Recensie Ruby (Roe), Doetinchem, Eroscentrum Escape k5 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag Ruby ontmoet. Wat een heerlijk poppetje is dit. Niet heel spontaan, geen GFE, maar wel een lieve meid, die een goede service verleent. Ik vond het pijpen niet eens heel slecht (maar heb ook een dikke lul, dat kan schelen) en het neuken was heerlijk. Ze is erg strak en gaf geen krimp on top en doggy als mijn bovengemiddelde stuk gereedschap er helemaal in gleed.

Maar ze heeft vooral een heerlijk tiny lichaam. Mooie borsten met harde tepels erop zodra je ze aanraakt en een ieniemienie kontje. Vooral in 69 heerlijk om haar te likken en die billetjes vast te houden. Volgende week op herhaling en eens kijken of er ook wat 'avontuurlijke' standjes mogelijk zijn, bijvoorbeeld haar optillen en staand neuken.
 
Normaal gesproken is ze er elke dag behalve op zondag. Ze werkt dan van (ongeveer) 12:00 tot 20:00 uur.
Maar.... helaas is ze weer 6 weken op vakantie en komt halverwege september pas terug.
Iets wat lijkt op bewaking heb ik trouwens nog nooit gezien, wel wachtende klanten.
 
Vanmiddag Ruby na een lange tijd weer bezocht. Gina is op vakantie, Maria was bezet en op zich was er een redelijke bezetting met voor mij enkele nieuwe gezichten: Een wat vollere dame aan de rechterkant, Marielle op K37 en Diane op K2. Heerlijk met Ruby gekamerd, ik had in gedachten dat ze wat aan de "zakelijke kant " was maar het bezoekje vandaag maakt wel dat ik haar weer wat vaker zal bezoeken. Heerlijke pijpsessie en daarna dat kleine prinsesje in 2 posities genomen en heerlijk tijdens doggy klaargekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan