Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan heeft ze iets betaalbaarder gevonden.Haar huur is €750 vertelde ze me
Als redelijk goedverdienende DVP is dat gewoon iedere dag 25e sparen. Lijkt toch simpel.Haar huur is €750 vertelde ze me
Sommige dames houden zich vast aan hun principes en dan mag je nog zeggen wat je wil en zelfs achteraf gelijk hebben, niet iedereen is zo berekend en klagen is dan ook meestal praat achter de vaak.Tja, ze mag klagen,maar soms snap ik haar niet. Ik onderhandel niet snel,maar ik was 1 x bij haar geweest voor 15 minuten en 50 euro. Daarna aan haar gevraagd of ik 3 kwartier voor 100 euro kon krijgen en dat wilde ze absoluut niet. Ik denk dan bij mezelf, doe wat aan klantenbinding en geef dan dat extra kwartiertje erbij. In het half uur dat ik daarna rondliep was ze geen 1 keer bezet.
Lang, lang geleden ook iets in die aard meegemaakt bij Rossie.Tja, ze mag klagen,maar soms snap ik haar niet. Ik onderhandel niet snel,maar ik was 1 x bij haar geweest voor 15 minuten en 50 euro. Daarna aan haar gevraagd of ik 3 kwartier voor 100 euro kon krijgen en dat wilde ze absoluut niet. Ik denk dan bij mezelf, doe wat aan klantenbinding en geef dan dat extra kwartiertje erbij. In het half uur dat ik daarna rondliep was ze geen 1 keer bezet.
She's been complaining for years that she can't pay the rent - an old song. Recently she bought shoes from Prada or Vuitton only 1400e. Personally, I have the impression that she's more complaining where she plans to go home. If anyone knows Rossie name will find an announcement from the sept 2019 posted by the court of her city about her intention to get married - someday the day will come when she won't return to work.
Dat doet ze aan een meerprijs maar heb het met plezier betaald want ze weet wel hoe ze haar tongske kan gebruikenRossie doet anaal, pzc weet ik niet
Toch wel
Van mij mag ze klagen ziveel ze wilt.Ze is heerlijk in bed en dat teltSommige dames houden zich vast aan hun principes en dan mag je nog zeggen wat je wil en zelfs achteraf gelijk hebben, niet iedereen is zo berekend en klagen is dan ook meestal praat achter de vaak.
Als ze uitgezaagd is? Want ook al is het een fijn neukpopje en een heerlijk kontje om te likken.... ze kan toch beter zeuren dan de gemiddelde schoonmoederZe is terug naar Roemenië
Geen idee wanneer ze terug komt
Werkt niet meer,is voorlopig gestopt wegens te weinig werk.Ze zei me dat ze rond 15 december zou terug komen voor 2 wekenWanneer werkt rossie tegenwoordig?
Maar neuken doet Rossie wel beter als m'n ex-schoonmoeder....Als ze uitgezaagd is? Want ook al is het een fijn neukpopje en een heerlijk kontje om te likken.... ze kan toch beter zeuren dan de gemiddelde schoonmoeder![]()
Nee hoor. Rossie klaagt altijdZeer veel meiden die klagen...ik denk dat ze een punt hebben, de crisis weegt ook door in het SKW
Als Rossie de huur van haar appartement niet meer kan betalen doet ze toch iets heel erg verkeerd. Ze verdiende ruim voldoende om de huur heel gemakkelijk te kunnen betalen. Ze zal al dat geld dus wel aan minder belangrijke zaken uitgeven.Ik heb haar eens geappt.
Ze heeft voorlopig geen plannen om terug te komen.
Ze zegt dat de lege straten haar gek maakten en ze de huur van haar appartement niet meer kon betalen.