Recensie Sabayland - Isaura & friends 4,30 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sabayland Donderdag 20 november. Gangbang met Isaura and Friends. Deze middag weer met de enthousiaste en gewillige deelname van honderd procent amateurdame Emmie uit Twente. Ze doet het echt en graag voor haar plezier en genot. Ja, ook deze keer ligt ze weer rechts in de hoek klaar (voor gebruik).

Bijlagen

• Isaura 20-11-topaz-2.jpeg
    Isaura 20-11-topaz-2.jpeg
    286,6 KB · Weergaven: 94
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met Aline die op de flyer staat? (Andere 3 dames zijn me bekend).
Aline heb ik laatst meegemaakt in Zwinderen.
Is een jonge actieve meid met mooie borsten.
Persoonlijk hou ik meer van rustiger dames, vaak iets ouder ook.
Maar je kunt je prima met Aline vermaken.
Iemand ervaring met Emmie
Die exstra op de flyer staat
Emmie is vaker in Sabayland in de weekenden.
Ze weet wat een man lekker vind en is dan ook vaak op het matrasje te vinden.
Ze kan bij de juiste "touch" flink squirten.
Een aangename dame vind ik persoonlijk en kan lekker neuken en pijpen.

Dit post ik op verzoek van vriendin Emmie:

Door omstandigheden is de line-up gewijzigd. Ondanks dat de aankondiging op de website van Isaura verwijderd is gaat de gangbang in Sabayland vanmiddag WEL door met 4 dames. Esther, Kim en Emmie zijn er in elk geval bij.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Maandag weer naar de gangbang geweest van Isaura en Friends in Zwinderen en nu toch eens de stoute schoenen aangetrokken om daar iets over te schrijven.
4 leuke dames van Isaura and Friends en Isaura zelf. Helaas deed Isaura niet mee door zen operatie die ze had gehad maar ze was er wel ondanks dat ze net uit het ziekenhuis was ontslagen en eigenlijk moest rusten. Respect dat ze er toch was.
naast de 4 dames waren er ook nog 2 single dames, een koppel, een travestie dame dus voor iedereen volop keuze.
Heerlijk genoten van al dat lekkers.
Zeker Ina , de amateur dame en Nicky hebben alles eruit gehaald wat erin zat.

Volop sex , diverse posities en heerlijke genieten. Ook de organisatie was verder opnieuw top voor elkaar met warme en koude hapjes , drinken, de babbels , etc.
Een heerlijke middag genieten.

5 januari ben ik weer van de partij en dan zeker ook naar Isaura die aangaf dat ze er dan weer bij is. Blijft toch altijd de ster van het programma voor mij.

Isaura en Friends, hoop jullie nog lang te mogen blijven bezoeken in Zwinderen. Tot de 5e januari

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan