jantje puk
Vaste klant
- 138
- 23/04/22
- 39
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs dit als alleenstaande man een beetje te doen of kan ik beter een partner meenemen? Kun je je ervaringen iets uitgebreider omschrijven?Enkele keren geweest zaterdag
Al mijn Sabayland avonturen staan bij het Sabayland gangbang draadje, ook de zaterdagen.Is dit als alleenstaande man een beetje te doen of kan ik beter een partner meenemen? Kun je je ervaringen iets uitgebreider omschrijven?
Sorry maar het is voor mij niet om de hoek maar is wel iets om van de bucketlist af te vinken.
Alvast bedankt!
Is hier iemand al wel eens geweest?
Wat ik NIET bedoel is bij de gangbang elke maand, maar ik bedoel de parenavond elke zaterdag.
![]()
Sabayland
Sabayland is een kleine gezellige club met een ongedwongen en gezellige sfeer.www.sabayland.nl
Komen jullie hier vaker? Weten jullie misschien of de club weer terug is bij de oude eigenaar?![]()
Sabayland
Sabayland is een kleine gezellige club met een ongedwongen en gezellige sfeer.www.sabayland.nl
Ja klopt, Zaterdag12 maart gaat Sabayland weer open, ouderwets gezellig zoals het was! Alle andere berichten hier over gesloten, falliet en wat nog meer klopt niets van!! Kleine en toegankleijk club voor stellen, single heren en dames, gemoedelijk en gezellige sfeer. www.sabayland.nlKomen jullie hier vaker? Weten jullie misschien of de club weer terug is bij de oude eigenaar?
Een vermoeden moet je niet opschrijven als je niet weet hoe en wat. www.sabayland.nlIk heb een vermoeden dat Sabayland ermee is opgehouden of failliet is gegaan ...
![]()
Sabayland
Ook hier klopt niets van. Beter je huiswerk doen.Het kan zijn dat je niet goed op de hoogte bent: ca 1 jaar geleden heeft Erik (de 'oude' man) deze zaak verkocht.
verhuurd geweest, meer niet.Maar als ik het dus goed begrijp, is Sabayland dus ook niet van eigenaar gewisseld?
Ja hoor, geen garanties, maar het is een gezellig en gemoedelijke club, niet te groot. Wel even telefonisch reserveren. Nr. staat op site.Dag, is wat om zaterdag avonds als oude man alleen naar Sabayland te gaan, of is dat niet aan te raden?
Top, dan zien we je misschien morgen, stelxxxDank je wel.
Moet gewoon even over de drempel.
Dat ligt aan jezelf, niet verloren blijven zitten, actie is reactie. iedereen is toeganklijk en gemoedelijk.Als je als single man gaat krijg je dan wel contact met evt dames, heren of stellen? Of blijf je dan verloren aan de kant zitten. Lijkt mij namelijk wel leuk om de club een keer te bezoeken.