Recensie Ruth, Ternat 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ButtFucKer69

Stamgast
Forumpionier
374
10/07/21
213
28
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/new-ruth
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Soms, als je de kastanjes uit het vuur haalt omdat je de eerste bent die een dame bezoekt (of er toch tenminste iets over schrijft), kan dat heel erg goed meevallen en ontdek je misschien wel een nieuw pareltje.
Jammer genoeg is het vaker zo dat het op een teleurstelling uitdraait. Zo ook bij deze Ruth.
De foto's bij haar advertentie zijn zeer mooi en professioneel. Te mooi om waar te zijn, zo leek het wel, maar dat viel eigenlijk mee. Ruth adverteert wel degelijk met haar eigen foto's, jammer wel dat er voor de rest van de advertentie qua mogelijkheden geen bal klopt.
Zo adverteert ze met zoenen, tongzoenen en pzc. Niets van dat alles was standaard alleszins, en bijbetalen zag ik al helemaal niet zitten, gezien het al forse betaalde bedrag van 100€ voor 30min.
Haar appartementje is gemakkelijk te vinden, ze geeft ook goeie instructies (in het frans) via whatsapp.
Eenmaal boven duidelijk nog 1 a 2 andere dames in het appartement, achter een gordijn.
Op de slaapkamer blijkt communicatie onmogelijk, tenzij je Portugees machtig bent. De "sfeerverlichting" op haar kamertje bestaat uit een uit de kluiten gewassen 75W gloeilamp recht boven het bed. Knus!
Op mijn vraag (!) mezelf nog even kunnen opfrissen onder de douche, Ruth vindt dat voor zichzelf en haar klant niet nodig anders.
Op het bed gelijk condoom om de nog slappe kleine buttfucker, en zo maar proberen het boeltje hard te krijgen, al likkend en trekkend.
Lang mag dat allemaal niet duren, en dus zij dan maar bovenop waarbij het bed oorverdovend begint te kraken en piepen, wat bij mij sowieso al nefast werkt op de feestvreugde. Dan maar met een halve slappe haar op haar rug gelegd, penetreren lukt natuurlijk amper zo, maar het moest maar.
Gelukkig na enkele minuten toch geslaagd om te komen en zonder veel boe of bah met wat tissues afgeveegd en weer in de kleren gesprongen.
Ik denk dat ik na een goed kwartier weer op straat stond.

Conclusie: een mooie latina, perfecte vormen, met mooie sili's. Qua service ondermaats, herhalingsgevaar nihil.
 
Bizar : ik heb vorige week ook Ruth bezocht. Afgesproken voor 1.30u GFE en die tijd heeft ze langzaam en mooi volgebracht met kusjes, gestreel,uitgebreid beffen,tongzoenen, pijpen (pzc) en intiem (on top, misdio en doggy)met condoom.
Misschien helpt dat ik Spaans en beetje Porugees spreek, weet niet maar de date was voor mij top.
Vroeg extra voor trio met haar vriedin maar niet op ingegaan.
En ja, bed piept en kraakt veel te luid😊
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan