Recensie Ruby (Roe), Doetinchem, Eroscentrum Escape k5 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik werd vandaag hitsig wakker en na wat matineuze verplichtingen begon ik aan Ruby te denken.
Ze is terug van een lange vakantie, en ondanks mijn plannen om overmorgen naar Venus in Hamminkeln
te gaan wilde ik vandaag even van bil. Kan ik gewoon niks aan doen 😇.

Tegen 11en was ik al in Escape en Ruby's rode lampje was aan en de gordijnen dicht, dus ze was er. Ik denk
dat iemand een lange sessie met 'r had want tegen 12 waren de gordijnen nog steeds dicht. Ik ben even
gaan lunchen, en toen ik terugkwam waren Ruby's gordijnen open maar hield ze de deur dicht. Ik zwaaide
even en liep een rondje toen ik een wandelaar zag aankloppen en toen deed ze open, en bleef de deur ook
open. De andere viespeuk liep weer weg… Dus ik greep mijn kans.

Een half uurtje afgetikt en even bijgekletst tijdens het uitkleden en opfrissen. Prima gesprekje even. Ruby's Engels is erg goed. Op het bed
hebben we elkaar even lekker opgewarmd. Ruby keek me lief aan en we hebben wat gelachen. Ik had er zo'n
zin in en ik mocht Ruby's prachtige kleine kale poesje even lekker likken. Heerlijk.

Na het beffen heb ik haar rustig in missio geneukt. Ze deed het condoom heel langzaam om en zelfs dat voelde goed. Is dat een nieuwe skill van haar ofzo? 😛

Ruby keek me weer lief aan en kreunde zachtjes. Dat doet
ze heel overtuigend, niet zo overdreven, en precies naar mijn smaak. Ze voelde zo lekker strak en nat voor kleine Marco dat die keihard werd.

Ik vond het tijd dat Ruby ook even
aan de slag ging dus ik vroeg haar om bovenop me te komen zitten. En toen was mijn orgasme een kwestie van
twee minuten ofzo. Wat geweldig dat kleine lijfje zo bovenop me met die lekkere joekels zo voor het grijpen 🫣

Nog even kort nagepraat over het leven en Ruby's vakantie, en voldaan weer vertrokken. Blij dat ik weer eens langs
ben geweest. Voor betaalde sex heb ik het niet vaak fijner gehad dan dit.

Als ik ooit de Staatsloterij win dan wil ik een harem met Ruby erin en de twee Gina's 😄
 
Laatst bewerkt:
Ik werd vandaag hitsig wakker en na wat matineuze verplichtingen begon ik aan Ruby te denken.
Ze is terug van een lange vakantie, en ondanks mijn plannen om overmorgen naar Venus in Hamminkeln
te gaan wilde ik vandaag even van bil. Kan ik gewoon niks aan doen 😇.

Tegen 11en was ik al in Escape en Ruby's rode lampje was aan en de gordijnen dicht, dus ze was er. Ik denk
dat iemand een lange sessie met 'r had want tegen 12 waren de gordijnen nog steeds dicht. Ik ben even
gaan lunchen, en toen ik terugkwam waren Ruby's gordijnen open maar hield ze de deur dicht. Ik zwaaide
even en liep een rondje toen ik een wandelaar zag aankloppen en toen deed ze open, en bleef de deur ook
open. De andere viespeuk liep weer weg… Dus ik greep mijn kans.

Een half uurtje afgetikt en even bijgekletst tijdens het uitkleden en opfrissen. Prima gesprekje even. Ruby's Engels is erg goed. Op het bed
hebben we elkaar even lekker opgewarmd. Ruby keek me lief aan en we hebben wat gelachen. Ik had er zo'n
zin in en ik mocht Ruby's prachtige kleine kale poesje even lekker likken. Heerlijk.

Na het beffen heb ik haar rustig in missio geneukt. Ze deed het condoom heel langzaam om en zelfs dat voelde goed. Is dat een nieuwe skill van haar ofzo? 😛

Ruby keek me weer lief aan en kreunde zachtjes. Dat doet
ze heel overtuigend, niet zo overdreven, en precies naar mijn smaak. Ze voelde zo lekker strak en nat voor kleine Marco dat die keihard werd.

Ik vond het tijd dat Ruby ook even
aan de slag ging dus ik vroeg haar om bovenop me te komen zitten. En toen was mijn orgasme een kwestie van
twee minuten ofzo. Wat geweldig dat kleine lijfje zo bovenop me met die lekkere joekels zo voor het grijpen 🫣

Nog even kort nagepraat over het leven en Ruby's vakantie, en voldaan weer vertrokken. Blij dat ik weer eens langs
ben geweest. Voor betaalde sex heb ik het niet vaak fijner gehad dan dit.

Als ik ooit de Staatsloterij win dan wil ik een harem met Ruby erin en de twee Gina's 😄
Mooie recensie! Heb haar al zo vaak gezien, maar nog nooit binnen geweest. Wie weet toch ooit maar eens proberen 😊
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag Ruby bezocht.
Was weer een heerlijk bezoekje 😊
Rustig een beetje gekletst terwijl we ons allebei uit kleden en opfristen.
Na de betaling alle 2 op de knieën op het bed beland en elkaar langzaam op gewarmd.
Ze kreeg hem snel overeind terwijl ik haar kutje/klitje verwende en haar tepels om de beurt in de mond had.
Daarna ging met haar mondje het cd erom terwijl ik nog op mijn knieën zat.
Een tijdje haar laten pijpen waarna ik ben gaan liggen en van haar lichaam genoot.
Na een aantal minuten haar gevraagd met haar kutje boven mijn gezicht te komen waarna ik haar minuten lang heb gebeft.
Tjee…, wat een uitzicht en wat een heerlijke kutje heeft ze.
2 x gevraagd of ze even wilde stoppen met pijpen terwijl ik haar door likte. Zeker haar kont gaatje niet vergeten tijdens het likken 😃
Daarna kwam ze bovenop zitten waar ze je heerlijk aankijkt en af en toe haar hoofd helemaal achterover gooid.
Daarna haar staand aan het bed doggy geneukt.
Tijdens het neuken haar kont gaatje continu gemasseerd en volgens mij houdt ze hier wel van want de gehele sessie werd mijn hand of tong er niet weg gehaald.
Daarna mij laten aftrekken wat niet heel lang meer duurde, man wat een geile explosie 💦💦💦
Even na gelegen en gebabbeld waarna we ons weer hebben opgefrist.
Wat een geweldige meid is Ruby en het zal niet lang duren dat ik haar weer bezoek.

Nog naar haar nummer gevraagd voor een afspraak te maken maar die geeft ze niet. Je kunt wel zo een tijdstip met haar maken.

Iemand ervaring of ze anaal doet?
Wilde het vragen maar ben het vergeten🤦🏼‍♂️
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag was ik bij Ruby want haar gordijntkes waren open dus ik greep mijn kans. Ze had de deur dicht tegen de kou. Het was dan ook zeer behaaglijk binnen.

Ruby wist nog waar we de vorige keer over gepraat hadden dus ze stelde wat relevante vragen, en verder een leuk kletspraatje tijdens de voorbereiding.

Ik kom wel vaker bij Ruby en ze weet wat ik ongeveer wil dus we hoeven niet te veel technisch te praten en dat voelt voor mij heel fijn. Wel wat grapjes en ik vind het ook leuk om haar een beetje te vleien, hoe sexy ik haar vind enzo. Dat vind ik ook 100 keer leuker dan van te voren allerlei afspraken te maken. Ik denk dat ze wel weet dat ik het redelijk bescheiden houd en ik ken en respecteer haar grenzen ook wel en daardoor laat ze 't denk ik ook vrij losjes gebeuren. Zo voelt het in ieder geval.

Heerlijke petite dame die haar vak verstaat en aardig is. Ieder bezoekje vind ik weer fijner dan de vorige, voel ik me weer iets vrijer, en dat heb ik haar ook verteld. Voor mij blijft het een topper in Escape.

Het begint wat eentonig te worden misschien met de lofzangen maar iedere keer is het weer een leuker feestje voor mij en Lil' Marco.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag was ik bij Ruby want haar gordijntkes waren open dus ik greep mijn kans. Ze had de deur dicht tegen de kou. Het was dan ook zeer behaaglijk binnen.

Ruby wist nog waar we de vorige keer over gepraat hadden dus ze stelde wat relevante vragen, en verder een leuk kletspraatje tijdens de voorbereiding.

Ik kom wel vaker bij Ruby en ze weet wat ik ongeveer wil dus we hoeven niet te veel technisch te praten en dat voelt voor mij heel fijn. Wel wat grapjes en ik vind het ook leuk om haar een beetje te vleien, hoe sexy ik haar vind enzo. Dat vind ik ook 100 keer leuker dan van te voren allerlei afspraken te maken. Ik denk dat ze wel weet dat ik het redelijk bescheiden houd en ik ken en respecteer haar grenzen ook wel en daardoor laat ze 't denk ik ook vrij losjes gebeuren. Zo voelt het in ieder geval.

Heerlijke petite dame die haar vak verstaat en aardig is. Ieder bezoekje vind ik weer fijner dan de vorige, voel ik me weer iets vrijer, en dat heb ik haar ook verteld. Voor mij blijft het een topper in Escape.

Het begint wat eentonig te worden misschien met de lofzangen maar iedere keer is het weer een leuker feestje voor mij en Lil' Marco.
Wat schrijf je mooi respectvol over deze dame. Ik herken dat thuisvoelen bij mijn vaste dames ook.

Vroeger was ik veel meer van de korte bezoeken en veel verschillende dames. Met als resultaat toch regelmatig teleurstellingen.

Tegenwoordig vind ik het prettig om een select aantal dames te bezoeken. Je voelt je er thuis, je kent elkaar al. De wensen zijn duidelijk.

Dankjewel voor je mooie review, altijd leuk om te lezen.
 
Ik was vanavond weer in Escape, dat gebeurt niet zo vaak - meestal ben ik er vroeg of 's middags als ik hitsig wakker word, maar vanavond was ik in the mood en ik was vrij dus waarom niet. Fijne sfeerverlichting en het was ook heel rustig, haast sereen binnen. Veel dames zaten met hun mobieltje voor de neus op bed.

Ruby's gordijntje was open dus ik heb 't op safe gespeeld door meteen naar binnen te gaan, en het was weer fijn. Ik heb inmiddels wel genoeg reviews hier geschreven denk ik maar ik wilde nog wel even melden dat het weer nóg fijner was dan de vorige keer en dat nota bene aan het einde van Ruby's werkdag.

Ik kan me niet voorstellen dat, als de rollen omgedraaid zouden zijn, ik de hele dag in zo'n kamertje zou kunnen zitten, alle vrouwen die zich bij mij meldden zou moeten bevredigen of ik ze nou aantrekkelijk vond of niet, en dan tegen 20:00 's avonds ook nog eens een redelijk gezette (zoals ikzelf) een gezellige sessie zou kunnen geven. Maar Ruby krijgt 't gewoon overtuigend voor elkaar. Respect voor deze topper.
 
Laatst bewerkt:
Ik was vanavond weer in Escape, dat gebeurt niet zo vaak - meestal ben ik er vroeg of 's middags als ik hitsig wakker word, maar vanavond was ik in the mood en ik was vrij dus waarom niet. Fijne sfeerverlichting en het was ook heel rustig, haast sereen binnen. Veel dames zaten met hun mobieltje voor de neus op bed.

Ruby's gordijntje was open dus ik heb 't op safe gespeeld door meteen naar binnen te gaan, en het was weer fijn. Ik heb inmiddels wel genoeg reviews hier geschreven denk ik maar ik wilde nog wel even melden dat het weer nóg fijner was dan de vorige keer en dat nota bene aan het einde van Ruby's werkdag.

Ik kan me niet voorstellen dat, als de rollen omgedraaid zouden zijn, ik de hele dag in zo'n kamertje zou kunnen zitten, alle vrouwen die zich bij mij meldden zou moeten bevredigen of ik ze nou aantrekkelijk vond of niet, en dan tegen 20:00 's avonds ook nog eens een redelijk gezette (zoals ikzelf) een gezellige sessie zou kunnen geven. Maar Ruby krijgt 't gewoon overtuigend voor elkaar. Respect voor deze topper.
Ik lees veel overeenkomsten tussen ons. Vaak dezelfde dames bezoeken en daarmee een band opbouwen (binnen de kaders van de betaalde seks).

Respectvol omgaan met de dames en er ook zo over schrijven. Waardering uitspreken over hun beroep en hun professionele houding.

Ik lees altijd graag je posts en recensies. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Dank daarvoor!
 
Ik lees veel overeenkomsten tussen ons. Vaak dezelfde dames bezoeken en daarmee een band opbouwen (binnen de kaders van de betaalde seks).

Respectvol omgaan met de dames en er ook zo over schrijven. Waardering uitspreken over hun beroep en hun professionele houding.

Ik lees altijd graag je posts en recensies. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Dank daarvoor!
Insgelijks 👍

Grappig dat jij met een andere dame ook zoiets hebt, de lofzangen ;) De magie van de klik ofzo, zelfs al is het betaalsex.

Ik had ook nooit gedacht zo'n lol te beleven aan dit forum maar er zit veel goed volk, en sommigen schrijven echt heel leuk. In de saunaclubsectie heb ik heel veel lol gehad met het lezen van de verslagen bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
€100.-
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Beter laat dan nooit zeggen ze wel eens!

Bij deze vanuit een warm Egypte mijn recensie van mijn bezoek aan Ruby vorige week vrijdag.
Rond 11.45 binnen gelopen bij Escape en direct richting haar kamer gelopen.
Gordijn was open maar de grote tl verlichting was nog aan en ze was zich nog aan het voorbereiden voor haar dag begon 😁
Ze Zag mij al wel en knikte vriendelijk.
Iets verderop gewacht tot ze echt klaar was. 2 minuten voor 12 ging ook het andere gordijn dicht(even privacy denk ik) en stipt 12uur ging hij weer open en was de sfeer verlichting aan op haar kamer.
Direct er heen gelopen en ze opende meteen de deur voor mij😊
Het was een warm welkom zo als elke keer.
Na een beetje gekletst te hebben mij uit gekleed en gewassen en ook Ruby waste zich weer terwijl ik haar eerste klant was die dag.
Lekker fris allebei op het de knieën op het bed beland waar ze mijn al groeiende lul in haar kleine handje nam en er fijn mee speelde.
Dat was een snelle reactie daar beneden dat hij snel op sterkte was 😉
Ondertussen haar kussen in de nek en haar oorlel niet vergeten. Licht gegiechel en zag wat kippenvel op haar arm 😁
Langzaam naar beneden en aan haar tepels gesabbeld.
Wat een heerlijk stel borsten heeft ze terwijl ik niet op fake borsten val!
Na een aantal minuten pakte ze een condoom en terwijl ik nog op mijn knieën zat zakte ze lager om met haar mondje het rubber eromheen te schuiven.
Pfffff…, de aanraking van haar lippen maakte mij nog harder.
In deze positie even laten pijpen en daarna gaan liggen terwijl ze met haar kontje en haar kutje over mijn gezicht zakte.
Jemig….., dat uitzicht is toch werelds❣️
Heb haar zo lekker liggen likken, eerst even rustig om daarna wat krachtiger te likken/zuigen. Zeker haar kont gaatje niet vergeten en dat laat ze graag toe 😀
Na een tijdje is ze bovenop mij komen zitten en haar zo heerlijk geneukt.
Haar kontje ondersteunt en het ritme op gevoerd . Ze ging er zelf ook goed in mee en zelf boog ze zich meer naar mij toe zodat haar klitje over mijn schaambot drukte en ze hard begon te schuiven.
Warempel ze was bezig zich klaar te rijden, glinstering in haar ogen en ik voelde het vocht op mijn lijf.
Ik hield het gelukkig een keer lang vol en na een tijdje vroeg ze zelf, ander standje?
Ze weet dat ik doggy heerlijk vindt dus hier op verder gegaan 🔥
Mijn god, ze legde haar hoofd op de kussen en helemaal voorover gebogen bood ze haar glinsterende kutje aan 🤩
Hoe ze er bij lag kun je haar diep neuken en dat ook gedaan. Eerst op mijn knieën achter begonnen en ondertussen met een nat gemaakte duim haar sterretje gestreeld wat ze ook toelaat.
Daarna gaan staan om haar nog krachtiger en dieper te neuken.
Dit hield ik niet lang meer vol waarna het condoom snel werd vol gespoten.
Even rustig na stotend uit haar gegaan terwijl ze mij aan keek met een blij gezicht.
Wow zegt ze dit was een heerlijk begin van de dag 😀

Mensen echt, wat een fijne dame is Ruby toch🥰

Nog even na gekletst en ze wist het nog, jij gaat toch op vakantie?
Ja klopt morgenvroeg vlieg ik weg, oh ja zegt ze naar Egypte toe.
Ze vergeet niet snel iets👌
Nou dan was dit een fijne voorbereiding voor je op vakantie gaat waarna ze een knipoog gaf en moest lachen.

Ze geeft helaas haar telefoonnummer Norton een afspraak te maken.
Je moet maar langs Koen en geluk hebben dat ze niet bezet is.

Ze gaf aan tot ongeveer eind April te blijven waarna te weer een tijdje naar Roemenië gaat.

Ps. weet iemand of ze anaal doet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan