Algemeen Gangbang Rosie Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, geen ervaring mee maar de toegangsprijs is die van toegang tot de bioscoop en ze adverteren ook niet in de rubriek gangbang dus ik heb zomaar het vermoeden dat het uithangbord "gangbang" waarschijnlijk slechts betrekking heeft op het filmthema van die dag (en in de practijk dus ook enkel op het grote doek plaats vindt) en dat de genoemde dames de gebruikelijke huisdames zijn met wie je je desgewenst 1:1 kunt terugtrekken mocht je te opgewonden raken van de film. Benieuwd hoe ze zouden reageren als ik onverwachts als tv dame zou aanschuiven en een ieder die dat wenste gratis en voor niets aan hun gerief zou helpen op dat gangbang bed :).
 
Nee, geen ervaring mee maar de toegangsprijs is die van toegang tot de bioscoop en ze adverteren ook niet in de rubriek gangbang dus ik heb zomaar het vermoeden dat het uithangbord "gangbang" waarschijnlijk slechts betrekking heeft op het filmthema van die dag (en in de practijk dus ook enkel op het grote doek plaats vindt) en dat de genoemde dames de gebruikelijke huisdames zijn met wie je je desgewenst 1:1 kunt terugtrekken mocht je te opgewonden raken van de film. Benieuwd hoe ze zouden reageren als ik onverwachts als tv dame zou aanschuiven en een ieder die dat wenste gratis en voor niets aan hun gerief zou helpen op dat gangbang bed :).
Zeg maar wanneer haha
 
Nee, geen ervaring mee maar de toegangsprijs is die van toegang tot de bioscoop en ze adverteren ook niet in de rubriek gangbang dus ik heb zomaar het vermoeden dat het uithangbord "gangbang" waarschijnlijk slechts betrekking heeft op het filmthema van die dag (en in de practijk dus ook enkel op het grote doek plaats vindt) en dat de genoemde dames de gebruikelijke huisdames zijn met wie je je desgewenst 1:1 kunt terugtrekken mocht je te opgewonden raken van de film. Benieuwd hoe ze zouden reageren als ik onverwachts als tv dame zou aanschuiven en een ieder die dat wenste gratis en voor niets aan hun gerief zou helpen op dat gangbang bed :).
Ben benieuwd wanneer ik je een keer tegenkom in een cinema. ;)
 
Ben benieuwd wanneer ik je een keer tegenkom in een cinema. ;)

Dan toch zeker niet in deze cinema want het was wat ik al dacht (heb ze even gebeld), de dames van het huis zijn niet bij de prijs inbegrepen maar zijn individueel te boeken voor een prive sessie. Voor de durfals onder ons kan die sessie desgewenst ook in de openheid van de bioscoop plaats vinden, zichtbaar voor een ieder. Een "gangbang" wordt het pas als meerdere heren daar toe besluiten. Ik heb maar niet meer gevraagd of ik me daarbij 1 dame met meerdere heren moet voorstellen of meerdere 1:1 sessies met 1 of meer dames tegelijk of op rij. Aanschuiven als travestiedame is mogelijk, maar als zodanig sex hebben met de heren niet want dan ben ik onbedoelde concurrentie voor de dames van het huis (hoe ze ze dat met stelletjes doen mochten die ooit aanschuiven weet ik niet). Voor mij is dit alvast een gesloten hoofdstuk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan