WHEM Rose Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
het is een hele mooie meid zou mij niets verbazen als het een vriendinnetje is van Selena zie mijn recensie:
ze hebben precies dezelfde prijzen en opties zelfde taal, misschien wonen ze zelfs in het zelfde appartement
en zelfde leeftijd
 
Nou jongens eigenlijk wilde ik het geheim houden, maar Jeetje wat een pareltje. Ze gaat helaas na zaterdag weer weg dus ik zou zeggen pak je kans.
Echt de mooiste die ik heb gehad en wat een lichaam. Ze vertelde me dat het soms rustig was dus vandaar dat ik haar graag help wat meer klandizie te krijgen. Jammer genoeg heb ik haar pas ontdekt.

Ze is een beetje Gfe. Zoenen heb ik niet naar gevraagd, Engels is wat moeizaam maar dat vind ik zelf niet zo erg met een translator, nette en schone appartement.
Voor een verzetje wel wat duur maar ik ga graag wat langer dus dan is 200 niet zo een groot verschil. Maargoed voor deze prijs denk ik wel dat je waar voor je geld krijgt qua uiterlijk en service.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan