Recensie Lora (Roe), Antwerpen, Villa Tinto 14 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mr Rock n Roll

Wandelaar
Forumpionier
61
08/07/21
68
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige zaterdag redelijk vroeg in de ochtend ging ik nog eens op pad in Antwerpen. Het aanbod was nog niet veel soeps, maar in Villa Tinto viel Lora mij op. Ze stond daar mooi te wezen in een wit topje en zwarte leggings. Dus geen typische outfit voor een dame van plezier, maar dat vind ik nu net wel aantrekkelijk. Beleefd geïnformeerd naar de prijs en dat was 50 EUR zoals bij alle andere dames. Na het verplichte wasje plaatsgenomen op het bed. Lora is een vrolijke praatster en dit in een soort onschuldig klinkend Engels. Tijdens het babbelen, bracht ze mij al netjes op temperatuur. De blowjob die volgde was bijzonder sensueel en ze hield echt rekening met wat ik wou. Daarna overgegaan tot de daad (zij on top) en ook dit was heel erg in orde. Deze Lora geeft voor 50 EUR een heel leuke GFE en alles gebeurt in een heel relaxte sfeer. Precies zoals ik het graag wil, dus hier kom ik zeker weer terug. Ze werkt blijkbaar alleen de dagshift tot 17h00, dus wordt dat iemand voor in het weekend te bezoeken voor mij. ;-)
 
Dit is nu eens echt een waarheidsgetrouwe recensie Mr Rock n Roll !

Je omschrijft Lora en haar service écht zoals ze zijn.

Alhoewel Lora soms een beetje moeilijk te verstaan is in haar Duits/Engels gemengd brabbeltaaltje is het een héél leuke dame die voor de basisprijs een héél correcte en goede service geeft. Lora is ook zeker geen klokkijkster.

Eerlijkheid gebied me om te zeggen dat Lora enkel een bezoekje waard is voor de "normal service". Verwacht van haar geen "speciale" of "meer kinky" dingen want daar is Lora niet voor te vinden. Spijtig wel want anders zou ik haar wel een keertje meer bezoeken.
 
Toevallig ook bij haar geweest de zaterdagvoormiddag :) , haar naam vergeten en wist ook niet meer welke kamer het juist was in VT, maar aan de hand van je omschrijving weet ik zeker dat zij het was. Liep er eigenlijk gewoon langs en in mijn ooghoek zal een vriendelijke lach, even omgedraaid en was dadelijk verkocht. Heel lief meisje, inderdaad soms niet heel verstaanbaar als ze snel "engels" spreekt maar heel correct en niet gehaast om je weer buiten te krijgen. Ik ga zeker nog eens terug bij haar..
 
Volgens mij staat Lori op Villa Tinto 12.
Nee, De Lora die hiier beschreven wordt, stond al voor de sluiting op VT 14 en zij staat er nu ook nog steeds. Ik ben er onlangs nog binnengeweest en ik als ik voorbijloop, zal zij ook nooit nalaten om te groeten en eve neen praatje te maken met mij. De bschrijving die ik lees, met haar 'brabbeltaaltje en GFE, is zo duidelijk dat ik zeker weet dat het over Lora gaat.

Ik heb haar trouwens al vaak bezocht en aan de vorge dingen die over haar gezegd werden, wil ik nog toevoegen dat Lora bij mij overkomt als een eerlijk meisje. Ze doet wat ze belooft, en ze heeft ook verder geen 'noten op haar zang', Ik bedoel daarmee: ze blijft realistisch met beide voetjes op de grond.
 
Dit meisje staat inderdaad op VT 14, één van de kleinste kamertjes van de Villa Tinto
Heb haar een paar weken terug voor het eerst bezocht, zeker geen slechte ervaring maar had er (door positieve recensies ook op andere fora) toch iets meer van verwacht.
Mooi en vooral naturel meisje met mooie kleine borstjes en opvallend vrij grote schaamlippen.
Zoals hierboven al beschreven , ze spreekt een wat warrig Engels maar ook dat heeft zijn charmes.
Correct en vriendelijk, maar het orale gedeelte viel me een beetje tegen. Dit deed ze toch wat te oppervlakkig, al veel betere blowjobs gehad.
Misschien een mindere dag , denk wel van haar nog een kans te geven maar voorlopig nog geen alternatief voor een aantal verdwenen toppertjes voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteravond op vt kamer 14 geweest maar dat was geen Lora. De vorige keer dat ik er was zat diezelfde dame op 14 ook in de avond. Ik denk dus niet dat Lora er in de avond zit.
 
Lora doet idd alleen de dagshift (hierboven ook vermeld) en altijd op VT14.
Is lekker strak , en alles gebeurt in een relaxe sfeer.
Vertelde me dat ze met verlof ging , als het deze week niet is, dan is ze zeker volgende week weg.
 
Lora doet idd alleen de dagshift (hierboven ook vermeld) en altijd op VT14.
Is lekker strak , en alles gebeurt in een relaxe sfeer.
Vertelde me dat ze met verlof ging , als het deze week niet is, dan is ze zeker volgende week weg.
is lora vandaag of morgen mischien nog aanwezig?
theo
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat Ambra gestopt is, ben ik een beetje op de dool, op zoek naar een waardige vervangster.
Ik kwam bij Lora terecht omdat ze me wel leuk leek, in die zwarte legging en dat wit topje.
Op zich wel een lieve dame, maar moeilijk om mee te praten.
Eerst het obligate wasje, voor mij en voor haar.
Nadien wat zachtjes strelen. Niet slecht, maar ook niet vol overgave.
De pijpbeurt vond ik lekker. Ze raakte mijn ballen periodiek speels aan met een vinger, heel zachtjes.
De sex starte in missio waarbij ze dezelfde truuk toepaste, wellicht om me snel te doen komen, wat wel zou gelukt zijn.
Dan maar effe pauze genomen om te switchen naar naar doggy, waarbij ik merkte dat ik haar pijn deed als ik diep doorstootte.
Nadien terug een wasje voor beiden.
Ik vond het zeker niet slecht, maar miste een beetje vurigheid. Dit vurigheid mag voor mij gerust gespeeld zijn, maar ik miste wel iets, niet echt een klik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan