Recensie Sabina, Breda (vh Rijswijk, Haarlem, Zoetermeer, Amsterdam) 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 45

Meubelstuk
Forumpionier
1.313
30/06/21
2.650
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/538720-sabina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Begin dit jaar ben ik drie keer bij Sabina geweest, maar ik was er nog steeds niet aan toe gekomen iets over haar te schrijven.
Sabina is echt een mooie blondine met blauwe ogen, typische playboy-uitstraling en ja, daar heeft ze dus ook een keer in gestaan. Ze spreekt gewoon goed Engels, maar soms vind ik haar moeilijk te verstaan vanwege het Oosteuropese accent. Afspreken is alle drie de keren vlot verlopen via WhatsApp. Geen geflauwekul. Je krijgt die ochtend de straat en eenmaal in de buurt het huisnummer, dan betaal je het overeengekomen bedrag. Dan ga je eerst even douchen en als je uit de douche komt is het meteen volop tongzoenen en van het één rol je vanzelf in het ander. Zoals ze zelf schrijft: gepassioneerde seks. Geen woord aan gelogen. Cowgirlen doet ze ook heel goed, ze is lekker strak.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Ja ondertussen ook een 40+ niks mis mee ze is nog strak maar wel een profi dametje met heel veel vlieguurtjes... vroeger ook wat vaker geweest maar na het laatste bezoekje ook wel klaar mee.... duck lipjes en al flink met de botox in de weer... vind in het algemeen tattoos de laatste tijd toch wat minder...too much. Voor de beginnende wandelaar een goeie starter onze Sabina...
 
Laatst bewerkt:
Ik vind haar foto's zeker representatief, ietsje opgeglamoured, maar dat kan veel gekker. Het is niet een 'girl next door', heeft misschien zelfs een wat ontoegankelijke of zelfs hooghartige uitstraling als je puur op het uiterlijk af gaat. Maar ik vind het qua persoon een sympathieke en vriendelijke dame die zich ook flink inzet.
Voor mij ook niet persé de ideale DVP in die zin, ik houd van een GFE en daarvoor is ze teveel een prof vind ik ook. Maar dat gezegd hebbende: alles komt wel langs. Er wordt nog wel eens geklaagd over dames die een GFE aanbieden maar niet tongzoenen, nou, als GFE staat of valt met tongzoenen dan biedt zij een uitstekende GFE.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/538720-sabina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb deze dame onlangs weer bezocht. Kom al langere tijd regelmatig bij haar, want ze is altijd een garantie voor een prima bezoek aan een erg mooie dame. Wellicht is ze iets ouder dan opgegeven, maar als dat al zo is, dan nog ziet ze er strakker uit dan de meeste jongere dames. Ze stond afgelopen jaar nog in de Playboy, dus dat zegt genoeg, lijkt me. Ze doet wat ze zegt, is altijd vriendelijk en relaxed en wat ze doet doet ze ook nog eens heel goed. Communicatie verloopt altijd makkelijk en prettig. Hygiene is uitstekend, zowel van haarzelf als van de plek waar ze ontvangt. Opfrissen is altijd mogelijk. Ze is geen klokkijkster, neemt de tijd, doet niet aan overdreven toneelspel en zorgt er elke keer weer voor dat ik met een grote grijns op mijn gezicht naar huis ga. Echt een van de betere dames die ik ken op dit moment.
 
Tussen de middag bij Sabina geweest.
Ik wist van tevoren niet dat ze uit Oekraïne kwam.
Na 5 dagen, was ze toch maar weer gaan werken, naar huis is geen optie.
Ze stuurt geld voor eten en hulpgoederen naar haar vaderland.
Gelukkig had ik ook een bloemetje mee gebracht voor deze mooie en lieve dame.
Met een dubbel gevoel hebben we toch heerlijk gevreeën, ik zal daar niet over uitwijden.
Heren wees lief voor haar, ze is een fantastische jonge vrouw, die het respect verdient.
Ik wou dat ik haar onder andere omstandigheden had leren kennen.
 
Jammer dat ik niet al mijn fantasien kan uitleven met haar chique' gaatjes, maar wat niet is kan nog komen. Toen ze op haar buik ging liggen dacht ik hem nog in der kontje te kunnen prikken, maar ze duwde me weg. Ik vroeg hoeveel extra, toen zei ze grappend 500. Ging ze plagerig met der kont schudden, ik moest me echt inhouden om er niet op in te gaan. Voor de rest weinig te klagen. Sabina is professioneel en heel duidelijk in haar afspraken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb over het algemeen veel succes met dat bloemetje, die sommigen belachelijk vinden.
De dame in kwestie wordt er altijd een stuk vrolijker van en dat merk je in de date.
Blijkbaar heb ik ook een goede reputatie opgebouwd, want een afspraak is altijd snel geregeld. 😜
Ik heb ruim 100 verschillende mooie meiden bezocht de afgelopen paar jaar, er was er maar één die niet van bloemen hield.😉
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/538720-sabina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een heerlijke dame om te zien is dit. Die foto's zijn weliswaar mooi opgepoetst, maar ze ziet er echt zo uit. Prachtig.

De afspraak was snel gemaakt en nadat ik me in de straat had gemeld kon ik naar het juiste adres. Eenmaal binnen stond daar een mooie lange vrouw in mooie lingerie op naaldhakken. Prima!

Na het douchen snel terug naar de kamer en daar stond ze te wachten. Wat een pracht. Begonnen met lekker zoenen en eenmaal op gang zakte ze door haar knieen om mij een blowjob te geven. Dat was heel erg goed. Daarna op bed verder. Lekker gebeft, ze is ontzettend schoon en ruikt heerlijk. Na al dit lekkers intiem in diverse standjes waarna het hoogtepunt zich aandiende.

