Rough/Kinky/Nasty dates in Amsterdam and Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Twee meiden? Sorry, vergis me. Naam in beide topics moet Audrey zijn. Kelly is een andere chick.

En verder: gewoon een heel gewillige dame. Zeer onderdanig. Laat zich commanderen en ruig als een subje aanpakken.
 
Laatst bewerkt:
Ze adverteert wanneer ze werkt. Meestal op donderdag en vrijdag.
Zie net haar advertentie en vraag me af of ze echt zo knap en hot is als ze zichzelf beschrijft. Hoe zou jij haar omschrijven qua looks ? Dan bedoel ik niet alleen slank maar ook of ze verzorgd/gezond en fris en fruitig is of eerder bleek, muf en pukkelig (oid, je snapt wat ik bedoel denk ik). Door het soort van pics bij haar advertentie kan ik het lastig plaatsen.
 
Zie net haar advertentie en vraag me af of ze echt zo knap en hot is als ze zichzelf beschrijft. Hoe zou jij haar omschrijven qua looks ? Dan bedoel ik niet alleen slank maar ook of ze verzorgd/gezond en fris en fruitig is of eerder bleek, muf en pukkelig (oid, je snapt wat ik bedoel denk ik). Door het soort van pics bij haar advertentie kan ik het lastig plaatsen.

Slank, op haar best een wat alternatief Goois buurvrouwtje van 30. Looks gemiddeld maar sexy. Kan heel verzorgd zij. Nooit verslonst. Huis in orde.
 
Dank ! Voor mij is het niet alleen het gevoel, maar ook het uitzicht dat net zo belangrijk is.
Hoogste streven is nu eenmaal een knap en verzorgd meisje , doorgelopen mascara en "messed-up" after ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan