WHEM Rosita TS Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben 1x bij dr geweest in dr chaotische troeperige appartement in Lelystad.

Rosita is heel aardig maar ze is een beetje te dik (vooral als je t vergelijkt met dr fotos). Mooie borsten heeft ze wel.
Ze kan ontzettend goed pijpen en heeft zelf een redelijk lekker pik van zo'n 18cm.
ik heb haar ook geneukt maar ondanks dat ze vrij "vol" is heeft ze een platte (wel naturel) kont. Ik kon hem hierdoor niet hare houden…. Ik heb me maar snel laten klaarpijpen

Ik mocht achteraf douchen maar ook dr badkamer is 1 grote vieze teringbende en ze moest lang opzoek naar een "schone" handdoek

Het enige voordeel was was dat het redelijk goedkoop was (als je het neuken meerekent dan) maar herhalingsgevaar is 0.
 
Ben bij Colombiaanse met die naam geweest in de Barndesteeg A'dam. Toen ik na 3 min niet klaargekomen was zei ze 'you'll have to come or leave cause I've other clients' En toen verdween mijn erectie. Never again een Latino in de RLD.
 
In de Barndesteeg werkt Rosalinda. Voor zover ik weet geen Rosita in de Barndesteeg
Dit is Rosalinda op kinky.nl;

 
In de Barndesteeg werkt Rosalinda. Voor zover ik weet geen Rosita in de Barndesteeg
Dit is Rosalinda op kinky.nl;

Voor de oudgedienden; Rosalinda/Jorsewa, was voorheen werkzaam op Bloedstraat 7 (hoekpand Gordijnensteeg).
 
In de Barndesteeg werkt Rosalinda. Voor zover ik weet geen Rosita in de Barndesteeg
Dit is Rosalinda op kinky.nl;

Budbundy, ik denk dat je gelijk hebt. My mistake. In elk geval … ik beveel ze NIET aan.
 
Rosalinda verdient érg véél geld met klanten, die haar slaaf willen zijn. Buiten het SM gebeuren is ze ook érg dominant met normale klanten. In het verleden (in de Bloedstraat) meerdere keren bij haar geweest. Nu nog wél (app)contact met haar, maar ik ga nu liever naar Betina in de Bloedstraat toe, vooral omdat die (voor 50 euro) de tijd neemt.
 


Ben wel benieuwd of iemand dr al bezocht heeft sinds ze dr kont heeft laten doen? Tenminste zo lijkt het want dr billen waren eerst echt niet zo zoals op de fotos
 


Ben wel benieuwd of iemand dr al bezocht heeft sinds ze dr kont heeft laten doen? Tenminste zo lijkt het want dr billen waren eerst echt niet zo zoals op de fotos
Ik weet niet meer of ik haar zo eerst had gezien, maar dat maakt voor mij niet uit. Kom uiteindelijk voor haar 20cm lul (tenminste dat geeft ze aan) en spreekt Nederlands, dat is wel echt een pluspunt. En vraag me ook af of ze pzc, staat er niet tussen maar misschien doet ze het wel.
 
20cm heeft ze wel
En pzc doet ze echt niet, kreeg er een heel erg lang verhaal over dat ze een keer gonorroe had opgelopen omdat ze 1x zonder had gedaan.



Maar ze kan wel echt goed pijpen
Mn lul werd alleen slap toen ik dr doggy wilde neuken want die ass was eerst… laten we zeggen anders, dan nu op de fotos
 
De ervaring van Oost met Rosalinda/Jorsewa deel ik volledig. Wat een zeperd. Kan beter investeren in een masturbator.
Dit boeit haar HELEMAAL NIET! Zolang mensen met pakken met geld haar 'slaaf' willen zijn, hebben de 'gewone' klanten niet haar voorkeur meer. Maar smaken verschillen. Misschien zijn er 'gewone' klanten, die wél geslaagde sex met haar hebben!
 
Als er zo veel mensen zijn die pakken met geld uitgeven vraag ik me af wat ze doet in een aftandse kamer op de wallen.
Misschien zijn er tevreden klanten. Misschien ook niet. Bovenstaand in ieder geval mijn recensie over haar, waarbij mijn interesse hoe ze er over denkt mij niet boeit. Het was ontstellend slecht en mijn recensie is bedoeld als waarschuwing. Vermijd dit type zo luidt mijn advies.
 
Dit boeit haar HELEMAAL NIET! Zolang mensen met pakken met geld haar 'slaaf' willen zijn, hebben de 'gewone' klanten niet haar voorkeur meer. Maar smaken verschillen. Misschien zijn er 'gewone' klanten, die wél geslaagde sex met haar hebben!
Het stoort je toch niet dat we haar een slechte beoordeling geven, of toch?
 
Overigens Rosita is heel iemand anders dan Rosalinda. Ik ben in het verleden (in de Bloedstraat, toen) bij Rosalinda geweest. Heb nog steeds contact met haar, maar geen (pay)sex meer met haar. Ze is érg dominant en haar lul is groter dan gemiddeld. Zij deed me té veel pijn, als ze me (té) hard neukte. Daarbij werkt ze nu meer in de avond.
 
En het is de dominante Rosalinda met de grote lul die ik gisteravond heb bezocht over wiens slechte service we het hebben.
Rosalinda krijgt ook klanten, die drugs gebruiken en soms ook mee hebben. Zij gebruikt geen drugs. Mensen, die coke gesnoven of xtc hebben geslikt, kunnen vaak niet klaarkomen. Ik heb zelf ervaring met xtc. Wél geil, maar klaarkomen lukte niet. Tig jaar terug, trouwens. :rolleyes:
 
Ben blij dat ze veel geld verdient op vrijdag. Ik hoop oprecht dat ze nog succesvoller wordt hiermee. Zo succesvol dat ze van de Wallen verdwijnt en argeloze wandelaars niet langer geconfronteerd worden met dit soort praktijken.
 
Voor het wappen heb ik een trans waar ik 4x per jaar date. Xtc en kamagra erbij doen worden en ik spuit haar altijd vol.
Eerste shemale die ik ooit bezocht was Dominique. Binnen een minuut had ik een bruin flesje onder mijn neus wat ik niet kende. Later vaker bij iemand geweest met wit pretpoeder. Was altijd feest. Lange sessies, bijbetalen maar genieten. Nooit problemen gehad met hard blijven en spuiten. Maar dat lag vooral ook aan het plezierige samenzijn en het gedrag van de dame in kwestie
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan