WHEM Sabrina Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pieterjan

Wandelaar
30
14/06/22
3
Iemand al een keer bij sabrina geweest
Ze lijkt me een leuke dame

 
zat eerst in Tilburg, hookers stonden wel wat ervaringen..
schijnt wel wat zwaarder geworden te zijn dan 2 jaar terug..en service was ook niet super dacht ik?
 
Ben er een week of zes geleden geweest. €100,- euro voor een half uurtje. Helaas nog steeds pijpen met condoom. Mocht beffen maar ook niet superfris. En tijdens het neuken deed het zeer vertelde ze, terwijl ik echt king-kong niet ben. Geen herhalingsgevaar.
 
Ben er een week of zes geleden geweest. €100,- euro voor een half uurtje. Helaas nog steeds pijpen met condoom. Mocht beffen maar ook niet superfris. En tijdens het neuken deed het zeer vertelde ze, terwijl ik echt king-kong niet ben. Geen herhalingsgevaar.
En kon ze goed pijpen ? En ontving ze in een schone huis ?
 
Ze lacht leuk, maar die lach krijgt een andere lading als je er geweest bent. Ze lacht écht niet naar jou, en ze heeft allerlei lichamelijke klachten die een excuus verzorgen om uiteindelijk een beetje met condoom te rukken.
Ga er niet heen.
 
Had overigens 150 voor een uur betaald en ben na een half uur maar vertrokken.

Ik heb genoeg slechte dates gehad, veelal uit naiviteit of valse hoop maar om één of andere reden hou ik hier een kutgevoelen spijt aan over, erg zeldzaam.
 
Hier is haar recensietopic
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan