WHEM Rossa Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb gisteren avond contact gehad via de app en dat verliep prettig. Konden niet tot een afspraak komen ze vertrekt naar Leeuwarden. Mensen uit het noorden doe je voordeel hiermee en laat het ons weten. Ze vraagt boven op haar prijzen +€50 PZC en +€20 voor TZ
Totaal best prijzig maar ben wel benieuwd.
 
Ha Ha had laatst ook app contact met haar ja als ze zelf reclame maakt met real Italian girl , dan wil ik eerst ook bewijs daarvan hebben
dus vroeg om kopie van haar ID. Ja want voor het zelfde geld is het zo'n Roemeense zigeunermeisje die zich voor Italiaanse uit geeft
en daar pas ik voor, ja je weet dus wel wat ik daarna via app berichten terug kreeg.
grt GW22
 
Ha Ha had laatst ook app contact met haar ja als ze zelf reclame maakt met real Italian girl , dan wil ik eerst ook bewijs daarvan hebben
dus vroeg om kopie van haar ID. Ja want voor het zelfde geld is het zo'n Roemeense zigeunermeisje die zich voor Italiaanse uit geeft
en daar pas ik voor, ja je weet dus wel wat ik daarna via app berichten terug kreeg.
grt GW22
ik kan me best voorstellen dat ze niet zomaar haar ID naar een random iemand stuurt. Dat heet verstand en kennelijk heeft ze dat een beetje
 
Weet ook wel dat ze dat niet doen is meer voor de grap , gewoon omdat ze schrijven Real Italian , en dat doen ze
om de aandacht af te lijden dat het zo'n Roemeens of Albanees zigeuner meisje is .
grt GW22
 
Het kan natuurlijk zijn dat de advertentietekst inmiddels is aangepast maar ik lees nergens daarin iets als 'Italian girl', integendeel bij afkomst staat vermeld Oost-Europees. Los daarvan, tonen van ID is maar zelden een plicht.
 
Ja heb de advertentie nu ook weer gezien staan ook 2 video s op jammer dat ze niet praat op de filmpjes anders konden we gelijk horen
of ze Italiaanse is. En Dus had ik gelijk dat ze adverteren met Italiaans zal ze wel haar reden voor gehad hebben he , maar is dus wel zo'n Roemeens / Albanees zigeuner meisje
zoals ik al gelijk dacht.
grt GW22
 
Ha Ha had laatst ook app contact met haar ja als ze zelf reclame maakt met real Italian girl , dan wil ik eerst ook bewijs daarvan hebben
dus vroeg om kopie van haar ID. Ja want voor het zelfde geld is het zo'n Roemeense zigeunermeisje die zich voor Italiaanse uit geeft
en daar pas ik voor, ja je weet dus wel wat ik daarna via app berichten terug kreeg.
grt GW22
In Italië lopen veel van die zigeunermeisjes rond en spreken vloeiend Italiaans en aangezien sommige italianen ook getint zijn komen deze meiden er mee weg. Ik had een keer afgesproken met een Turkse dat dacht ik tenminste bleek ze uiteindelijk een zigeunermeisje te zijn. Liegen ligt in hun aard en dat is de reden dat ik oost Europese meiden liever vermijd.
 
Ja en ik heb al is slechte ervaringen met buitenlandse meisjes en dat er op andere sites over Oostblok meisjes geschreven word
voor hun slechte dienst verlening , en dat ze dan opeens geen Engels of andere taal verstaan als de klant erover klaagt . Daarom probeer ik zoveel
mogelijk die Oostblok zigeuner meisjes te mijden die ook vooral voor 80/90 % gedwongen word , daarom geven ze ook andere afkomst op op de sites
omdat er ook klanten zijn die bepaalde afkomst overslaan. Dus geven ze Italiaans Grieks of Spaans op want die lijken een beetje op Roemeen/Albanees op.
grt GW22
 
Ja en ik heb al is slechte ervaringen met buitenlandse meisjes en dat er op andere sites over Oostblok meisjes geschreven word
voor hun slechte dienst verlening , en dat ze dan opeens geen Engels of andere taal verstaan als de klant erover klaagt . Daarom probeer ik zoveel
mogelijk die Oostblok zigeuner meisjes te mijden die ook vooral voor 80/90 % gedwongen word , daarom geven ze ook andere afkomst op op de sites
omdat er ook klanten zijn die bepaalde afkomst overslaan. Dus geven ze Italiaans Grieks of Spaans op want die lijken een beetje op Roemeen/Albanees op.
grt GW22
Daarom is het ook verstandig om eerst hier rond te kijken voordat je een dvp bezoekt. Heeft ze goede recensies gaan heeft ze slechte beter mijden.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan