Ik wil toch iets belangrijks aankaarten: privacy, discretie en respect voor de dames, uiteraard, én voor iedereen. Ook vaste, gentlemanlike klanten verdienen een correcte, vriendelijke en accurate behandeling, zoals je dat mag verwachten.
Wat mij zorgen baart: onlangs word ik als vaste klant door dames aangesproken dat andere vaste klanten soms plots niet meer worden binnengelaten, zonder tekst en uitleg. Dat kan natuurlijk een reden hebben. Maar vervolgens horen die klanten via andere dames of klanten dat zij zich "niet correct" zouden hebben gedragen, of zelfs dat zij een soa zouden hebben en die zouden verspreiden. Als zulke verhalen rondgaan, is dat schadelijk en onveilig voor iedereen (dames én klanten), zeker als het ook nog gaat over dames die hier al lange tijd niet meer werken, zoals bijvoorbeeld N…. (Dtl)
Mijn verzoek: laten we strikt zijn in vertrouwelijkheid en respect. Geen roddels, geen gezondheidsinformatie over anderen delen, en als iemand niet welkom is, wees dan duidelijk en discreet—zonder via-via verhalen. Als (vaste) klant vind ik dit eerlijk gezegd strange; het had jou of mij ook kunnen overkomen. Misschien wordt er zelfs over ons geroddeld.
Merry Christmas voor iedereen.