Recensie Sabayland - Isaura & friends 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jawel hoor. Is een hele lieve vriendelijke vrouw. Zorgt altijd voor een topsfeer en is er voor de meiden (en de gasten).
dat zijn dus kwalificaties die gelden voor 99% van de dames in Gangbangland. Uitzonderingen daar gelaten (Kelly Star)
Andere Kwalificaties van Isaura zijn; eind veertig, begin vijftig, zwaarlijvig (zeer), volkomen onder getatoeëerd (bijvoorbaat sorry, maar de site heet nu eenmaal girlsreview)

al met al, als de vraag is of je haar meegemaakt MOET hebben, is het antwoord simpelweg; nee.
 
dat zijn dus kwalificaties die gelden voor 99% van de dames in Gangbangland. Uitzonderingen daar gelaten (Kelly Star)
Andere Kwalificaties van Isaura zijn; eind veertig, begin vijftig, zwaarlijvig (zeer), volkomen onder getatoeëerd (bijvoorbaat sorry, maar de site heet nu eenmaal girlsreview)

al met al, als de vraag is of je haar meegemaakt MOET hebben, is het antwoord simpelweg; nee.
Ben ik het mee eens. Het ligt aan persoonlijke smaak.
Ja, Isaura is een leuke dame, gezellig, de seks met haar is ook prima.
Ik vind als ze met haar meiden bij Sabayland is dat je daar absoluut waar voor je geld krijgt en het echt aan jezelf ligt als je daar ontevreden naar huis gaat. Of je bent met onrealistische verwachtingen gekomen.

Kortom: bij Isaura en haar meiden is het prima. Maar een absolute moet is het niet. Al geldt dat maar voor zeer weinig vind ik.
 
Ben ik het mee eens. Het ligt aan persoonlijke smaak.
Ja, Isaura is een leuke dame, gezellig, de seks met haar is ook prima.
Ik vind als ze met haar meiden bij Sabayland is dat je daar absoluut waar voor je geld krijgt en het echt aan jezelf ligt als je daar ontevreden naar huis gaat. Of je bent met onrealistische verwachtingen gekomen.

Kortom: bij Isaura en haar meiden is het prima. Maar een absolute moet is het niet. Al geldt dat maar voor zeer weinig vind ik.
Natuurlijk MOET er niks. Ieder zijn smaak. Maar qua organiseren en sfeer maken hoort Isaura bij de beste. Bij sommige GB's voel je je een portemonnee, bij haar nooit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat zijn dus kwalificaties die gelden voor 99% van de dames in Gangbangland. Uitzonderingen daar gelaten (Kelly Star)
Andere Kwalificaties van Isaura zijn; eind veertig, begin vijftig, zwaarlijvig (zeer), volkomen onder getatoeëerd (bijvoorbaat sorry, maar de site heet nu eenmaal girlsreview)

al met al, als de vraag is of je haar meegemaakt MOET hebben, is het antwoord simpelweg; nee.
Precies dit inderdaad. Paar keer bij haar geweest in Erotic cinema. Daar dan altijd met een andere dame en een mannelijke begeleider.

Persoonlijk vind ik de foto's van haar erg misleidend. Is zeker geen weergave van haar body en looks tijdens die gb's. Máár inderdaad seks is prima. Sfeer op zich ook wel al vind ik dat ook afhankijk van de mannelijke deelnemers. Gb in cinema is wat toegankelijke qua prijs, dus daarom misschien ander publiek en andere sfeer dan in bv clubs als dedemsvaart.

Ik zou m'n hoofd op straat voor Isaura niet omdraaien. Maar dat is mijn mening, en die werd gevraagd door een andere wandelaar hier. Vind dat je dat best respectvol kan aangeven.
 
Hmm. Ik geef het op. Die locatie is echt onmogelijk.
Snelste ov optie heeft als einde 47 minuten lopen.

Goedkoopste taxi is 70 euro voor 15 minuten reiden.
Uber is goedkoper met 40 euro maar je kunt niet reserveren.
Bolt is nog goedkoper met 23 euro maar hiervoor kun je ook niet reserveren.
 
Hmm. Ik geef het op. Die locatie is echt onmogelijk.
Snelste ov optie heeft als einde 47 minuten lopen.

Goedkoopste taxi is 70 euro voor 15 minuten reiden.
Uber is goedkoper met 40 euro maar je kunt niet reserveren.
Bolt is nog goedkoper met 23 euro maar hiervoor kun je ook niet reserveren.
Bedankt voor je reisverslag…. Echt van toegevoegd waarde
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heerlijke gangbang gehad. Meest genoten van een meid die volgens mij niet bij de gangbang hoorde. Zij lag naast de jacuzzi op een matras, deed ook pijpen met condoom maar was echt super lief en een strak kutje. Heb mijn eerste lading dan ook met volle overtuiging in haar gespoten (met condoom). Weet iemand of zij ook prive ontvangst doet ofzo? God wat vond ik haar geil. Ze neukte de ene na de andere kerel klaar.
 
Ik ben van plan te gaan maar durf de stap niet te zetten en niet goed weet wat me te wachten kwa mensen en kwa dames hoe ze om gaan met een nieuw iemand jullie tips in Dedemsvaart
 
Terug
Bovenaan Onderaan