Ik heb haar 2 uur geleden bezocht.
Sabrina is een hele mooie, lieve, tedere vrouw en heeft een gezellige babbel.
Ze ontving mij in een mooi rood lingeriesetje met sexy, zwarte naaldhakken.
Haar foto's komen overeen met hoe ze eruit ziet: mooi, lief en sexy.
Ik was nerveus, dat voelde zij en zij wist mij prima te ontspannen.
Even eerst een beetje knuffelen en voorzichtig zoenen waarbij zij mij voorzichtig richting bed voerde.
Alles is met condoom gedaan, wat ook mijn voorkeur geniet.
Ik lag op bed, ze kwam bovenop mij zitten, keek me verleidelijk aan en gleed toen naar beneden en begon mij heerlijk te pijpen.
Het was jammer dat het zo warm was in de kamer (vond zij zelf ook), wat een beetje ten koste ging van mijn genot.
Ik raakte wel opgewonden, maar kreeg geen orgasme. Nu ben ik 50+ en dat speelt ook zeker parten.
Halverwege stopte zij, om vervolgens -volgens afspraak- half op mijn borstkas half op mijn gezicht te gaan zitten en mocht ik
lekker haar poesje likken en kussen, die absoluut schoon was en daardoor lekker lichtzoet smaakte.
Vervolgens ging ze op mijn jongeheer zitten en leidde zij deze in haar natte poesje.
Wederom werd ik opgewonden, maar het was erg warm en dat remde een beetje het genot, nog geen orgasme.
Daarna was het tijd voor de voetfetish. Ik had vooraf tijdens het appen aangegeven dat ik van trampling hou.
ik ging op een kleedje op de grond liggen en zij ging met haar naaldhakken op mijn benen, buik en borstkas staan.
De hakken waren 10 cm hoog, dus ik heb een paar afdrukken als herinnering.
Trampling met hakken was echtr niet echt haar ding.
Hoewel ze behoorlijk goed haar evenwicht bewaarde, kostte het haar zichtbaar veel kracht.
Daarna nog even een korte trample-sessie gedaan met blote voeten.
Dat ging beter, maar ook hier kostte het haar zichtbaar veel kracht om haar evenwicht te bewaren.
Het viel mij toen op dat ze hele mooie, verzorgde voetjes heeft, die ik aan het eind ook nog even gekust heb.
Het einde van de afspraak naderde.
Weer terug naar bed waar zij mij vervolgens nog lekker pijpte om te eindigen met nog even haar poesje lekker mogen likken waarbij ik toen spontaan klaarkwam.