Recensie Roxy, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HertogJan

Wandelaar
73
25/10/21
245
9
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/unieke-gloryholepijpdate-overdag-beschikbaar-nu_7610056
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb nu een paar keer afgesproken met Roxy, het contact verliep best soepel en het adres is ook makkelijk te vinden.

Bij ontvangst ontmoet je eerst haar vriend, aardige man die je eerst even wat opfris spulletjes geeft voor je naar Roxy in de glory hole kan gaan.

De pijp date zelf is alleen niet zo heel bijzonder i.m.o. Roxy is een lieve dame met een lief stemmetje, ze heeft lekkere grote borsten die je voor een meerprijs mag aanraken alleen ik ben er nog altijd niet over uit of ik hier nog vaker heen wil.
Ze begint met het langzaam aftrekken om je stijf te maken, als je vraagt of ze ook nog wat spuug wilt gebruiken geeft ze aan dat dit pas bij het pijpen gebeurt. Eenmaal stijf doet ze heel voorzichtig haar mond om je pik en begint maar heel zacht te zuigen, soms komt er nog wel echt het pijp gevoel door alleen dit is van korte duur. het pijpen zelf is ook maar kort want al snel begint ze je klaar te trekken over haar borsten.

Ik heb nog geen neuk date geprobeerd, misschien hebben anderen hier wel ervaring mee?
Ook ben ik benieuwd of anderen wel een echt goede pijpbeurt van haar hebben ervaren, en hoe dit was.
 
Ik had haar 1,5 jaar geleden op de radar en toen eerst besloten een filmpje van haar te kopen van 30 euro, met de hoop een beetje beeld te krijgen van de date.

Laat ik t zo zeggen; het was bizar dat ze er 30 euro voor durfde te vragen zoooo slecht. Pure geldverspilling of.. besparing als je t anders bekijkt want m'n hele gloryhole fantasy met haar was weg..
 
Op dit forum is vaker naar Roxy gevraagd en over haar geschreven maar al die topics zijn weg.
Als ik zoek op naam of gloryhole dan komt alleen dit topic naar voren.
Ik weet zeker dat ze vaker besproken is.
Misschien worden de topics verwijderd.
 
Ik heb vorig jaar een account aangemaakt op Hookers omdat ik zo ontevreden was over de geleverde dienst en anderen wilde waarschuwen hiervoor.
In het kort: het enige positieve was haar vrolijke man die de deur opent en je een washandje geeft zodat je jezelf kan opfrissen beneden in het toilet.
Bovenaan de trap loop je tegen de wall aan. Je hoort een vrouwenstem die instructies geeft. Aanvankelijk ging ik voor alleen de pijpdate maar haar man zei slim pijpdate met borsten voelen? Tja dat klinkt toch wel goed als je denkende brein inmiddels in je eikel zit.
Terug bij Roxy stak ik mijn hand door het gat en kneep eenmaal rechts en eenmaal links in een te zachte tiet. Dat kost dus 20 euro. 10 euro per knijp!!!
Vervolgens stak ik mijn stijve door het gat en ze moest hem eerst hard trekken zei ze. Dit terwijl hij al op oorlogssterkte stond. Het was meer wrijven dan trekken en toen ze hem na 30 sec in haar mond stak zei ze direct: kom maar lekker schatje...achteraf weet ik niet eens zeker of het wel haar mond was.
Verbaasd als ik was besloot ik hier niks van te zeggen omdat ze bij aankomst al behoorlijk dominant/negatief klonk mbt het kijken door de gloryhole. Niet dat ik dat van plan was maar ik hoefde het niet in mijn hoofd te halen volgens haar.
Dus binnen een minuut werd ik al gepushed om klaar te komen. Ik deed mijn best om dit maar te doen want om nou weg te gaan zonder orgasme vond ik zonde. 4 min later kwam ik en ben vervolgens snel weggegaan.
Haar pijpkunsten vielen tegen. Heb nauwelijks wat gevoeld en het is dat de gedachte van de gloryhole mij zo geil maakte want anders was ik niet eens gekomen.
Heren ga er niet heen. Het valt enorm tegen.
 
Ik heb even op het oude hookers gekeken.
Geen review te vinden van Roxy van een jaar geleden.
Geen enkele review te vinden van Roxy overigens, je kunt tot 2 jaar terugkijken op hookers.
Ik herhaal mijn vermoeden dat de berichten/reviews mogelijk verwijderd worden.
 
@Pieterzaadschieter eigenlijk verwoord jij mijn recensie veel beter, dit is namelijk bijna 1:1 wat ik ook heb meegemaakt... Mijn eerste keer bij haar (ik ben er 2x geweest:censored:) was dan ook in het begin van mijn afspreken met dames en deze gloryhole pijpdate leek me toen wel erg spannend.. ergens ben ik 'blij' om te horen dat anderen dit ook hebben meegemaakt omdat ik nu weet dat dit niet alleen bij mij gebeurd is.. ik sla Roxy voortaan maar gewoon over... zonde
 
Op zich zou ik 'm best weleens in een gloryhole willen stoppen.
Maar dus niet deze.
Ik vind de advertentie ook te opdringerig.
Veel te veel tekst, regelmatig "laatste dag" enzo....om vervolgens nooit te stoppen met adverteren.
Er waren volgens mij ook advertenties om tegen betaling haar borsten aan te raken of onder de rubriek Grote Borsten maar de foto's van die borsten waren niet aantrekkelijk.
Ze biedt nu ook cup-E aan....kijk op de foto's....geen cup E (tenzij plat) en haar tepels wijzen naar de grond...

 
Vandaag bij Roxy langs geweest, inmiddels voor de 4e keer!!
Ik ben het totaal niet eens met wat sommige mensen schrijven, maar zo zie je maar dat er vaak sneller negatief dan positief word geschreven, en dat vind ik jammer want de dames doen hun best.
De gloryhole pijpdate bij Roxy is echt super spannend en erg geil, je word ontvangen in een heel net huis, krijgt netjes spullen om je kleine heer goed te wassen(wat volgens rox vaak slecht of helemaal niet word gedaan, dus dan snap ik wel dat ze niet heerlijk tekeer gaat ermee, want zeg nou zelf, zou je dat bij een vrouw doen die niet schoon is)
Na het wassen ga je naar boven waar de gloryhole is. Ik kies altijd de optie borsten betasten erbij want die grote borsten van rox zijn een genot om in je handen te hebben, daarna steek je heerlijk je pik door het gat en gaat ze ermee aan de slag, beetje rukken en heerlijk pijpen, net zolang tot je je warme zaad over die joekels spuit!
Kortom, ik vind het een fijn adres om anoniem je even heerlijk te laten verwennen en ga dus zeker weer terug want een gloryhole ervaring is heel bijzonder en super geil bij die aardige en lekkere rox.
 
Ben verbaasd over de reacties hier, wat een vijandigheid. Ik zou wel willen dat ik haar vriend was haha, maar goed. Het is idd mijn eerste recensie, maar je moet ergens beginnen he, net zoals iedereen hier. Moet de eerste recensie dan negatief zijn, apart, er is al genoeg negativiteit in de wereld!
 
Vandaag bij Roxy langs geweest, inmiddels voor de 4e keer!!
Ik ben het totaal niet eens met wat sommige mensen schrijven, maar zo zie je maar dat er vaak sneller negatief dan positief word geschreven, en dat vind ik jammer want de dames doen hun best.
De gloryhole pijpdate bij Roxy is echt super spannend en erg geil, je word ontvangen in een heel net huis, krijgt netjes spullen om je kleine heer goed te wassen(wat volgens rox vaak slecht of helemaal niet word gedaan, dus dan snap ik wel dat ze niet heerlijk tekeer gaat ermee, want zeg nou zelf, zou je dat bij een vrouw doen die niet schoon is)
Na het wassen ga je naar boven waar de gloryhole is. Ik kies altijd de optie borsten betasten erbij want die grote borsten van rox zijn een genot om in je handen te hebben, daarna steek je heerlijk je pik door het gat en gaat ze ermee aan de slag, beetje rukken en heerlijk pijpen, net zolang tot je je warme zaad over die joekels spuit!
Kortom, ik vind het een fijn adres om anoniem je even heerlijk te laten verwennen en ga dus zeker weer terug want een gloryhole ervaring is heel bijzonder en super geil bij die aardige en lekkere rox.
zal dr vent wel zijn die dit schreef
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan