Recensie Rose, Veenendaal 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oscars

Newbie
18
11/01/23
6
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/veenendaal/2171267-rose
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week de stoute schoenen aangetrokken en bij Rose geweest, ondanks dat ik nergens iets kon vinden over haar... App contact verliep soepel, en na afspraak maken aan het einde van de werkdag haar bezocht. Na een warme ontmoeting gelijk 'rechtsaf' haar kamer in. Een stereotiepe ruime speelkamer met verkleurende ledlights, waardoor het soms heel donker is, maar je meestal net genoeg ziet. Rose is zeker een jaartje of 10 ouder zou ik zo zeggen, maar heeft een heerlijk zacht lichaam.
Ze nam na de zaken afgehandeld te hebben direct het initiatief. En kleede zichzelf vrijwel direct uit en wapperde al met een condoom, zonder verder iets aan hygiëne te doen. Nu had ik daar zelf voor gezorgd, dus misschien rook ze dat ;) Ik had graag een meer rustige opwarmer gehad, houd er ook van om te kijken, voelen en kussen. Het communiceren in het Engels ging alleen zo matig, dat er al snel niets anders opzat om te volgen. Ze pijpte me daarom snel klaar en was daar zelf verrast over. Heel sensitief was het niet. Het leek alsof we elkaar niet echt aanvoelden. Ze zette vol in op een tweede ronde en deed dat vurig en met overgave, alleen kon ik onvoldoende meegaan waardoor het helaas al snel voorbij was. Ga ik nog eens? Denk het niet, maar dat ligt vooral aan mijzelf denk ik, 't was te gehaast en van mij uit gespannen. Voorlopig bezoek ik alleen nog dames waarmee de communicatie soepel en bij voorkeur in het Nederlands is...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan