Algemeen Rosie Prive, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben pas geweest op een donderdag.
Mooie, frisse bios geworden. Er waren 2 dames aanwezig en 2 mannelijke bezoekers.
Ik heb mij heerlijk laten pijpen op het matras in de hetero bios.
Jammer dat er alleen dames op dinsdag en donderdag zijn.
Zou leuk zijn als zij er ook vrijdag en zaterdag zouden zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren eens een kijkje gaan nemen bij Rosie. Mooi verbouwd, prima bioscoopzalen met groot scherm. Goede combi om daar dames rond te laten lopen. Heb me heerlijk laten pijpen terwijl ik naar de film keek.
 
Als je een groepje mannen regelt en iedereen betaalt 50 euro, kun je een gangbang houden want er zijn altijd dames op dinsdag en donderdag. Bij andere bioscopen moet je geluk hebben, hier weet je het zeker.
 
Als je een groepje mannen regelt en iedereen betaalt 50 euro, kun je een gangbang houden want er zijn altijd dames op dinsdag en donderdag. Bij andere bioscopen moet je geluk hebben, hier weet je het zeker.
Dat is nog maar de vraag, of je moet het al een keer hebben meegemaakt. De dames daar zijn ingesteld op 1:1 sessies en Rosie privé vindt het geloof ik al een gangbang als er op zaal meerdere 1:1 sessies tegelijk of op rij plaatsvinden. Of je ook met X man X maal 50- kunt lappen om dan samen 1 dame te bangen is nog maar de vraag. Staat ze daar voor open en zo ja hoe lang duurt zo'n groepssessie dan (een keer spuiten en wegwezen zoals bij het standaard vluggertje ?)?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb daar nog geen gangbang meegemaakt, dus wat je zegt kan wel kloppen. Weet ook niet of de dames er voor open staan, waarschijnlijk meer gericht op 1 op 1 sessies. Er waren gisteren nog een paar mannen maar die deden niet mee of werden ook niet uitgenodigd.
 
Het is mooie nette zaal met genoeg ruimte voor spannende dingen met iemand extra. Weet alleen niet of Shop Rosie er zelf blij mee is, want dan hebben de dames die daar zelf rondlopen misschien wat minder aandacht ;)
 
Wellicht is Gewoon in Roosendaal dan een betere plek. Ik kom daar regelmatig en daar heb je ook aparte ruimte met koord waarbij je zelf kan bepalen of je iemand extra binnen het koord laat. Zo heb je kijkers achter het koord en kun je zelf iemand erbij vragen als je dat wilt.
 
Dat klinkt een beetje dubbel. Dus niet het juiste adres?
Denk het niet. Heb ze ooit telefonisch gevraagd of ik hun "Gangbang" party in travestie mocht bijwonen, dat mocht maar ik mocht dan geen sex hebben met de bezoekende heren want dat was ongewenste concurrentie voor de dames van het huis. Voor dames en stellen geldt ongetwijfeld dezelfde restrictie behalve wellicht op dagen dat er geen dames van het huis zijn.
 
Kort geleden even een bezoekje gebracht aan de vernieuwde Rosie. De laatste keer was vele jaren geleden, toen er veel en nogal lawaaiige dames rondliepen. Herinner me dat ik stond te kijken hoe een keurige meneer (ik heb een zwak voor keurige meneren die zich laten gaan) heerlijk tussen de benen van een grote vrouw lag te likken. Ze wenkte mij en pijpte me heerlijk. Open sex is genieten.
Nu is de boel netjes verbouwd, twee zalen met mooie grote schermen en een kamer met een bed. De man aan de kassa meldde dat er die dag geen dames waren, en ik zat een tijdje alleen. Later kwamen er nog twee bezoekers en was er heerlijke, open masturbatie waarbij ieder genoot van zijn eigen hand en zijn eigen lust. Ik heb genoten.
 
Ik ben hier laatst ook eens geweest om het te ervaren. Best apart. Een dame ging met mij aan de slag toen de zaal nog leeg was verder, maar toen kwamen er ook anderen binnen en ik weet eigenlijk nog niet zo goed hoe ik het vind dat die alles konden zien. Aan de ene kant wel spannend om eens een keer mee te maken, maar of het echt iets voor mij is... Daar ben ik nog niet uit.

Ik wil wel vaker gaan, maar dan kies ik misschien wel voor de privéruimte als ik met een dame iets ga doen.
 
Ha, mooi dat je iets nieuws ervaren hebt! Open sex, waarbij anderen meekijken en soms meedoen, kan heel opwindend zijn. Misschien heb je dat wel ontdekt bij deze eerste ervaring. Maar als je toch liever privé gaat....vooral doen. Al ontneem je anderen wel de kans je erotische avonturen te bekijken en ervan te genieten:).
 
Ik ben er nu ook in totaal 3x geweest. Ik vind het persoonlijk heel opwindend als anderen toekijken terwijl ik gepijpt wordt of een van de dames aan het neuken ben. Bij andere sexbioscopen moet je maar afwachten of je een vrouw ziet. Hier is er op bepaalde dagen van de week zeker weten een vrouw aanwezig.
 
Ik kwam hier wat jaren terug wel eens, in de tijd dat die lekkere Paula er nog werkte. Concept waar je van moet houden. Heb er geile dingen beleefd toen, misschien er toch maar weer eens een keer gaan kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan