Recensie Sabayland - Isaura & friends 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Weet niet of ik het hier kan plaatsen, maar heb een mini gangbang meegemaakt in sabayland.
Zaterdag is parenavond en soms is dat met een mini gangbang zoals deze zaterdag.

2 dames aanwezig, Esther en de andere dame heet volgens mij Barbara, helpt meestal achter de bar op de maandag gangbang.

Zeer relaxte sfeer, uitgebreid mogen spelen met deze dames.
Lekker zoenen en tongen met Esther, heerlijk aandacht van beide dames tegelijk, wat wil een man nog meer 😌
Lekker olie pikmassage van Barbara.

Veel 1 op 1 actie, geen drukte en geen haantjes.
De hele avond hapjes en drankjes voor een leuke prijs.
Was er van 20:00 tot 10 voor 1 😅

Voor herhaling vatbaar 🤩
 
Soms is de parenavond met een minigangbang. Staat dat vantevoren aangegeven dat er een minigangbang is, of is dat altijd maar even afwachten? Ben benieuwd, zo'n gangbang maakt het altijd leuker. Goed bezig ho walker!
Ja, staat op de website als er een mini gangbang is, maar wat ik begrepen heb is dat niet wekelijks, misschien zoals de gangbang op de maandag om de week.
 
Ik heb wel interesse om op 7 november naar de volgende gangbang te gaan.

Alleen is de locatie heel slecht te bereiken via het ov in Ommen of Hardenberg. (Zelfs een ov fiets is de helft van de tijd sneller)

Als iemand me van Ommen of Hardenberg mee kan nemen ben ik wel bereid om wat benzine geld te betalen.
 
Zo, terug uit Dedemsvaart, wat een opkomst vandaag, wederom een parenavond met mini gangbang, deze avond met Esther en twee dames van paren mogen spelen.

Eerst een tijd met Esther geknuffeld, gezoent, getongworsteld 😝

Toen met een dame die naast mij lag, heeft mij lekker gepijpt.

Toen ze in de swing hing, nog even geneukt, waarbij ze spuitend klaar kwam, lekker bezig.

En toen er een andere dame in de swing hing, ook nog aangeschoven voor een pijpbeurt 😌

De pijp is wat mij betreft leeg,
3 gangbangs in een week, ik trek mij weer nederig terug in m'n bed en kruip er over 2,5 week weer uit, voor mn volgende avontuur 😴
 
Zo, terug uit Dedemsvaart, wat een opkomst vandaag, wederom een parenavond met mini gangbang, deze avond met Esther en twee dames van paren mogen spelen.

Eerst een tijd met Esther geknuffeld, gezoent, getongworsteld 😝

Toen met een dame die naast mij lag, heeft mij lekker gepijpt.

Toen ze in de swing hing, nog even geneukt, waarbij ze spuitend klaar kwam, lekker bezig.

En toen er een andere dame in de swing hing, ook nog aangeschoven voor een pijpbeurt 😌

De pijp is wat mij betreft leeg,
3 gangbangs in een week, ik trek mij weer nederig terug in m'n bed en kruip er over 2,5 week weer uit, voor mn volgende avontuur 😴
Hoe hou je het vol? Hulde!
 
Wordt de zaterdagavond mini gangbang door "Isaura and Friends" georganiseerd of door Sabayland zelf, dit zelf als onderdeel van hun paren avond? Maandag 7 nov is er wel weer een aankondiging voor een echte lekkere Isaura friends gangbang met een paar stevige dames. Lijkt er op dat Isaura er dan zelf niet bij is… Jammer. Heb er zin in. Verslag hiervan volgt….!
 
