Recensie Rose, Eindhoven, Baekelandplein 2 links 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1013

Stamgast
Forumpionier
555
08/07/21
1.204
10
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze ochtend Rose bezocht omdat er verder geen donkere dames beschikbaar/aanwezig waren op het plein. Ze komt uit Belgie en dat kun je goed horen. Hoewel ze aangeeft 40 min te zijn is ze volgens mij zeker 50+. Rose praat veel en zegt vooral dingen die bij mij totaal niet werken. Ze is vriendelijk en gaf aan veel vaste klanten van Mia (voorheen nr.3) te hebben. Nou, qua looks zijn die dames toch niet echt te vergelijken.
Maar goed, ze heeft me prima gepijpt maar daar wilde ze al snel mee stoppen. Ik heb haar tot twee keer toe moeten aangeven om toch vooral door te gaan. Daarna doggy maar Rose gooide er eerst een klets "smeerolie" in waardoor alle gevoel verdween. Ondanks mijn verwoede pogingen om het doggy af te maken, lukte het toch niet wat vooral door de foute schunnige praat van Rose kwam.
Uiteindelijk heeft ze het met de hand (en veel olie) afgemaakt.
Voor mij geen herhaling.
 
Ik heb een vergelijkbare ervaring als Ebonylover. Ruim een maand geleden heb ik haar bezocht op Nr. 11.
Ze praat wel veel. Pijpt redelijk, maar wil je toch snel weer buiten hebben. Een matige ervaring, die ik niet meer herhaal.
 
Zelf net binnen geweest, ik ben verre van groot geschapen (relatief klein zelfs) maar mijn eikel schijnt groot te zijn (vaker gehoord). En dat kon ze zogenaamd niet hebben. Ik was bereid weg te lopen maar ze wilde toch dat ik door ging. Toen ik 3 minuten later nog niet was klaar gekomen was het trekken (maar gezien het feit dat ik al geen zin meer had kwam dat niet). Als ik in totaal 5 minuten geneukt ben en 2 min gepijpt is het veel. Ik was merkbaar chagrijnig en zij ook. Licht gefrustreerd vertrokken. Voor mij 0 kans op herhaling. Sterke afrader die alleen je geld wil aftroggelen (zoals velen op het plein). Maakt dat ook duidelijk met de opmerking: "hope you're happy with the money".
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan