Recensie Ruby (Roe), Doetinchem, Eroscentrum Escape k5 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CasualGuy

Moderator
Forumleiding
Forumpionier
95
05/07/21
157
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week nog even de Escape bezocht in Doetinchem. Gekozen voor Ruby, kleine slank blond meid met mooie grote siliconen borsten.
Naar het financiële gedeelte even gewassen en vervolgens geknuffeld op bed. Toen hij op sterkte was ging het condoom erom.
Pijpen was een voldoende. Mag wel iets dieper en strakker.

Naar een aantal minuten standje cowgirl zodat ik haar mooie lichaam en borsten goed kon zien en vasthouden.
Vervolgens een tijdje missionaris gedaan en om het af te maken in doggy style om haar hard en diep te nemen.

Ben al meerdere keren bij Ruby geweest. Blijft een prachtige meiden en is zeker een aanrader.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag ff weer bij Ruby geweest, echt wel de allerbeste in Escape. Ken haar al geruime tijd en ze is wel mijn favoriet. Ze is rustig in omgang gezellig ff kletsen en ze weet vaak nog waar het de vorige keer over ging. Doet ze goed en slim. Na een beetje opfrissen op bed begonnen met beetje knuffelen stelen…. Ze pakte mijn intussen al redelijk op stoom gekomen jongeheer rustig vast en bracht hem op volle sterkte. Condoom deed ze zoals gewoonlijk met haar mond om om vervolgens nog een tijd te pijpen. Ze vroeg wat mijn voorkeur was vandaag en ik heb haar plaats laten nemen boven op me……. Ze bereed me weer heerlijk en na een tijdje zelf rechtop gaan zitten om van positie te wisselen. In "normal position" verder gegaan en het uiteindelijk op die manier tot een heerlijk eind te komen. Daarna ff rustig gekletst nog tijdens het aankleden en ze nam de tijd om dingen te vertellen over haar thuisland toen ik daar naar informeerde. Kortom weer een super fijne tijd met Ruby gehad en ze ziet me zeker weer terug.
 
Inderdaad een super-DVP, deze Roemeense Ruby. Echt een prachtig blond sexelfje. Alles super klein en lief en dan die mooie grote borsten. Vanmiddag heerlijk 69 oraal van Ruby genoten en daarna cowgirl, missionaris en doggy geneukt. Dit lijkt mij maar moeilijk om nog te overtreffen.
Doet ze ook aan beffen dan
 
Vanmiddag ff weer bij Ruby geweest, echt wel de allerbeste in Escape. Ken haar al geruime tijd en ze is wel mijn favoriet. Ze is rustig in omgang gezellig ff kletsen en ze weet vaak nog waar het de vorige keer over ging. Doet ze goed en slim. Na een beetje opfrissen op bed begonnen met beetje knuffelen stelen…. Ze pakte mijn intussen al redelijk op stoom gekomen jongeheer rustig vast en bracht hem op volle sterkte. Condoom deed ze zoals gewoonlijk met haar mond om om vervolgens nog een tijd te pijpen. Ze vroeg wat mijn voorkeur was vandaag en ik heb haar plaats laten nemen boven op me……. Ze bereed me weer heerlijk en na een tijdje zelf rechtop gaan zitten om van positie te wisselen. In "normal position" verder gegaan en het uiteindelijk op die manier tot een heerlijk eind te komen. Daarna ff rustig gekletst nog tijdens het aankleden en ze nam de tijd om dingen te vertellen over haar thuisland toen ik daar naar informeerde. Kortom weer een super fijne tijd met Ruby gehad en ze ziet me zeker weer terug.
In welke leeftijd groep zit ze?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Ruby geweest. Had haar nog niet eerder bezocht.

Zij is prettig in de communicatie en omgang en zag er top uit. Slank/klein en mooie borsten. Na het wassen heeft ze me lekker gepijpt en vroeg ze wat mijn voorkeur had, nog even doorgaan? Ik gaf aan dat ze bovenop mocht komen, dat deed ze waarop ik door het uitzicht op haar heerlijke borsten niet lang uithield.
Daarna nog een praatje en tevreden de deur uit. Zij gaat mij vaker zien.
 
Zegt wat over haar maar ook wat over de overige bezetting als je het mij vraagt. Hoop dat er binnenkort wat meer dames Doetinchem weten te vinden, het is een goede binnenlocatie en de kamers zijn netjes als je het mij vraagt. Zeker in vergelijking tot andere steden en de wandelgebieden.. begrijp nooit zo goed waarom er nog zoveel kamers leeg zijn/blijven in de Escape.

maar gister ook nog bij Ruby geweest en het was weer fantastisch, topper!
 
Terug
Bovenaan Onderaan