Recensie Rubina, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rreddy

Newbie
Forumpionier
5
03/07/21
3
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2144508-rubina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik moest even zoeken naar het juiste adres, maar toen ik het gevonden deed er een leuke dame open die voldeed aan de fotos. Betaling gedaan via tikkie, dat was geen probleem.
De afspraak gemaakt via Whatsapp, waar ze snel antwoord geeft.

Na een korte babbel kan haar kutje lekker strelen en vingeren maar moest dat wel rustig aan doen van haar, ze genoot er van. Ondertussen begon ze lekker met pijpen en ze naam hem gulzig in haar mondje.

Toen ze wilde neuken wilde ze doggie style, maar ik koos voor de reversed-cowgirl, Eerst even lekker over haar lipjes gewreven, oppassen dat hij niet in het verkeerde gaatje gaat, maar daarna gleed hij soepel haar kutje in. Ze was wel lekker strak van onder.
Vooraf de afspraak gemaakt dat ik zonder condoom wilde en dat was no problemo, was wel €50 extra. Ook het neuken moest rustig aan gebeuren en dat hebben we ook gedaan.

Toen ik klaar was gekomen bleef ze nog even lekker doorgaan en dat is ook niet verkeerd.

Kortom een lekkere geile meid die er zelf ook wel van geniet heb ik het idee, voor herhaling vatbaar en dat zal zeker een keer gebeuren als ik weer in de buurt ben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan