat ze hier mee leest en dat ze de feedback op een positieve manier gebruikt heeft.
 
Wel, beste spuitergv, ik denk dat je mijn review niet goed gelezen hebt.
Ik heb nergens gezegd dat ze niet vriendelijk was of dat het pijpen nergens op leek.
Ik heb wel gezegd dat er geen sprake was van een GFE wegens niet zoenen en veel te weinig inleving. En "strikt met de klok"… als je na 20min alweer buiten staat noem ik dat niet strikt maar snel afgewerkt.
Anyway, ben blij voor jou dat je voor je 50 euro een topdate had.
Laat ons er maar van uitgaan dat ze hier mee leest en dat ze de feedback op een positieve manier gebruikt heeft.
Ik wou zeker niet impliceren dat je ze onvriendelijk enz noemde, schreef gewoon de review zoals ik haar ervaren had. Met het afstandelijke professionele/weinig inleving ga ik deeltelijks akkoord, heb het al een paar keer gehad dat ze niet even enthousiast is als andere keren. Maar ik hou er ook rekening mee dat ze een mens is en niet elke keer perfect gaat zijn.

Vreemd dat je over GFE een punt maakt, ze is ook redelijk duidelijk dat ze geen GFE doet (nergens vermeld op haar ad) en ze zegt ook duidelijk dat ze dit niet doet (ooit is gevraagd aan haar en dan zei ze het direct).
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/red-rose-fantasy.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week afgesproken met deze knappe dame. Zeer vlotte communicatie via whatsapp en een vluggertje geregeld. Bij aankomst in een proper appartementje zeer discreet en gelegen te Beveren. Heb ik afgerekend en na een korte babbel ging ze op bed liggen en wachtte tot ik mijn kleren uitdeed.

Toen ik naast haar ging liggen begon ze mij af te trekken tot ik hard werd. Condoom deed ze om met de mond en pijpte mij voor 5 min. Ze stelde erna zelf missionaris voor en daarna wou ze doggy. Ik wou haar via achter likken maar bij de vraag wees ze af en zei dat het alleen bij een half uurtje + kon. (Dat adverteert ze zo maar kon maar vragen) Daar baalde ik beetje van want ze heeft echt een mooie kutje. Een vluggertje is echt een vluggertje bij haar. Bij doggy kwam een zeer aangename geur van haar kutje en rook zeer fris. Uitstekende hygiëne! Dit duurde 10 min +-. Na het condoom volgespoten te hebben en zelf het condoom afgedaan te hebben, heb ik snel aangekleed en een snelle babbel gedaan.

Rose heeft een onlyfans account, daar kan je haar gezicht zien en foto's van haar in mooie outfits. Bij het abonneren van haar kan je ook een outfit uitkiezen om een afspraak te maken met haar van min 30 min.

Een echt aanrader als je alleen maar
seks wilt en geen GFE toestanden. Als GFE wilt moet je zeker niet bij haar zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vorige week afgesproken met deze knappe dame. Zeer vlotte communicatie via whatsapp en een vluggertje geregeld. Bij aankomst in een proper appartementje zeer discreet en gelegen te Beveren. Heb ik afgerekend en na een korte babbel ging ze op bed liggen en wachtte tot ik mijn kleren uitdeed.

Toen ik naast haar ging liggen begon ze mij af te trekken tot ik hard werd. Condoom deed ze om met de mond en pijpte mij voor 5 min. Ze stelde erna zelf missionaris voor en daarna wou ze doggy. Ik wou haar via achter likken maar bij de vraag wees ze af en zei dat het alleen bij een half uurtje + kon. (Dat adverteert ze zo maar kon maar vragen) Daar baalde ik beetje van want ze heeft echt een mooie kutje. Een vluggertje is echt een vluggertje bij haar. Bij doggy kwam een zeer aangename geur van haar kutje en rook zeer fris. Uitstekende hygiëne! Dit duurde 10 min +-. Na het condoom volgespoten te hebben en zelf het condoom afgedaan te hebben, heb ik snel aangekleed en een snelle babbel gedaan.