Na een massage over naar ronde 2. Ook dat was erg fijn en ondanks de hoge temperatuur op de kamer heb ik me naar hoogtepunt nr 2 weten te werken.

Het lijkt erop dat Sabina voorlopig nog wel even blijft gezien de situatie in haar thuisland. Ze wist me te vertellen dat ze wel weer terug wil maar echt wacht tot het weer veilig is en zolang dat niet zo is blijft ze in Nederland.

Samengevat dus een prima date met een hele mooie vrouw. Een GFE wordt het niet, daarvoor is ze wat te zakelijk en houdt ze een zekere afstand. Ze is overigens wel heel erg vriendelijk. Toen ik naar buiten liep zag ik dat er nog 10 minuten over waren maar goed, ik heb alles gekregen wat ik wilde.

Ik denk zeker dat ik nog een keer ga. Wat mij betreft is Sabina een absolute aanrader, ik denk niet dat je snel spijt krijgt van een bezoek aan haar.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze dat ineens niet meer doet, maar ik zou het inderdaad vooraf even vragen. Ik ben blij dat ze er nog is, ik denk dat ik binnenkort ook maar weer langs ga. Ik vond het een buitengewoon prettige dame om te zien en de date was zeker de moeite waard.
 
Contact gehad en ze gaf aan geen pzc meer te doen, ook niet bij vaste klanten (of ik kom niet vaak genoeg).
Ik sla daarom maar even over en kijk weer verder dat vond ze geen probleem.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/538720-sabina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom al lange tijd regelmatig bij Sabina. Ik kan me de eerste keer nog herinneren. Ik was best nerveus. Op de foto's oogde ze een beetje arrogant.
Maar niets is minder waar. Ze is relaxed en altijd eerlijk met een goed gevoel voor humor.
Recent heb ik haar nog bezicht en inderdaad is pijpen nu met condoom. Ze had me dat keurig vooraf aangegeven. Ik geef eerlijk toe dat ik even twijflde, maar ben toch gegaan. Een dame heeft het recht om haar diensten aan te passen of te veranderen als dat voor haar beter voelt op die manier. Ik respecteer dat, ze heeft me ook een beetje uitgelegd waarom ze dit heeft aangepast en ik snap dat volkomen.
Ik besloot iig dat ik wilde ondervinden of het een mindere date zou opleveren voor ik bepaalde conclusies zou trekken. Eens zien of de date er minder door zou worden.
Nee dus, tuurlijk was het even wennen. Maar we hebben er ook samen om gelachen, omdat het opeens iets nieuws was. En ik moet eerlijk zeggen dat zij een van de weinige dames is waarbij het pijpen mét echt niet zoveel onderdoet voor pijpen zonder condoom. Ik heb genoeg keren pzc meegemaakt dat vele malen slechter was.
Ik heb kortom gewoon een geweldige tijd met haar gehad. Als altijd. Dame is heel schoon, als gezegd altijd relaxed en altijd bereid om - binnen de mogelijkheden - een stapje extra te doen en aan bepaalde wensen tegemoet te komen. Daarbij heeft ze een prachtig strak lichaam.
Ik twijfelde dus ook even toen ik dit las. Maar ze is ook met dat rubbertje nog altijd vele malen beter dan het gros van de andere dames.
 
Ze blijft zonder twijfel een mooie en leuke dame.
Ik wilde afspreken en ze vermelde vooraf dat ze geen pzc meer deed, wel erg netjes van haar ipv je te laten komen en het dan pas aan te geven.
 
Nee dat is ze niet. Sabina heeft tatoeages. Ze had voorheen ook andere foto's in haar adv. die wel van haar waren. Weet niet waarom ze nu foto's van Nikki Benz gebruikt...
Jammer want haar eigen foto's waren prima. En deze lijken verder ook niet zo. Haar eigen foto's zijn ook nog terug te vinden in de playboy van Oekraïne uit (ik meen) september 2020.
 
Helaas naar € 250 voor een uurtje gegaan. Heb Sabina een aantal keren bezocht, prima dates, maar voor € 250 kan je echt bij andere dames terecht waar het serviceniveau zeker vergelijkbaar is.
 
I put this price on purpose so that people like you wouldn't come to me!I didn't even have time to turn it on online, how do you write that shit, there is no personal life?!
 
Ik zie dit de laatste tijd vaker, dames die hun prijs verhogen. En ik snap dat helemaal. Ze hebben te maken met een hoop verschillende klanten, vaak zijn die gewoon vervelend, tonen geen respect of hebben ze slechte hygiëne. Een dame als Sabina, met klasse, prima service en bovendien eindelijk ook eens een absolute lookalike van haar foto's, heeft in de loop der jaren zo haar vaste klanten gekregen en verdiend.
Volgens mij doen dames van dit niveau dit soort verhogingen puur om 'de onderlaag' van de klanten af te schrikken. Niet meer de hele dag appjes voor 'vluggertjes' of van mannen die nog minder manieren hebben dan geld, Of die het douchen naar een keer per maand hebben teruggebracht,
Ik kan me zo voorstellen dat voor vaste klanten andere voorwaarden gelden, dat maak ik in ieder geval op uit haar reactie
Ik geef haar heeft groot gelijk dat ze een beetje rust wil en liever de klanten ontvangt waarvan ze weet dat die deugen en schoon zijn. Sabina is een lieve dame en altijd eerlijk. Als ze deze stap zet, heeft ze daarvoor zeker een goede en weldoordachte reden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan