Voormalig lid 26972
Wandelaar
- 32
- 29/06/23
- 5
Is er onlangs iemand naar de Gangbang bij Rosie in Rotterdam geweest?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeg maar wanneer hahaNee, geen ervaring mee maar de toegangsprijs is die van toegang tot de bioscoop en ze adverteren ook niet in de rubriek gangbang dus ik heb zomaar het vermoeden dat het uithangbord "gangbang" waarschijnlijk slechts betrekking heeft op het filmthema van die dag (en in de practijk dus ook enkel op het grote doek plaats vindt) en dat de genoemde dames de gebruikelijke huisdames zijn met wie je je desgewenst 1:1 kunt terugtrekken mocht je te opgewonden raken van de film. Benieuwd hoe ze zouden reageren als ik onverwachts als tv dame zou aanschuiven en een ieder die dat wenste gratis en voor niets aan hun gerief zou helpen op dat gangbang bed.
Ben benieuwd wanneer ik je een keer tegenkom in een cinema.Nee, geen ervaring mee maar de toegangsprijs is die van toegang tot de bioscoop en ze adverteren ook niet in de rubriek gangbang dus ik heb zomaar het vermoeden dat het uithangbord "gangbang" waarschijnlijk slechts betrekking heeft op het filmthema van die dag (en in de practijk dus ook enkel op het grote doek plaats vindt) en dat de genoemde dames de gebruikelijke huisdames zijn met wie je je desgewenst 1:1 kunt terugtrekken mocht je te opgewonden raken van de film. Benieuwd hoe ze zouden reageren als ik onverwachts als tv dame zou aanschuiven en een ieder die dat wenste gratis en voor niets aan hun gerief zou helpen op dat gangbang bed.
Ben benieuwd wanneer ik je een keer tegenkom in een cinema.![]()