Recensie Sabina, Huize Fleur, Apeldoorn 4,58 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/sabina/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
En ik ben dus bij Sabina geweest en ik vond het een hele fijne ervaring. Dit is dan wat je een GFE noemt, maar dan wel met een dikke + (daarover later meer).

Na binnenkomst werd ik ontvangen met een glaasje cola en moest ik nog even wachten, maar niet lang daarna werd ik door Sabina opgehaald. Ze zag er lekker uit, eigenlijk wel helemaal mij type. We kwamen terecht in een mooie kamer beneden met een gezellig haardvuurtje. Even de financiële verplichtingen voor het komende uurtje afgewikkeld (130+30) en toen kon het feest beginnen!

Tijdens het gezamenlijk douchen in het bad even wat verder kennis gemaakt en natuurlijk al lekker even wat gezoend en elkaar even lekker ingezeept. Vervolgens op het bed beland en daar begon het al snel met wat strelen en nadat er een rubbertje om was gedaan een heerlijke pijpsessie, want "daar werd ze zo heerlijk geil van" zei. Nou dat heb ik geweten, want toen ik mijn hand aan de achterkant had, werd deze even naar haar voorkant geleid. Het was me toch een natte toestand aan de voorkant!

Toen was het mijn beurt om van haar lekkere lichaam te genieten. Volgens Sabientje had ze een lichamelijke 'afwijking' dat ze weinig zenuwen naar haar tepels had, maar des te meer naar haar klit. Hoewel ik haar toch even lekker heb gebeft doet dat niet zo veel voor haar. Op haar aangeven moest ik haar klit maar gaan masseren met m'n handen.... Het duurde niet lang en we kregen toch een plas op het plastic matras! Mooie ervaring, want dat was mijn eerste keer!

Vervolgens hebben we in verschillende posities lekker geneukt en ook hier geldt dat Sabien je vooral aanmoedigt om het lekker stevig te doen. Het is trouwens heerlijk (tong-)zoenen met Sabina. Na nog wat pijpwerk tussendoor en het opdrinken van mijn colaatje en een glaasje water voor haar was het tijd voor een cowgirl sessie. Een paar heerlijke minuten die ontaarden in waterballet nr. 2 en deze keer was ik ook helemaal nat (kon geen kant op ;)). Inmiddels gingen we mooi richting het einde van het uurtje en was het zaak dat ik ook zou klaarkomen en da's voor mij niet altijd even makkelijk met condoom. Na een poosje missionaris (kijkend naar een geil koppie) kon ik het gelukkig lekker afmaken in doggy style!

Zo'n uurtje met Sabina is toch ff wat anders dan een half uurtje met een - met alle respect - 'willekeurige' dame. Ontzettend leuke, aardige meid 😍 die je echt wat bijzonders wil laten beleven wat mij betreft! Aanradertje!
 
Laatst bewerkt:
En ik ben dus bij Sabina geweest en ik vond het een hele fijne ervaring. Dit is dan wat je een GFE noemt, maar dan wel met een dikke + (daarover later meer).

Na binnenkomst werd ik ontvangen met een glaasje cola en moest ik nog even wachten, maar niet lang daarna werd ik door Sabina opgehaald. Ze zag er lekker uit, eigenlijk wel helemaal mij type. We kwamen terecht in een mooie kamer beneden met een gezellig haardvuurtje. Even de financiële verplichtingen voor het komende uurtje afgewikkeld (130+30) en toen kon het feest beginnen!

Tijdens het gezamenlijk douchen in het bad even wat verder kennis gemaakt en natuurlijk al lekker even wat gezoend en elkaar even lekker ingezeept. Vervolgens op het bed beland en daar begon het al snel met wat strelen en nadat er een rubbertje om was gedaan een heerlijke pijpsessie, want "daar werd ze zo heerlijk geil van" zei. Nou dat heb ik geweten, want toen ik mijn hand aan de achterkant had, werd deze even naar haar voorkant geleid. Het was me toch een natte toestand aan de voorkant!

Toen was het mijn beurt om van haar lekkere lichaam te genieten. Volgens Sabientje had ze een lichamelijke 'afwijking' dat ze weinig zenuwen naar haar tepels had, maar des te meer naar haar klit. Hoewel ik haar toch even lekker heb gebeft doet dat niet zo veel voor haar. Op haar aangeven moest ik haar klit maar gaan masseren met m'n handen.... Het duurde niet lang en we kregen toch een plas op het plastic matras! Mooie ervaring, want dat was mijn eerste keer!

Vervolgens hebben we in verschillende posities lekker geneukt en ook hier geldt dat Sabien je vooral aanmoedigt om het lekker stevig te doen. Het is trouwens heerlijk (tong-)zoenen met Sabina Na nog wat pijpwerk tussendoor en het opdrinken van het colaatje was het tijd voor een cowgirl sessie. Een paar heerlijke minuten die ontaarden in waterballet nr. 2 en deze keer was ik ook helemaal nat (kon geen kant op ;)). Inmiddels gingen we mooi richting het einde van het uurtje en was het zaak dat ik ook zou klaarkomen en da's voor mij niet altijd even makkelijk met condoom. Na een poosje missionaris (kijkend naar een geil koppie) kon ik het gelukkig lekker afmaken in doggy style!

Zo'n uurtje met Sabina is toch ff wat anders dan een half uurtje met een - met alle respect - 'willekeurige' dame. Ontzettend leuke, aardige meid 😍 die je echt wat bijzonders wil laten beleven wat mij betreft!
Ik had toch gezegd, je zult er geen spijt van krijgen,ik wil zelf ook weer snel afspreken
 
En ik ben dus bij Sabina geweest en ik vond het een hele fijne ervaring. Dit is dan wat je een GFE noemt, maar dan wel met een dikke + (daarover later meer).

Na binnenkomst werd ik ontvangen met een glaasje cola en moest ik nog even wachten, maar niet lang daarna werd ik door Sabina opgehaald. Ze zag er lekker uit, eigenlijk wel helemaal mij type. We kwamen terecht in een mooie kamer beneden met een gezellig haardvuurtje. Even de financiële verplichtingen voor het komende uurtje afgewikkeld (130+30) en toen kon het feest beginnen!

Tijdens het gezamenlijk douchen in het bad even wat verder kennis gemaakt en natuurlijk al lekker even wat gezoend en elkaar even lekker ingezeept. Vervolgens op het bed beland en daar begon het al snel met wat strelen en nadat er een rubbertje om was gedaan een heerlijke pijpsessie, want "daar werd ze zo heerlijk geil van" zei. Nou dat heb ik geweten, want toen ik mijn hand aan de achterkant had, werd deze even naar haar voorkant geleid. Het was me toch een natte toestand aan de voorkant!

Toen was het mijn beurt om van haar lekkere lichaam te genieten. Volgens Sabientje had ze een lichamelijke 'afwijking' dat ze weinig zenuwen naar haar tepels had, maar des te meer naar haar klit. Hoewel ik haar toch even lekker heb gebeft doet dat niet zo veel voor haar. Op haar aangeven moest ik haar klit maar gaan masseren met m'n handen.... Het duurde niet lang en we kregen toch een plas op het plastic matras! Mooie ervaring, want dat was mijn eerste keer!

Vervolgens hebben we in verschillende posities lekker geneukt en ook hier geldt dat Sabien je vooral aanmoedigt om het lekker stevig te doen. Het is trouwens heerlijk (tong-)zoenen met Sabina. Na nog wat pijpwerk tussendoor en het opdrinken van mijn colaatje en een glaasje water voor haar was het tijd voor een cowgirl sessie. Een paar heerlijke minuten die ontaarden in waterballet nr. 2 en deze keer was ik ook helemaal nat (kon geen kant op ;)). Inmiddels gingen we mooi richting het einde van het uurtje en was het zaak dat ik ook zou klaarkomen en da's voor mij niet altijd even makkelijk met condoom. Na een poosje missionaris (kijkend naar een geil koppie) kon ik het gelukkig lekker afmaken in doggy style!

Zo'n uurtje met Sabina is toch ff wat anders dan een half uurtje met een - met alle respect - 'willekeurige' dame. Ontzettend leuke, aardige meid 😍 die je echt wat bijzonders wil laten beleven wat mij betreft! Aanradertje!
Mooie recensie, leuk om je ervaring te lezen. Interesse is gewekt 😊
 
Soms toch uitproberen, maar met sommigen krijg je nu eenmaal geen klik en dat vertaalt zich dan vaak in minder genot 🤷‍♀️
Ik denk dat Willem vooral op de looks van de dames doelt. Er zitten hier merendeels dames met een maatje groter die ook al wat ouder zijn. En daar moet je van houden. Voor veel mannen hebben toch de slankere en jongere dames de voorkeur, temeer omdat we er toch flink voor moeten betalen.
 
Ik denk dat Willem vooral op de looks van de dames doelt. Er zitten hier merendeels dames met een maatje groter die ook al wat ouder zijn. En daar moet je van houden. Voor veel mannen hebben toch de slankere en jongere dames de voorkeur, temeer omdat we er toch flink voor moeten betalen.
Ik omschrijf het op een manier dat iedereen het voorzichzelf kan invullen want een groep van deze dames heeft zeker een klantenkring anders werkten ze er al niet zo lang lijkt me .
 
Ik omschrijf het op een manier dat iedereen het voorzichzelf kan invullen want een groep van deze dames heeft zeker een klantenkring anders werkten ze er al niet zo lang lijkt me .
Natuurlijk, voor elk type vrouw zijn liefhebbers. Ik hoor er alleen niet bij.
Met het figuur

200 % mee eens , en dan zijn er ook nog dames bij die echt een TOP karakter hebben
Dat is ook heel fijn, maar ik zal nooit dames bezoeken omdat ze een TOP karakter hebben. Het is een mooie bijkomstigheid, maar daar word ik niet geil van en ik wil toch wel meer waar voor mijn geld. Een vrouw van 100 kilo met een topkarakter kan ik ook wel buiten het betaalde circuit scoren. Maar al kreeg ik geld toe…..
 
Natuurlijk, voor elk type vrouw zijn liefhebbers. Ik hoor er alleen niet bij.
Aldus Hazelnoot

Ja voor mij en jou is de keuze bij Fleur erg beperkt na Sonja Cindy en de Amber van die tijd .
Erg jammer
En de keuze wordt steeds kleiner helaas
 
Natuurlijk, voor elk type vrouw zijn liefhebbers. Ik hoor er alleen niet bij.
Aldus Hazelnoot

Ja voor mij en jou is de keuze bij Fleur erg beperkt na Sonja Cindy en de Amber van die tijd .
Erg jammer
En de keuze wordt steeds kleiner helaas
Nou, Sonja heb ik nog een keer bezocht in Overloon, Cloë heet ze daar. Ik had mijn geld liever aan een dakloze gegeven. Waardeloos was het en ik ben niet de enige die dat zei. Zie de recensies hier op GR. Over Amber lees ik geen klachten.
Cindy doet het goed in La Cloche, iedereen is heel enthousiast over haar.
 
Nou, Sonja heb ik nog een keer bezocht in Overloon, Cloë heet ze daar. Ik had mijn geld liever aan een dakloze gegeven. Waardeloos was het en ik ben niet de enige die dat zei. Zie de recensies hier op GR. Over Amber lees ik geen klachten.
Cindy doet het goed in La Cloche, iedereen is heel enthousiast over haar.
Dat was nu juist de Cloe :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Dag
Maandag
Nu bijna twee maanden geleden voor de tweede keer een uurtje met Sabina doorgebracht. Wederom een heerlijk uurtje gehad. Vriendelijke dame. Lekker laten pijpen (met condoom) en gebeft. Zoals al in de vorige revies vermeld groot kans op een lekker water ballet. Ook dit maal. Lekker hard geneukt. En cowgirl gekomen. Ik kom zeker weer bij haar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag was ik in de buurt van huize fleur. Even een belletje gedaan of sabina nog beschikbaar was en dat was ze!

Na het ontvangst even heerlijk samen gedoucht daarna samen op het bed beland heerlijk zoenen en voelen. Tot dat sabina heerlijk naar beneden ging me heerlijk te pijpen (ook lekker diep) in tussentijd was haar kutje al heerlijk nat geworden. Toen ben ik eerst bovenop gegaan, je zag aan haar gezicht dat ze echt heerlijk aan het genieten was.

Toen was het even weer tijd voor handspel daar kan ze ook enorm van genieten op het moment dat ze bijna klaar kwam ging ze weer op me pik zitten zodat ze daar heerlijk squirtend klaar kwam. Uiteindelijk heb ik haar nog doggy genomen en toen nog even heerlijk geknuffeld. En als afsluiting nog een heerlijke douche.

Zeker weten dat ik haar nogmaals ga bezoeken, het is echt een pareltje
 
Terug
Bovenaan Onderaan