Recensie Roxanna (Roe), Antwerpen, Villa Tinto 29 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben vrijdag 18 augustus voor de eerste keer bij haar geweest. Het was me zeer goed bevallen. Ze heeft echt een prachtig lijf en een knap gezicht. Ze is vrij lang met mooie lange benen. Ik kon toch redelijk goed met haar communiceren in het Engels. Ze is geen prater. Ik heb een heerlijke wip gemaakt met haar voor 100 Euro.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was al een tijdje geleden dat ik haar nog bezocht had maar ze liet me binnen. Ze heeft zeeën strenge blik maar ze blijft vriendelijke ook al duurt het wat langer. Het was me nog niet opgevallen maar ze even groot al mij .
 
Ze werkt pas vanaf 14u en wisselt regelmatig van venster. Dat kun je ook merken als je bij haar binnenstapt. Alles ligt nog in haar valies. Alsof ze direct van kamer kan veranderen.

Mooie dame. 0 communicatie.
 
Ze werkt pas vanaf 14u en wisselt regelmatig van venster. Dat kun je ook merken als je bij haar binnenstapt. Alles ligt nog in haar valies. Alsof ze direct van kamer kan veranderen.

Mooie dame. 0 communicatie.
klopt van die valies en altijd onder de kapstok irritant maar perfect om is een andere dame te bezoeken
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gezien de goede reviews op deze site. En het feit dat ik ze wel iets vond hebben, deze dame ook maar eens geprobeerd.
Was toch een ongelofelijke tegenvaller. Ik begrijp de goede recensies van hier boven echt niet.

Achter het raam toont ze al een weinig aanwezige indruk. Maar goed haar kledingstijl is anders en niet zo onderling inwisselbaar als vellen hier. En de flipflops stonden ook niet naast haar stoel klaar zoals op veel plaatsen./

Binnen was ik al op m'n hoede toen ze geen wasje maakte (ok, dat doet ze grondig achteraf). Maar ze ging ook direct in lingerie op het bed zitten. Later deed ze enkel haar slipje uit. DE BH bleef gans de tijd aan. Ik ging het ook niet vragen. Het was immers tekenend voor haar inzet. Daarna begon ze lang aan mijn geslacht te trekken. Beetje gevoel, maar niet veel. Daarna CD er over en begon te pijpen. Dat was niet uitzonderlijk. Ook geen deepthroath gemerkt. Maar kom dat zal al iets makkelijker zijn op een augurk dan op een courgette.

Ik had ondertussen al zo'n slecht gevoel, dat ik eigenlijk gewoon naar buiten wou. Het dus maar snel afgemaakt op z'n hondjes om er van af te zijn.

Kortom, absoluut geen herhalingsgevaar voor mij. Dertien in een dozijn en dan nog het onderste dozijn...
Oh ja, spraakzaam was ze zeker niet. Denk dat ze geen 15 woorden heeft gezegd. Nee, deze dame is een totale mis-cast en heeft geen potentieel.



Vandaag stond ze in VT. Werkt niet op maandag en dinsdag zei ze. Prachtlijf en ogen. Plaatje klopt. Mooie lingerie en hoge hakken.

Tot je op de kamer bent. How are you is de enige zin die eruit komt. Had al 200 euro op tafel gelegd om haar eens goed te nemen. Moest zelf vragen lingerie uit te doen. Misschien dacht ze te kaarten? bij tepelzuigen was ik al iets te hard. Uiteindelijk gewoon in doggy haar genomen. Na 10 min in totaal klaar. Had gedacht dat ondanks het bedrag nog wat nadienst te krijgen maar was gewoon bezig op haar gsm tijdens mijn aankleden. Ondanks de toplooks niet meer voor herhaling vatbaar tenzij je mechanisch wil neuken op een mooie meid

Bijna exact hetzelfde meegemaakt als hierboven. Deze dame heeft niets geleerd afgelopen jaar, gaat het ook niet leren. Prachtige meid, daar niet van. Maar totaal niet geschikt voor dit soort werk. Helaas tijdens missio ook een lichte zweetgeur waargenomen.
 
Je hebt ze blijkbaar al bezocht niet zo lang geleden .
Ze werkt pas vanaf 14u en wisselt regelmatig van venster. Dat kun je ook merken als je bij haar binnenstapt. Alles ligt nog in haar valies. Alsof ze direct van kamer kan veranderen.

Mooie dame. 0 communicatie.
Waarom heb je het toen niet gevraagd of ze pijpt zonder condoom ?

0 communictie : kan ze niet spreken en beheers jij de gebarentaal niet ?

En in post #27 in dit topic meld jij zelf dat ze het niet doe ... ?
 
Laatst bewerkt:
Aardige en knappe dame die niet veel moeite doet om je binnen te krijgen. Ze is een beetje rustig type van nature, al startte ze toch wel een praatje met me. Ze doet wat je graag hebt , alleen geen kusjes op de body en ze kijkt soms wat veel de andere kant op. Pijpen doet ze lekker en best op haar gemak .Zo wie zo een relaxedte dame al zal ik er niet lyrisch van geraken.
Je kan er goede 50 € date meedoen omdat ze een fraai exemplaar is.
 
Aardige en knappe dame die niet veel moeite doet om je binnen te krijgen. Ze is een beetje rustig type van nature, al startte ze toch wel een praatje met me. Ze doet wat je graag hebt , alleen geen kusjes op de body en ze kijkt soms wat veel de andere kant op. Pijpen doet ze lekker en best op haar gemak .Zo wie zo een relaxedte dame al zal ik er niet lyrisch van geraken.
Je kan er goede 50 € date meedoen omdat ze een fraai exemplaar is.
Is het echt zo moeilijk om geen volledige recensie met 'sterren' te schrijven.

Is makkelijk hoor. Gewoon een paar klikjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan