WHEM Rozemarijn Emmen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben vorig jaar bij haar geweest.
Doet wat ze beloofd.
Neemt er de tijd voor, maar mag wel erg graag praten over haar zelf. Heb ruim 20 minuten haar levensverhaal aangehoord.
Kwam daar niet voor. Ben daarom niet nogmaals geweest. Hopelijk is ze op dat punt veranderd. Binnenkort toch even checken.
 
Ze maakte bij mij vele beloftes, hele levensverhaal inderdaad zoals likkielikie ook zegt. Uiteindelijk bleek haar moeder in de andere kamer te zitten. toen ik vroeg met wie ze praatte zie ze dat er niemand was. Bleek later dus wel zo te zijn. We moesten weg en ze zou ergens anders met mij afspreken. Die kwam natuurlijk niet opdagen. € 180,- weg zonder service te verlenen. Smoesjes dat ze opgepakt was door de politie toen ze onderweg was. Blabla.


Pas op voor deze dame. Ze weet erg goed op je gevoel te spelen en je aan het lijntje te houden.


Negatieve review op kinky werd geweigerd. Ik moest whatsapp berichten of ander bewijs aanleveren wat ik inmiddels gewist had uit frustratie. Ik wilde er niks meer mee te maken hebben..
 
Iemand nog recent met haar een afspraak gemaakt? Ik heb het idee dat ik haar 5 jaar geleden heb gedate maar dan onder een andere naam. En toen deed ze nog wel bare.
 
Iemand nog recent met haar een afspraak gemaakt? Ik heb het idee dat ik haar 5 jaar geleden heb gedate maar dan onder een andere naam. En toen deed ze nog wel bare.
wel een beetje contact gehad maar veel praatjes en komt steeds niets van terecht. Soms opeen dagen stil en dan veel berichten opeens. Maar ze is een slimme, leuke dame.

Benieuwd of het anderen recent nog wel is gelukt. Ze staat zeker op mn lijstje ;) Ze was vroeger top..
 
wel een beetje contact gehad maar veel praatjes en komt steeds niets van terecht. Soms opeen dagen stil en dan veel berichten opeens. Maar ze is een slimme, leuke dame.

Benieuwd of het anderen recent nog wel is gelukt. Ze staat zeker op mn lijstje ;) Ze was vroeger top..
Ze staat nog steeds in mijn lijst.
 
Voor een paar jaar terug een keer een afspraak proberen te maken, ik was bijna op de plaats van bestemming toen ze de afspraak annuleerde met een smoes, dat de eigenaar van het appartement plots thuis kwam. Dan ben ik er wel klaar mee.....
 
ik ben gisteren bij haar geweest . super leuke spontane gezellige sexy dame bij binnenkomst geeft ze je meteen een relaxed gevoel . de sex is geweldig en ze heeft een mooi lichaam met prachtige blauwe ogen echt een aanrader
 
Ze is nog steeds wel actief maar ik blijf nog even uit de buurt.. niet helemaal stabiel is ze. Sneu.. Eigenlijk zoals de link van xset bevestigd. Misschien iemand recent nog wel contact gehad?
 
Terug
Bovenaan Onderaan