Rusland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een ontzettend mooie jongedame😍😍. Als die advertentie ècht waar is, dan wil ik er wel een wilde nacht mee doorbrengen
Nu... 250 EUR voor een nacht... en dat in St-Petersburg (merkelijk goedkoper dan Moscow!) dat zou nog wel kunnen kloppen.
En... als je een dame boekt... komt er heus wel iemand opdagen hoor. Alleen is het 99% zeker NIET de dame van de foto's! Bij verre na niet! Haha!
(wat natuurlijk nog niet wil zeggen dat de sex niet goed zal zijn, ik bedoel maar)
 

250 eur voor heel de nacht. Jawadde!
Voor de fun, heb ik haar een bericht gestuurd via Whatsapp

Ze vraagt ₽25.000 voor een nacht dus 271 eur uitgerekend.

Op haar recente foto ziet er een engel uit.

Ik heb goesting voor een Russische dvp.
 
ff de foto's goed bekijken:

- Foto's zijn zwaar aan de filters.
- Ogen zijn op sommige foto's veel te groot
- Wimpers zijn er digitaal opgeplakt en vaak te groot
- Gebit is veel te stralend wit
- Kin is bijgewerkt (spitser gemaakt)
- Huid zonder een enkel smetje

Enz. enz..

Dit meisje als op de foto's in werkelijkheid ontmoeten? Not in your fuckin' dreams. Sorry bro.
 
Maartench1978,
Ja Rusland, (te)lang geleden dat ik er vaak kwam, heb er heel goede herineringen aan, ook aan de dames, enkel waren DVP maar de meeste prive die een avond uit konden waarderen en dat dan ook lieten blijken in de vorm van een grand dessert ....

Marco,
минет zonder gebit is (voor mij althans) ook (te)lang geleden, maar ook dat was heeeel lekker (zie andere topic)

Tall
 
Aantal jaren geleden nog een artikel gelezen over Russen die vakantie vierden in Egypte. Ze gingen daar werkelijk als beesten tekeer: om 10 uur s ochtends al aan de wodka bij het ontbijt. Vechtpartijen. Kotsen in het zwembad. Eten opscheppen wat ze vervolgens niet op-aten. De Egyptenaren die in de hotels werken hadden een klotehekel aan die Russen, maar ze waren er ook van afhankelijk.
 
Gelukkig (nou ja...) is alcohol erg duur in Indonesië. Dus... al die 'zuiptoeristen' gaan dus naar bijv. Egypte of Thailand...
Dus in Bali hadden we dat probleem helemaal niet! Wel Russische toeristen... maar vooral de (echt) rijken en ook families met kinderen.
 
Vergis je niet de echte rijke Russische dochters en zoons of die wat zelf genoeg vermogen hebben zitten nu gewoon ook in Europa omdat een hele rits paspoorten hebben waaronder ook minimaal 1 EU paspoort uit de schengenzone.
Vooral landen als bijvoorbeeld Cyprus,Malta,Bulgarije zijn altijd erg scheutig geweest met paspoorten voor vermogende waar ook ter wereld dus ook Russisch en Belarus.
 
Vergis je niet de echte rijke Russische dochters en zoons of die wat zelf genoeg vermogen hebben zitten nu gewoon ook in Europa omdat een hele rits paspoorten hebben waaronder ook minimaal 1 EU paspoort uit de schengenzone.
Vooral landen als bijvoorbeeld Cyprus,Malta,Bulgarije zijn altijd erg scheutig geweest met paspoorten voor vermogende waar ook ter wereld dus ook Russisch en Belarus.
Bulgarije was altijd al één van de top bestemmingen voor strandvakanties!
 
Bulgarije was altijd al één van de top bestemmingen voor strandvakanties!
Ze hebben het paspoort ook niet om zich in Bulgarije te vestigen maar om zich vrij te kunnen bewegen door de schengen zone en ook in de schengen landen te kunnen verblijven.
Ik weet een dochter van een zeeer rijke Belarus die nu al jarenlang het merendeel van het jaar in Parijs leeft als een prinses.
Met af en toe natuurlijk de nodige uitstapjes naar Zwitserland,Dubai,Italië etc. maar ook is ze af en toe gewoon nog in Moskou. Als je echt veeel geld hebt is vrijwel niks een probleem hoor en al helemaal geen oorlog of sancties het draait maar om 1 ding $
 
Aantal jaren geleden nog een artikel gelezen over Russen die vakantie vierden in Egypte. Ze gingen daar werkelijk als beesten tekeer: om 10 uur s ochtends al aan de wodka bij het ontbijt. Vechtpartijen. Kotsen in het zwembad. Eten opscheppen wat ze vervolgens niet op-aten. De Egyptenaren die in de hotels werken hadden een klotehekel aan die Russen, maar ze waren er ook van afhankelijk.

Is al sinds jaar en dag zo. In die All-in resorts in Turkije ook. Maar soms kunnen Nederlanders en Engelsen er ook wat van.😃
 
Rusland kunnen we de komende 10 jaar ofzo toch echt wel vergeten heren. Die dvp's doen het nu met locals en met Chinezen.
Je kunt ook nu gewoon naar Rusland hoor. Het is alleen een klein beetje moeilijker.
Wie de moeite neemt om de website van de Russische ambassade door te lezen ziet dat ze daar actief tips geven over hoe de EU restricties te omzeilen zijn.
 
Je kunt ook nu gewoon naar Rusland hoor. Het is alleen een klein beetje moeilijker.
Wie de moeite neemt om de website van de Russische ambassade door te lezen ziet dat ze daar actief tips geven over hoe de EU restricties te omzeilen zijn.
Heb je natuurlijk nog altijd wel je 'EU-land paspoort'... en sta je dus op hun 'Unfriendly countries' lijst!
En... terug op Schiphol... mag je het dan gaan uitleggen hoe je aan die Russiche Federatie stempel in je paspoort komt...

Veel gedoe voor weinig lijkt me.
 
Als privépersoon word het je niet aangerekend als je van een unfriendly country komt, zeker als je geld in het laatje brengt. Verder is het jou als EU ingezetene niet verboden om naar Rusland te reizen dus je hoeft niks aan de kmar uit te leggen als je terugkomt.
 
Je kunt ook nu gewoon naar Rusland hoor. Het is alleen een klein beetje moeilijker.
Wie de moeite neemt om de website van de Russische ambassade door te lezen ziet dat ze daar actief tips geven over hoe de EU restricties te omzeilen zijn.
De vraag is of je dat moet willen. Er ook even rekening mee houden dat dit nu een "code rood" land is dus als er iets mis gaat (medisch ofzo) ben je in de praktijk niet verzekerd uiteindelijk en dan hang je.
 
De vraag is of je dat moet willen. Er ook even rekening mee houden dat dit nu een "code rood" land is dus als er iets mis gaat (medisch ofzo) ben je in de praktijk niet verzekerd uiteindelijk en dan hang je.
Je informatie klopt niet momenteel is Oekraïne geheel code rood omdat daar de oorlog is momenteel zelfs in het uiterste westen waar amper iets aan de hand is.
Dus mocht je met de beste bedoelingen daar frieten willen bakken of meevechten of humanitaire hulp bieden zou ik me druk maken om de verzekering:


Rusland is voor 95% code oranje niet persé heel veilig dus maar je kunt gewoon reizen al raden ze het af.
Moskou en ST. Petersburg waar 90% van de toeristen naar toe gaat valt ook onder oranje enkel bij de Grens met de Oekraïne en een deel bij de kaukasus is het rood.
Vliegen kan gewoon via Turkije of Dubai de keuze of je dat wil ligt echter bij jou...

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan