Rukken met een collega op het werk als fantasie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

smurf

Stamgast
324
06/09/22
381
Je kent het wel:
Je trekt je ogen open 's ochtends na een verkwikkende nachtrust, en zoals elke morgen staat je jongeheer paraat, wachtend op een aai over z'n kopje.

Dus ga je maar aan de slag en dat verdraagt wel een fantasietje. Met wie en hoe wil je het wel eens doen. Denk je ineens aan die lekkere meid(en) op het werk, en je pikt er eentje uit en beleeft je fantasietje: je bevlekt je lakens met haar in het diepste van je gedachten.

Nu, wat ik altijd zo speciaal vind, en lekker, is wanneer je haar dan anderhalf uurtje later een Goeiemorgen geeft op je werk, en in jezelf denkt: nou nou, moest je eens weten wat ik in gedachten met je gedaan hebt.

Het heet dan dat ik goedlachs ben, vriendelijk. Maar dat heeft dus wel een reden.

Wie beleeft dat ook?
En er is natuurlijk ook geen consent nodig, want niemand weet het, en niemand had er last van.

Geil idee of niet? 😁

Is eigenlijk geen vraag ofzo, gewoon een gedachte die ik eens wou delen en zien welke reacties dat geeft

Je kent het wel:
Je trekt je ogen open 's ochtends na een verkwikkende nachtrust, en zoals elke morgen staat je jongeheer paraat, wachtend op een aai over z'n kopje.

Dus ga je maar aan de slag en dat verdraagt wel een fantasietje. Met wie en hoe wil je het wel eens doen. Denk je ineens aan die lekkere meid(en) op het werk, en je pikt er eentje uit en beleeft je fantasietje: je bevlekt je lakens met haar in het diepste van je gedachten.
Wat bedoel je precies met "je kent het wel"?

Volgens mij is denken aan iemand terwijl je rukt rukken "op" diegene, niet "met" diegene.
Heb me wel eens fantaserend over een collega afgetrokken. Maar na klaarkomen denk ik daar niet meer aan.

Terug
Bovenaan Onderaan