Recensie Sabayland - Isaura & friends 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haal je qua leeftijd Esther en Tita niet door elkaar?
Het is geen saunaclub concept als in Duitsland. Geen badjas, slippers of omslag handdoek. Wel een kleine locker voor je spullen. Meesten lopen in onderbroek of helemaal niets.
 
Haal je qua leeftijd Esther en Tita niet door elkaar?
Het is geen saunaclub concept als in Duitsland. Geen badjas, slippers of omslag handdoek. Wel een kleine locker voor je spullen. Meesten lopen in onderbroek of helemaal niets.
Hoezo?
Tita is zeker de oudere dame uit België
 
 
Pfff 3 keer niks als je voor eten gaat is het wel goed maar voor de rest rotzooi het is een gb maar die dames zijn zo als ze 1 zuigen blijven ze met 1 man bezig terwijl er 20 starren ik vind ook lekker als een vrouw heletijd mij pijp en de rest kijk zo zitten die gasten ook ertussen net als bejaardesex plus vol grijze haren mannen niks voor mij
 
Pfff 3 keer niks als je voor eten gaat is het wel goed maar voor de rest rotzooi het is een gb maar die dames zijn zo als ze 1 zuigen blijven ze met 1 man bezig terwijl er 20 starren ik vind ook lekker als een vrouw heletijd mij pijp en de rest kijk zo zitten die gasten ook ertussen net als bejaardesex plus vol grijze haren mannen niks voor mij
Deels mee eens, maar als je zelf de aandacht krijgt denk je daar weer anders over, klopt dat deze gangbang vaker 1 op 1 is dan een echte gangbang hoort te zijn.
Zowel de heren als de dames hebben geen probleem om eindeloos door te gaan en vindt de heren wat dat betreft ook hulpeloos toekijken vanaf de zijkant/bar
Tik elkaar even aan als je zelf even wil, ik heb geen haast omdat deze van 12 tot 1700 is.
Heb op momenten ook wel gedacht van, gast ga eens een keer opzij voor een ander.
Er liggen gasten eindeloos naast dames, dat is wel weinig delen.
Maar voor wat het kost en wat je aan eten en drinken krijgt aangeboden, dat kom je nergens meer tegen.

En ja dit gedrag komt ook voor op andere gangbangs waar de entree wel 175 is en je soms ook genaaid voelt als je weer in de auto stapt.
 
Tja, ik voel me vandaag daar ook genaaid. Wel 3 keer om precies te zijn!! Met elke dame een prima sessie gehad. Tita, Valentina en Esther waren de dames van dienst. Ze nemen de tijd voor je. Aangezien het niet heel druk was, kwam iedereen voldoende aan zijn trekken, ondanks dat sommige inderdaad wel lang blijven liggen (vooral die ene oude vent….bah).
De gehaktbal was ook weer haute cuisine.
 
Wel leuke momenten gehad met Barbara aan de bar met de vraag of hij nou slaapt of niet en toen ze zijn grote lul zag gooide ze m'n cola om 😝

Leuk was om Valentina op meiden van Holland op tv te zien terwijl Valentina mij aan het pijpen was, gebeurt je ook niet vaak.

Valentina en Tita deden een wedstrijd pijpen wie het snelste kon spuiten, Tita heeft gewonnen.

Verder Esther nog een tijd in Doggiestyle genomen, heerlijk milfje, had zaterdag al lekker lopen rollebollen met haar, leuk weerzien 😉

2 gehaktballen, 1 kroket, 1 frikandel, broodje kaas, broodje ham, plakje cake... Vol maar toch leeg naar huis gegaan 🤣
 
Heb me vandaag prima vermaakt met name met Esther. Tita is niet mijn type. Valentina heeft me heerlijk gepijpt. Er waren inderdaad wat mannen die lang de tijd namen. Nu vond ik het prima en heb ik mezelf er soms wat tussen geworsteld. Herhaling weet ik niet. Om Esther zou ik het nog weer een keer doen.
 
Heb me vandaag prima vermaakt met name met Esther. Tita is niet mijn type. Valentina heeft me heerlijk gepijpt. Er waren inderdaad wat mannen die lang de tijd namen. Nu vond ik het prima en heb ik mezelf er soms wat tussen geworsteld. Herhaling weet ik niet. Om Esther zou ik het nog weer een keer doen.
Zou dan naar de zaterdag parenavond plus mini gangbang gaan, heb je Esther vaak 1 op 1 en rustig mee spelen en doet Barbara ook mee, de slanke Poolse die achter de bar staat
 
Ja klopt die ouwe man sliep daar gewoon midden op die matras en die Chinese man was lekker aan het zonnen tot de zon onder zou gaan maar ja Dan kijk ik liever met een virtuele bril naar bejaarde sex en eet ik gehaktbal van de snackbar alles is wel goed geregeld maar voor mij niks en je moet ervan houden
 
Hoe was het vandaag daar?sabayland?
De moeite waard?? 5 vrouwen of waren het er meer ?
Het waren er minder, Valentina was er niet.
Was gezellig druk, dames wel vrij laat begonnen en lange pauze gehouden, dus had niet veel tijd omdat ik avonddienst heb.
Maar als je de hele middag hebt, prima vertoeven.
Heb nog wel een gehaktbal gegeten 😝
 
Haha ook belangrijk goed eten.

Begon later dan 12.00 dus ? 4 dames dus ? 1
Ja begon tegen 1250 en om 1345 was de eerste pauze en rond 1420 werd het hervat, op zich geen probleem, maar ik moet om 1500 werken en het is 25 minuten rijden 😅
En ik moet zeggen dat de mannen die komen geen gangbangers zijn, die claimen een dame en blijven gerust een half uur liggen, dus je moet wachten 🙈
En mn boxershort gejat, nog nooit meegemaakt, voortaan maar extra in de tas leggen.
 
Ja begon tegen 1250 en om 1345 was de eerste pauze en rond 1420 werd het hervat, op zich geen probleem, maar ik moet om 1500 werken en het is 25 minuten rijden 😅
En ik moet zeggen dat de mannen die komen geen gangbangers zijn, die claimen een dame en blijven gerust een half uur liggen, dus je moet wachten 🙈
En mn boxershort gejat, nog nooit meegemaakt, voortaan maar extra in de tas leggen.
Haha, reed er langs zag wel veel auto's op de parkeerplaats. Veel oudere mannen of van alles wat ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan