bigboytoy83
Newbie
- 6
- 29/08/22
- 0
Iemand ervaring met Rozemarijn uit Emmen ? https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/emmen/4465040-rozemarijn
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwel een beetje contact gehad maar veel praatjes en komt steeds niets van terecht. Soms opeen dagen stil en dan veel berichten opeens. Maar ze is een slimme, leuke dame.Iemand nog recent met haar een afspraak gemaakt? Ik heb het idee dat ik haar 5 jaar geleden heb gedate maar dan onder een andere naam. En toen deed ze nog wel bare.
Ze staat nog steeds in mijn lijst.wel een beetje contact gehad maar veel praatjes en komt steeds niets van terecht. Soms opeen dagen stil en dan veel berichten opeens. Maar ze is een slimme, leuke dame.
Benieuwd of het anderen recent nog wel is gelukt. Ze staat zeker op mn lijstjeZe was vroeger top..
Is dat goed of slecht nieuws?Klopt Papapaul, is dezelfde dame
Dat is de vraagIs dat goed of slecht nieuws?
Ik mis een recensieik ben gisteren bij haar geweest . super leuke spontane gezellige sexy dame bij binnenkomst geeft ze je meteen een relaxed gevoel . de sex is geweldig en ze heeft een mooi lichaam met prachtige blauwe ogen echt een aanrader