Recensie Rubi, Amsterdam (W) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serafijn

Vaste klant
134
28/10/21
185
58
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3063398-rubi
Totale kosten (in euro)
200
Rubi is een jonge Braziliaanse in Amsterdam-West die een paar klanten per dag ontvangt, en vanavond was ik een van de gelukkigen. Ze is zo mooi als op haar foto's (die met de groene lingerie is realistisch) en ze spreekt vloeiend Engels. Ze heeft ook iets te vertellen en is goedlachs. Kortom: een fijne sfeer. Haar professionele aanbod is uitstekend. Kortom: aanbevolen.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4512304-ruby
Ruby kwam me inderdaad bekend voor toen mijn oog een paar dagen geleden op haar advertentie viel maar ik kon bovenstaande recensie niet terugvinden. Toch maar even geappt en na wat vlot en vriendelijk contact en een videocall kreeg ik een goed gevoel erover dus ben ik op avontuur gegaan. Het contact bij aankomst ging wat moeizaam maar met een beetje geduld kwam het uiteindelijk toch goed.

Langs een drukke weg in Amsterdam West werd ik door haar beneden opgehaald. Ruby is een knappe strakke goedverzorgde vrolijke relaxte Braziliaanse die uitstekend Engels spreekt. Ik schat haar wel een paar jaartjes ouder dan opgegeven in haar advertentie. Op de kamer gelijk lekker friemelen, geld gegeven, haar op bed gelegd, slipje opzij geschoven en met het geld in haar ene hand en de andere hand op mijn hoofd vastgeklemd tussen haar benen aan de slag, ze liet zich uitgebreid beffen maar op een gegeven moment werd het wel tijd voor mezelf waarna ze even snel wegliep om het geld weg te brengen. Kleren inmiddels snel uitgetrokken voordat ze terugkwam, op haar knietjes voor de spiegel aan het werk gezet; op verzoek een beetje sloppy dt gedaan waarbij ze af en toe wat traantjes in haar oogjes kreeg. Na een tijdje condoom erom waarna ze zich gewillig doggy liet nemen waarbij ik een goed uitzicht had op haar superstrakke lichaam met een heerlijke kont en sillis. Na een uitgebreide neukbeurt afgepeigerd op bed gaan liggen en een beetje facesitting gedaan. Haar verder laten pijpen en de ballen likken maar ze begon op een gegeven moment een beetje te morren dat het te lang duurde dus wat glijmiddel erop gedaan en uiteindelijk heeft ze de boel eruit getrokken. Beetje relaxed opruimen, snel opfrissen in de mini douche/toiletruimte, rustig aangekleed, beetje nafriemelen, afscheidskusje erop en met een grote grijns weer vertrokken.

Eindconclusie: Ruby is een heerlijke strakke vrolijke gewillige latina met een prima inzet. Ruim 4 sterren waard.

Terug
Bovenaan Onderaan