Heb geen idee eigenlijk, maar Esther is meestal ook op de maandag gangbangs aanwezig.
En een paar stevige dames?
Volgens mij zijn Esther en Tita gewoon slank 😅
 
De gbs in het weekend zijn van de club zelf en hebben eigelijk een eigen topic nodig.
Waar Isaura mee adverteerd is haar party, de rest v een ander.
Precies, daarom vroeg ik ook of ik het hier mocht plaatsen, maar Esther is er ook bijna altijd bij op Isaura's gb's
Vroeg de eigenaar waarom de gangbang van Isaura ineens een week opschoof, schijnt dat ze moeilijk aan dames kan komen, maar ik kan zo een nieuw draadje starten voor de mini gangbang op zaterdag 😁 vondt het bere gezellig met de stelletjes erbij 😌
 
Vandaag voor het eerst bij Sabayland geweest. De gemiddelde leeftijd lag hoor, dus volgens mij vonden de dames het geen probleem dat ik de leeftijd wat omlaag haalde ;). Zaterdag ben ik er misschien weer. Wie komt er nog meer?
 
Ook vandaag bij Sabayland geweest.
Op het menu stonden kroketten, frikadellen, broodjes, chips etc etc. O ja, natuurlijk ook de onvergetelijke gehaktballen.
Maar daar kwamen we natuurlijk niet alleen voor.
Ook Tita, Esther en de prachtige Valentina stonden "op het menu". Lekker smullen hoor. De dames deden goed hun best om iedereen die op de matrassen kwam te plezieren. Pijpen, likken, masseren en neuken, je zit er met je neus bovenop (of in, haha).
De matrassen mogen voor mij wel iets ruimer. Met iets anders inrichten moet dat volgens mij wel te doen zijn.
Helaas was er een incident met Tita, waardoor zij stopte. Heel vervelend en mag niet gebeuren. Voor de aanwezigen was het niet echt duidelijk wat er gebeurd was. Hopelijk gaat het weer goed met haar.
Isaura nam de plaats in, zodat er toch 3 dames op de matrassen bleven. Goed opgelost!
Het was een geslaagde middag en wil de dames bedanken voor hun inzet. Maar ook de eigenaar van Sabayland weer bedankt. Het was weer allemaal lekker.
 
Vast wel wat actie, als de dames op de matrassen liggen of in de sling hangen, kan je zo aanschuiven en meedoen, maar heb ook een avond meegemaakt waar de stellen alleen aan de bar bleven, daarom ga ik alleen als er ook een mini gangbang is, deze mini gb kost niks meer, zelfde prijs als de reguliere parenavond
 
Ik wil ook eens de stoute schoenen aantrekken en een keer meedoen aan een gangbang. Zou dan wel graag een DP doen met 1 van de dames. Nu heb ik wel teruggelezen maar ik lees alleen iets over Ina en DP mogelijkheid. Doen de dames die 21 november op de agenda staan ook aan een DP?
 
Ik vond het afgelopen avond een beetje tegenvallen.
De gemiddelde leeftijd lag aan de hoge kant, als je met een vrouw naar een kamer ging liepen ongeveer 6 kerels achter je aan om mee te doen.
Dit heeft niet persee mijn voorkeur. Eenmaal aangegeven verlieten ze de kamer en lieten ze ons lekker ons ding doen.

Jammer dat er mensen binnen worden gelaten die in de kleren blijven, alleen maar lachen en niks doen.

De sfeer was wel erg goed, alleen had het ietjes warmer mogen zijn. Dit vonden meerdere mensen.
 
Daarom ga ik alleen als er ook een mini gangbang bij zit, zijn volgens mij ook de wat drukkere avonden, kost hetzelfde als een reguliere parenavond.
Ik doe standaard een shirtje aan, maar het wordt vanzelf warm met wat actie, ik ga lekker met Esther knuffelen 😌
 
Weet alleen dat Esther 38 is, Valentina ken ik niet, Tita wel over de 50 denk ik, dus tussen de 38-55?

Na betaling krijg je een locker sleutel, douchen kan boven, handdoeken zat.

Slippers zelf meenemen.
Zou een tshirtje aandoen aan de bar, maar hoeft niet, ik vindt het wel wat frisjes soms
 
Terug
Bovenaan Onderaan