Recensie Ross, Almere (voorheen Enschede) 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

frysk

Wandelaar
78
10/11/21
67
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/4192092-ross
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
van de week bij deze kleine latina in almere bezocht, heerlijk geil meisje.
je word ontvangen in klein kammertje in almere door vrolijk meisje. ze doet alles uit de advertentie met veel plezier
extras zijn niet duur
heerlijk zoenen en met pijpen word niets overgeslagen, heerlijk alle standjes gedaan en klaargekomen over haar gezicht.

nadelen kleine donkere kamer en ze is niet moeders mooiste maar wel lekker sexy

maar wat een een inzet een echt lekker snoepje

engels is niet goed
 
ze ziet er uit als de fotos . en gelukkig smaken verschillen.
dit is mijn smaak en ik vind haar niet een een schoonheid
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/4192092-ross
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Inmiddels twee keer bij deze dame geweest. Biedt waar voor je geld, doet goed mee en zuigt lekker (diep). Je hoeft intiem niet voorzichtig met haar te doen en doet lekker mee in alle standjes die je wilt, wat fijn is. Engels praat ze bijna niet maar ondanks dat is het niet ongemakkelijk. Lieve en eerlijke dame dus behandel haar svp goed.
 
Je hoeft intiem niet voorzichtig met haar te doen en behandel haar svp goed lijkt mij een beetje tegengesteld?
Neen! Niet noodzakelijk!
Je moet weten wat vrouwen willen... en haar ook het genot en voldoening geven dat zij van een man verwacht!

Eerst besteed je uitgebreid aandacht aan voorspel... en let je nauwkeurig op wat zij lekker vind.... en werk je haar naar een geile opwinding. ('werken' zoals in moeite doen!).
En... als ze eenmaal écht geil staat! Man! Ze vraagt gewoon voor méér! En... ook tropisch temperament he! Niet te onderschatten! Je moet dan natuurlijk wel 'man' genoeg zijn in bed om het waar te maken...
(vandaar ook de '120min'...)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/4192092-ross
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag dit kleine lekkertje bezocht. Al een paar keer app contact gehad maar het lukte telkens niet omdat het niet uitkwam, ik geen auto had of zij net weer vertrokken was. Nu was het dan eindelijk gelukt.
Het was een warm onthaal en kennelijk viel ik wel in de smaak. Direct bij binnenkomst volop zoenen en mijn lichaam aftasten. Ze draaide daarbij lekker tegen mij aan en legde mijn handen waar ze ze hebben wou. Bij het douchen kwam ze me helpen en werd ik netjes gewassen. Om hem vervolgens meteen volledig in de mond te nemen en terwijl ik mij nog verder aan het inzepen was, lag Ross aan mijn voeten met mijn lul in haar mond. Wat een heerlijkheid.
Daarna mocht ik zitten op de rand van het bed en vervolgde ze haar pijpkunsten. Dit hield ze (en ik ook) een behoorlijke poos vol en na enige tijd ging ze op zoek naar een condoom. Dat was niet naar mijn zin natuurlijk want ik wilde haar ook nog even laten voelen wat ik kan. En zo heb ik zeker 10 minuten tussen haar benen gelegen en kunnen opmerken dat het gekreun in het begin nog een beetje fake was maar na verloop van tijd gewoon bijna letterlijk uit haar tenen kwam. Die lagen toen op mijn schouders.
Neuken ging té goed. Begonnen in doggy met flink doorstoten en wat petsen op haar billen, vervolgens cowgirl in verschillende posities en daarna naar missio met uiteindelijk wederom haar voeten op mijn schouders. Ik merkte dat klaarkomen er op deze manier niet in zat (soms heb ik dat) dus uiteindelijk met de hand afgemaakt terwijl zij lekker met mijn tepels aan het spelen was. Uiteindelijk een ontlading op haar borsten gehad. Daarna nog een tijdje bij zwijgend en strelend bij elkaar gelegen. Soms hoef je niet te praten.

Taal is inderdaad wel een dingetje. Ik wil graag spaans leren en zij spreekt een paar woordjes engels. Voldoende voor de beleefdheden en voor de rest weten we allebei hoe we de rest van het uur kunnen vullen. Ruim een uur later stond ik weer tevreden buiten. Ik kom nog wel weer eens terug bij haar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren na wat goede recensies gelezen te hebben besloten om een afspraakje te maken met Ross.
Ze ontvang in een benedenhuis in Almere-Haven wat redelijk anoniem te betreden is.
Ze is inderdaad klein zoals de heren beschreven en voor de rest een aardige dame. Een nekkendraaier is het niet maar kon er net wel door.
Na het uitkleden gaf ze een likje op mijn jongeheer om vervolgens een pijpbeurt te geven op het randje van de bed met condoom.
Ze kan pijpen maar heeft een te kleine mond waardoor je continu haar tandje kon voelen en dat was niet echt prettig, heb nu nog last van.
Intiem een paar standje gedaan en hier en daar wat kusjes en uiteindelijk klaargekomen. Ze maakte wel een haastig indruk.
Na het klaarkomende boel even met natte doekjes schoongemaakt en even allebei op bed gelegen waarbij we beiden bijna in slaap vielen ;-).
Het was immers buiten 28 graden...... Opgestaan en bij de wasbak mijn jongeheer schoongemaakt waar ook geen schone handdoeken voorhanden waren en weer vertrokken, herhalingsgevaar zit er niet in.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan