Hallo, ik heb dan toch maar eens een accountje aangemaakt om ook mijn kant van het verhaal te geven, (deze reviews gaan namelijk over mij

)
De klantjes die zeuren over het feit dat ik geen GFE geef, is onterecht. Nergens adverteer ik dat ik dit aanbied. Als u mij dit zou vragen in een berichtje dan zou ik ook eerlijk zeggen dat kussen/knuffelen nooit een optie is.
Dat ik zakelijk ben klopt, het is dan ook mijn beroep (al vele jaren). Zodra de afspraak gemaakt is en de centjes aan de deur betaald zijn, begint het plezier en gaat dat zakelijke al snel aan de kant voor leukere dingen. Dat ik in het begin was aftast is niet meer dan normaal denk ik dan, je weet nooit wie er voor de deur staat en dit is na al deze jaren nog steeds spannend. Zodra ik voel "deze man is vriendelijk en deftig" zal ik dan ook mijn muurtje heel snel laten zakken.
Klantjes die zeggen dat ze sneller buiten staan dan gereserveerd; dit kan zeker het geval zijn maar dat is dan ook meestal gewoon de keuze van de klant zelf!
Bij een vluggertje, is het vlug pijpen en seks zoals ook op mijn advertentie staat en 1 orgasme. Na dat orgasme is dan ook de afspraak gedaan.
Bij een half uurtje is het ook 1 orgasme. Als de klant er dan voor kiest om zich aan te kleden dan ga ik daar ook niet om smeken om de resterende tijd nog bij mij te blijven natuurlijk. Wilt de klant nog een korte babbel dan kan dit zeker, maar het seksuele gedeelte stopt na het orgasme. Bij een half uur kan je mij ook beffen etc en dan duurt het al wat langer. Doe je die dingen niet en ga je meteen voor de volle actie dan is het niet mijn schuld dat het snel voorbij is.
Aanraken mag overal (behalve het haar omdat de rode kleur kan afgeven als ik er verzorging in heb gedaan) (ik meld dit ook altijd waarom je niet aan het haar mag komen als ze dit willen doen) Dan heb je ook klantjes die mij ineens tijdens het pijpen naar beneden duwen aan het hoofd, dit is geen optie tenzij je een full option uur neemt. Consent is een ding en eventjes vragen of headfuck mag en deepthroat forcing kan geen kwaad! Als ze reacties zouden gaan over dat vingeren niet mag; klopt volledig en dit heeft zijn redenen. Op mijn advertentie bij de mogelijkheden staat ook nergens dat ik dit wel toelaat.
De klant die zei dat " het te diep was" herinner ik mij nog zeer goed. Deze klant kwam al zeer onrespectvol binnen! Als je binnen komt met een negatieve attitude dan ga ik ook niet blijven vrolijk doen. Je krijgt wat je geeft hier. Ben jij respectvol? dan ga ik dit ook zijn x Deze klant dacht dat ik een lappe popje was en kon doen wat hij wou met enorm ruige bewegingen. Ik had na deze afspraak blauwe plekken van zijn grip op mijn heupen. Het is niet absurd dat ik zeg om rustiger aan te doen als ik word pijn gedaan!
Dan zijn er klantjes die zeuren over het feit dat ik ze vraag om te gaan douche?! Ik verwacht propere hygiëne! ik zorg dat ik zelf altijd gedouched ben voor de afspraak en verwacht dus ook van jullie om hier proper naartoe te komen. Als je na de douche nog niet fris ruikt dan zal de condoom inderdaad meteen aangedaan worden alvorens je nog maar stijf bent! Ik raak geen vieze piemels aan lieverds
Dan lees ik ook ergens dat mijn kamer zou stinken naar sigaretten. Vroeger zou ik dit niet ontkent hebben ik rookte veel. MAAR ik ben al jaren gestopt en dit zal zeker niet nu het geval zijn.
En als laatste, niet alle reacties hier zijn van klanten die mij ook effectief gezien hebben. Zo gebeurd het wel al eens dat ik bedreigd word om foto's te sturen "of ze gaan een slechte review plaatsen" omdat ik het dan weiger. Gratis foto's krijg je niet van mij, dit is te verkrijgen via mijn onlyfans.
Al bij al vind ik dat als je niet tevreden bent, je mij hier tijdens de afspraak ook meteen over kan aanspreken, ik luister altijd naar feedback van mijn klantjes en doe mijn uiterste best om jullie tevreden naar buiten te laten gaan. Ik werk veel met vaste klanten die heel blij zijn om telkens terug te komen. Maar helaas worden reviews enkel gegeven als het "slecht" was en zelden wanneer iets wel goed was.
Ik wou toch eventjes dus ook mijn kant van het verhaal doen, na dat ik vandaag weer een bedreiging kreeg om een slechte review te krijgen omdat ik geen foto's stuurde en meneer geblocked had omdat hij via bericht al geen "nee" kon aanvaarden over meerdere zaken.
Stel gerust nog vragen als je deze hebt, ik ben een open persoon en sta open voor communicatie <3
Lieve kusjes, Red Rose Fantasy van Beveren xxx