Recensie Rowena (v.h. Valeria), Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harry de Wandelaar

Wandelaar
37
29/11/22
15
4
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kom-jij-mijn-voetjes-verwennen_1202273
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag deze dame mogen ontvangen, bij mij in de cabine, in Tilburg. Had haar zondag al gepolst of ze vandaag kon afspreken. Vanmorgen tijd doorgeven hoe laat en waar ik zou staan. Uiteindelijk na 3 kwartier verschijnt ze dan. Het is een vriendelijke, blonde, goedlachse en vriendelijke dame die je ook geruststelt met een vriendelijk praatje. Ze praat graag maar is niet vervelend. Het is geen dame waar ik voor achterom zou kijken. Ze is op het bed gaan zitten zodat ik haar voeten kon bewonderen en beminnen. De kleren blijven aan. In dit geval was het een korte broek met een hemdje. Dan zie je wel dat ze een aantal, grote, tatoeages heeft. Ze vindt het fijn dat je aan haar voeten zit en geniet hier ook zichtbaar van. Wanneer je met 1 voet bezig bent, glijd ze met de ander over je apparaat. Na een tijdje moet de onderbroek toch uit. Zij smeert wat massageolie over je eikel en onderkant van haar voeten en maakt het werk heerlijk af. Het was een geweldig orgasme, wat ik in tijden niet gevoeld heb. Moet zeggen het was een fijne date, weet nog niet of ik nog een keer met haar zou afspreken. Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet laten.

Terug
Bovenaan Onderaan