Rose heeft een onlyfans account, daar kan je haar gezicht zien en foto's van haar in mooie outfits. Bij het abonneren van haar kan je ook een outfit uitkiezen om een afspraak te maken met haar van min 30 min.

Een echt aanrader als je alleen maar
seks wilt en geen GFE toestanden. Als GFE wilt moet je zeker niet bij haar zijn.

Ik sluit me volledig aan!
Klopt allemaal!
Af en toe ga ik eens langs om me te laten pijpen en dat doet ze echt goed, altijd met condoom!

Alleen jammer dat het niet een beetje GFE is….
Daardoor komt ze soms echt wel een beetje koel over. Zelf een knuffel kan niet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben onlangs bij Rose langs geweest.
Communicatie via bericht was geen enkel probleem en vlot een afspraak gemaakt.
Ik vroeg naar de verschillen tussen gewoon en all in. Weet nog altijd niet goed wat je nu effectief extra mag als je die 50 euro extra betaald. Daarom maar de gewone optie genomen.

Voor ik met een DVP start vraag ik altijd wat mag niet en wat vind je leuk. Heel duidelijk dat ze niet graag aan haar hoofd word aangeraakt. Ik kan hier mee om als ik geen GFE verwacht. (Zou al duidelijk moeten zijn dat je dat bij deze meid niet moet verwachten)

Ze komt initeel zeker zakelijk over, eenmaal de daad begon hadden we wel een klik en genoot ik echt wel van de ervaring. Na de eerste keer klaarkomen hebben we leuk gebabbeld en kreeg ik zelfs een tip om beter sex te hebben wat ik echt wel leuk vond.

we hebben dan nog een 2de ronde gedaan die spijtig genoeg niet lang duurde want ik was nog iets te gevoelig van de eerste maal. Eenmaal haar alarm gaat vraagt ze of je wilt douchen en rond ze de date af. Ook dit kan koel overkomen, maar zou het eerder professioneel noemen.

Al bij al ben ik met een goed gevoel buiten gegaan. En ga ik zeker terug, wetend dat dit een iets transactionelere ervaring gaat zijn. Maar het was een nog steeds zeer leuk en aangenaam.
 
Ben onlangs bij Rose langs geweest.
Communicatie via bericht was geen enkel probleem en vlot een afspraak gemaakt.
Ik vroeg naar de verschillen tussen gewoon en all in. Weet nog altijd niet goed wat je nu effectief extra mag als je die 50 euro extra betaald. Daarom maar de gewone optie genomen.

Voor ik met een DVP start vraag ik altijd wat mag niet en wat vind je leuk. Heel duidelijk dat ze niet graag aan haar hoofd word aangeraakt. Ik kan hier mee om als ik geen GFE verwacht. (Zou al duidelijk moeten zijn dat je dat bij deze meid niet moet verwachten)

Ze komt initeel zeker zakelijk over, eenmaal de daad begon hadden we wel een klik en genoot ik echt wel van de ervaring. Na de eerste keer klaarkomen hebben we leuk gebabbeld en kreeg ik zelfs een tip om beter sex te hebben wat ik echt wel leuk vond.

we hebben dan nog een 2de ronde gedaan die spijtig genoeg niet lang duurde want ik was nog iets te gevoelig van de eerste maal. Eenmaal haar alarm gaat vraagt ze of je wilt douchen en rond ze de date af. Ook dit kan koel overkomen, maar zou het eerder professioneel noemen.

Al bij al ben ik met een goed gevoel buiten gegaan. En ga ik zeker terug, wetend dat dit een iets transactionelere ervaring gaat zijn. Maar het was een nog steeds zeer leuk en aangenaam.
Link aub?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/red-rose-fantasy.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mooie meid. Goede hygiëne.
Ben er voor een vluggertje geweest. Gekozen voor pmc en doggy. Pijpen was iets te hard voor mij.
Voor een snelle date was het prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan