WHEM Rosita massage Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had hetzelfde idee en heb dit weekend contact met haar gehad. Ze schreef dat ze deze week geen tijd heeft voor een afspraak. Het kan dus nog even duren voordat hier ervaringen met haar kunnen worden gedeeld.
 
Dus ging ik naar de vrouw toe.
Het contact via de mail verliep prima, hele prettige aanpak, geen probleem daar.
Que uiterlijk, donkere Sri Lankaanse look, zwaar, met die buik die stroomt en de onderbroek verbergt. Ziet er absoluut niet mooi uit (ik denk dat het ook een kwestie van smaak is).
Toch is ze heel lief en aardig, ze probeert een goed gevoel te geven, maar dit soort werk is absoluut niets voor haar.
Ging naar binnen, douchte en ging in een heel klein tweepersoonsbed, ik ben 1.94, mijn voeten stonden buiten. Normaal gesproken is dit geen probleem, maar dit bed is ontworpen met een soort metalen balustrade - helemaal geen prettig gevoel.
Naar de actie - Een beetje massage, een beetje aanraken hier en daar, omdraaien, haar kleren uittrekken, mooie borsten op mijn gezicht en handmatige hp. onderbroek blijft aan, aanraken mag, denk ik, maar fysiek kun je nergens heen met je handen als ze op je ligt, teveel omtrek..
Ik heb de optie van 30 minuten genomen, na 35 minuten stond ik buiten, met een douche ervoor en erna. Terugkomen? Nee

Verder gaan met wandelen naar beter adres (tips zijn welkom)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan