Recensie Sabina, Breda (vh Rijswijk, Haarlem, Zoetermeer, Amsterdam) 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren,

Iemand toevallig nog geweest? probeer in contact te komen maar kreeg ineens een blok? Sta niet op de zwarte lijst of iets dergelijks...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/538720-sabina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie

Afspreken via WhatsApp ging vlot. Wat kledingwensen gevraagd en of ze mix van soft SM en GFE kon bieden. Mooi appartement. Vooraf en naderhand douchen mogelijk. Hele vriendelijke dame en ziet er uit zoals op de foto's.
Niet heel het uur volgemaakt omdat ik geen massage wilde en ik voldaan was.
Ivm afstand zal ik haar niet snel meer bezoeken, maar mocht ze dichterbij verblijven of ik in de buurt.....
 
Discussie over 250 per uur van paar posting terug; prijs staat weer op 200 euri dus klandizie wellicht teruggelopen....actie reactie zullen we maar zeggen....ik ga dr twee keer per jaar eens langs wel heerlijk lichaam en wat kwasie arrogante houding vind ik wel geil....soms...
 
Discussie over 250 per uur van paar posting terug; prijs staat weer op 200 euri dus klandizie wellicht teruggelopen....actie reactie zullen we maar zeggen....ik ga dr twee keer per jaar eens langs wel heerlijk lichaam en wat kwasie arrogante houding vind ik wel geil....soms...
Oh, My good men, you missed me so much that you are ready to pay 250 and are waiting for prices to rise.I will definitely raise them for those who are waiting for it.And you are in a special person, rest assured, I have enough clients, but only here I filter, and I decide if I want him, or money won't help him, I select the best of the best!That's the kind of queen I am!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/538720-sabina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In september ben ik tweemaal bij deze dame langs geweest. Normalter ben ik niet zo van de reviews maar vond dat deze dame het heeft verdiend. Ik ben nog een vrij onbekende in dit wereldje dus hierbij dan ook mijn aller eerste review.

Afspreken ging vlot via what's app, kleine tip: wees concreet en duidelijk over je wensen. De dame die je ziet op de foto's is de dame die ik heb aangetroffen. Een vriendelijke dame opende de deur en gelijk bij binnenkomst werd ik op mijn gemak gesteld en is het begonnen met zoenen. Na kort even afgestemd te hebben heb ik een douche genomen (op eigen verzoek vond het wel zo netjes om schoon aan het avontuur te beginnen). Na het douchen kwam de ene na de andere afhandeling en werd ik flnk in de watten gelegd met o.a. tongzoenen, 69, pzc, cowgirl, doggy. Als afsluiter kreeg ik een heerlijke massage waarbij ik nog relaxer werd dan dat ik al was. Jammer dat de tijd zo snel voorbij vliegt als je plezier hebt. Na iedere sessie nog even nagepraat naast haar mooie verschijning is het ook gewoon gezellig om een gesprek met haar te hebben. Behandel haar (eigenlijk iedereen) met respect en je zult het terug krijgen! Ik kijk dan ook vol tevredenheid terug op de tijd die ik met deze dame heb mogen meemaken.

Voor mij is herhalingsgevaar groot.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/538720-sabina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kort geleden ook langs geweest bij sabina in rijswijk.
locatie is prima.

Dame zelf is ook zeer gezellig, zowel vooraf als nadien
Mooie vrouw van de foto's zoals voorgaande reviews ben ook ik prima verwend.

Met respect behandelen is inderdaad de sleutel.

voor mij zeker wel herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/538720-sabina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week bij deze Sabina geweest. Het was effe zoeken naar het appartement maar dan heb je ook wat, en dat zei ze zelf ook, haha.
Ze ontvangt in een wijk met flats in Haarlem. Klein appartementje, maar wel schoon en netjes. Toen ik binnen kwam was ik blij verrast om exact de dame van de foto's te zien. Wat een heerlijke vrouw! Meteen bij binnenkomst tongen. Betalen kon achteraf en na wat gespeeld te hebben met haar tieten en nog wat gezoend te hebben eerst de douche in. Toen ik eruit kwam stond ze in de gang op me te wachten, op hoge hakken. Echt fantastisch lekker.
Begonnen met meer tongen, maar al snel ging ze door de knietjes en had ze mijn pik in haar mondje. Recht toe recht aan pijpwerk, niet slecht maar ook niet mega goed. Daarna op het bed beland waar ik haar ben gaan beffen en rimmen en tussendoor tongen. Wederom, waanzinnig uitzicht. Wat een lichaam. Na een lekker likbeurt was ik aan de beurt en draaide ze me op mijn rug. Ze had al snel mijn jongeheer weer in haar mond maar tot mijn teleurstelling deed ze niet aan ballen likken. Ze kreeg mijn pik ook niet helemaal in haar mond en was met een behoorlijk tempo aan het sucken. Niet echt heel spannend en dat vond ze zelf denk ik ook dus pakte ze een condoom en kwam ze er gehurkt bovenop zitten. Nou als je zo'n lekker wijf op je pik hebt zitten dan houden vele van ons het niet lang vol en zo ik ook niet. Ik ben best wat gewend maar allejezus wat een lekker poes heeft deze Sabina. Een wat vervroegde zaadlozing dus. Jammer maar helaas.
Daarna een massage. Dat doe ik eigenlijk nooit maar ik moest even op krachten komen. Masseren deed ze wel lekker.
Ronde twee pijpte ze me in een paar minuten weer hard waarna we verder gingen met neuken. Missionaris, op haar zij, en doggy. Vooral dat laatste was ultra geil. Ze heeft een lekkere reet en haar hele lichaam voelt lekker zacht aan. Ik was haar al een tijd flink aan het neuken en voelde dat er van klaarkomen nog weinig ging komen. Ze heeft me toen nog wat gepijpt en afgetrokken met olie maar de tank, of het tankje, was helaas leeg. Nog wat liggen tongen en nagepraat over ditjes en datjes. Gedouched en nog wat getongd en gepraat. Al met al een leuke date met, voor mijn doen, redelijke sex, maar wel met een ultra, ultra lekker wijf. Zeker wel een van de mooiere dvp's die ik heb mogen meemaken over de afgelopen 25+ jaar wandelen.
Oh ja, ik weet niet zeker of ik iets van rook proefde, of dat ze iets speciaals had gegeten, maar iets proefde ik. Niet heel erg aanwezig en nauwelijks storend.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/538720-sabina
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een lange periode en de eerdere goede ervaringen met Sabina heb ik besloten mijn stoute schoenen aan te trekken en nogmaals af te spreken. Dit keer omgeving Breda. En als van oudsher was het behoorlijk gezellig ze herinnerde mij zelfs nog na al die tijd. Ik heb het volle uur een en al genoten. Voor pzc betaalde ik extra maar dat is het meer dan waard geweest. Hygiëne staat hoog in het vaandel bij Sabina daar doet zij aan haar kant erg haar best voor en dat verwacht ze ook van haar klanten en dat is ook niet meer dan logisch niemand zit te wachten op ziektes of andere zaken. Nogmaals erg bedankt Sabina!
 
Terug
Bovenaan Onderaan