Recensie Sabayland - Isaura & friends 4,22 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sabayland Donderdag 20 november. Gangbang met Isaura and Friends. Deze middag weer met de enthousiaste en gewillige deelname van honderd procent amateurdame Emmie uit Twente. Ze doet het echt en graag voor haar plezier en genot. Ja, ook deze keer ligt ze weer rechts in de hoek klaar (voor gebruik).

Bijlagen

• Isaura 20-11-topaz-2.jpeg
    Isaura 20-11-topaz-2.jpeg
    286,6 KB · Weergaven: 90
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met Aline die op de flyer staat? (Andere 3 dames zijn me bekend).
Aline heb ik laatst meegemaakt in Zwinderen.
Is een jonge actieve meid met mooie borsten.
Persoonlijk hou ik meer van rustiger dames, vaak iets ouder ook.
Maar je kunt je prima met Aline vermaken.
Iemand ervaring met Emmie
Die exstra op de flyer staat
Emmie is vaker in Sabayland in de weekenden.
Ze weet wat een man lekker vind en is dan ook vaak op het matrasje te vinden.
Ze kan bij de juiste "touch" flink squirten.
Een aangename dame vind ik persoonlijk en kan lekker neuken en pijpen.

Dit post ik op verzoek van vriendin Emmie:

Door omstandigheden is de line-up gewijzigd. Ondanks dat de aankondiging op de website van Isaura verwijderd is gaat de gangbang in Sabayland vanmiddag WEL door met 4 dames. Esther, Kim en Emmie zijn er in elk geval bij.

Vanmiddag weer op de Gangbang geweest van Isaura en Friends.
moet er nu toch eens over schrijven, dus even de stoute schoenen aangetrokken want nog nooit gedaan.

Altijd geweldig verzorgde feestjes en ook goede sfeer. Voldoende eten, drinken , dames en sex.
Isaura zelf deed niet mee maar was er wel ondanks dat ze net uit een operatie kwam. Respect daarvoor.
Haar man zorgt ook altijd voor haar , de dames en de leuke gesprekken voor als je even op adem wilt komen. Zeer aangenaam en prettig.
Normaal geniet ik altijd enorm van Isaura haar kunsten maar vandaag dus helaas niet, maar komt een volgende keer zeker goed. 4 aangekondigde dames maar ook nog dames van koppel aanwezig. Ook single dames aanwezig vandaag dus aan dames geen gebrek. Volop feest en voor ieder wat wils. Heerlijk genoten weer vandaag van al dat lekkers.
Zeker Ina , de amateur dame en Nicky hebben er alles uitgehaald wat erin zat.
Wat een geweldige dames ieder op haar eigen manier.
Volop sex en positiewisselingen gedaan.
Een zeker aanrader om heen te gaan..
Isaura en Amando, jullie zijn een topteam in het organiseren van deze feestjes in Zwinderen en een leuk stel.
Hoop dat jullie er nog lang mee mogen doorgaan.
Tot de volgende keer op 5 januari , dan weer samen met Isaura.

Terug
Bovenaan Onderaan