Recensie Sabina, Huize Fleur, Apeldoorn 4,58 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ooit had ik hier gevraagd bij welke dame ik moet zijn voor squirten, daarop had Sabina toen gereageerd waarna mijn interesse was gewekt mede door de goede recensies hier om een afspraak te maken maar dit kwam er maar niet van. Mij is het eindelijk gelukt om een afspraak te maken met Sabina, elke keer als zij er was kon ik weer niet, gelukkig heeft Fleur heel goed meegewerkt aan het mogelijk maken van een date.

Sabina is een super leuke verschijning om te zien, gezelligere knuffelaar en stiekem heel erg ondeugend. Ik had het geluk dat Anna ook nog een half uurtje aansloot, het lange wachten op een date met Sabina werd dus beloond met een leuk extraatje. Heerlijk om ook die dames met elkaar bezig te zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gister Sabina mogen ontmoeten, voor mij was het een super ervaring Sabina zal mij veel vaker gaan zien!!!
 
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/sabina/
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ieder zijn ding! Maar ik vond haar echt helemaal niet zo geweldig. Snap niet dat er mensen zijn die hiervoor 5 sterren geven. Uiterlijk is niet zo mijn type. Ik ben maar van slank, en de seks typisch Nederlands. Lekker geld verdienen en standaard programma afwerken. Zeer jammer. Al met al had ik dat geld beter in de fik kunnen steken en de hand aan mijzelf kunnen leggen.


Voor een poos terug maand of 3 (denk ik) kon ik haar bezoeken omdat Sabina er was en zei nog plek had en ik de tijd😉 om nu te zeggen kon het geld beter te verbranden vind ik iets kort... maar de afspraak vond ik zo zo om het maar te zeggen. Mijn bedoeling is niet om iemand zwart te maken en iedereen kan een mindere dag hebben of moe zijn dat is menselijk, we hebben wat gepraat en zei heeft mij gepijpt met cd. Wat wel lekker was dat ik haar heerlijk heb gebeft, ze was echt hygiënisch wat ik ook wel minder heb meegemaakt. Totaal cijfer van de date een 7
 
Hey Genieter, dankjewel voor je eerlijke recensie! Ik hoop dat je begrijpt dat ik op basis van je nickname niet weet wie je bent dus het is lastig inhoudelijk reageren. Maar misschien had ik inderdaad minder energie of hadden we niet de erotische klik zoals we waarschijnlijk beide leuker zouden vinden... al met al een 7 vind ik toch geen slechte score en ik hoop dat je een leuke dame vind waar je een 10 mee mag beleven! -x- Sabina
 
Hey Genieter, dankjewel voor je eerlijke recensie! Ik hoop dat je begrijpt dat ik op basis van je nickname niet weet wie je bent dus het is lastig inhoudelijk reageren. Maar misschien had ik inderdaad minder energie of hadden we niet de erotische klik zoals we waarschijnlijk beide leuker zouden vinden... al met al een 7 vind ik toch geen slechte score en ik hoop dat je een leuke dame vind waar je een 10 mee mag beleven! -x- Sabina
Je kunt onmogelijk met iedereen een klik hebben en dan kun je onmogelijk alles geven. Trouwens een 7 vond ik altijd al heel erg goed :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
D
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag voor het eerst bij Sabina geweest. Leuke ontspannen kennismaking. Je voelt jezelf meteen ontspannen. Samen gedoucht, gezeept en gedroogd. Daarna op bed geknuffeld en gezoend. Daarna haar met vinger en tong verwend. Daar genoot ze van. Daarna cowgirl afgemaakt. Verder gestreeld en gezoend en fijn gebabbeld. Sabina dat doen we binnenkort nog een keer. Het was heerlijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
€160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van middag bij Sabina geweest van huize fleur
WOW WOW WOW wat een topdame
Leuk , lief, spontaan , goedlachs, lekker en ondeugend
Ik ga niet in details treden , maar ik heb een top uur gehad, sabina dank daarvoor, en nogmaals diep respect hoe je reageerde op wat ik je verteld heb over mijn verlies , ik zie je gr johan
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag voor de 2de keer in een week bij Sabina geweest, (groot verslavend gevaar) ,na rustig op bed welkom geheten, lekker begonnen te zoenen , en ontdaan van de overbodigde kleding,het zoenen ging heerlijk over in tongzoenen , wat we beide wel konden waarderen, na heerlijk gepijpt te zijn , haar gebefd en met haar klitje gespeeld, daarna heerlijk met haar geneukt , waar ik met sabina boven op intens klaar gekomen, na een heerlijke massage van haar gehad te hebben , nog een handjob onder de douche gehad, na het aankleden nog een heerlijk toetje gehad, sabina je bent een verschrikkelijke liefe en meelevend persoon, dank je wel voor dit heerlijke uurtje op deze speciale dag

X johan
 
Vanmiddag eens lekker gedaan, 2 uur lang met Sabina op de kamer geweest, na eerst lekker in bad gezeten, daarna op bed elkaar verder verkend, en met meerdere standjes genoten van Sabina, (uitzicht is geweldig) in doggy style een heerlijk orgasme gehad, na op adem gekomen te zijn , op nieuw in bad, heerlijk ge knuffeld met elkaar , en tot slot nog een ultiem orgasme gehad dmv een handjob , met als resultaat totaal van de wereld, aan het eind van deze GEWELDIGE 2 uur bleek dat Sabina nog andere kwaliteiten had, ze weet zelf wel welke
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Sabina is een mooie vrouw om te zien en was goed gekleed. Na betaling vond ik zelf dat ze nogal onnodig en lang weg bleef. Vervolgens lekker even kort samen gedoucht en wat gezoend. Tip van mijn kant aan Sabina neem voortaan even een pepermuntje of iets dergelijks want vond haar niet echt lekker ruiken uit de mond. Weet dus niet wat ze van te voren had gegeten. Intiem was redelijk maar niet super, geen € 160,- waard. Verder kwam ze bij mij nogal over als een verwend ding die zich zelf wel erg belangrijk, goed vind o.a. ook op sex gebied. Niet mijn type.
 
Terug
Bovenaan Onderaan