Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maxim_25

Wandelaar
34
02/01/22
19
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexysenses.com/hotesses/sacha
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren had ik nog eens een uurtje voor mezelf uitgetrokken. En helemaal geen spijt van. Naar Sexyxenses gegaan in de Groenstraat. daar had ik Sacha gereserveerd. Een Nederlandse zwarte dame die er duidelijk helemaal voor ging. Na een gezellig wasje met Sacha in de badkamer, zij waste mijn Generaal, zijn we naar de kamer gegaan.
Sacha had een visnet-pakje aan wat mij al snel in de juiste stemming maakte. Ze maakte uitgebreid werk van een heerlijke pijpbeurt. Terwijl ze verleidelijk in mijn ogen keek. Met haar naturel D kwam ze in mijn gezicht een beetje uitdagen terwijl ze mijn handen vast hield. Ze houd van spelletjes spelen.

Daarna heeft ze my in amazone bereden, tot de generaal zijn werk deed in haar kutje. Uiteraard alles met CD. Sacha deed alles met zo veel passie en gevoel dat ik zeker deze maand nog eens zal langs gaan. Ze is een top dame van plezier.

Het was nu de 3e keer dat ik haar bezocht en je kan eigenlijk ook heel goed met Sacha praten over andere, dagelijkse dingen. Ze is een toppertje dat hopelijk nog lang op dit adresje gaat blijven.

Maxim 2800
 
Allebei kunnen. Maar als de klant er niet 'netjes' uitziet in Sacha haar ogen, dan is er maar 1 mogelijkheid: PMC.

Ik kies voor mijn eigen veiligheid altijd voor PMC. Ik wil niet met een soa thuiskomen. Echt geen zin in.

Maar als je netjes en verzorgd bent, laat ze jou kiezen.

Sportieve groet

Maxim_25
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft ze lang zwart haar of zijn t van die gekleurde extensies. Alle 2 te zien op de foto's. Zou ze wel eens willen proberen maar ben niet zo voor die farse kleuren. Zou eens graag een lekker zwartje hebben die rustigaan doet en waarbij je mekaar kan laten genieten
 
Ben zelf eens op ontdekkingstocht geweest. Ze heeft zwart haar zoals op de foto's. Beschrijving klopt maar de beleving was niet top. Geen herhalingsgevaar voor mij 😁
 
Als je weet hoeveel poenpaksters en bedriegsters (en zelfs leugenaars) in deze sector werken dan was het vandaag al bij al nog netjes en naar mijn normen OK. Ik ging toch niet naar huis met het gevoel van : "Verdorie, ik heb me vandaag weer in het zak laten zetten".
 
Als je weet hoeveel poenpaksters en bedriegsters (en zelfs leugenaars) in deze sector werken dan was het vandaag al bij al nog netjes en naar mijn normen OK. Ik ging toch niet naar huis met het gevoel van : "Verdorie, ik heb me vandaag weer in het zak laten zetten".
Dat is inderdaad waar. Half uur was volledig opgebruikt en wel wat afwisseling geweest
 
Die heeft nog nooit eerder bij Soraya's Palace gewerkt hoor.
Toen deze thread werd opgestart was er ook de suggestie dat het hier over de Sacha ging die van augustus 2021 tot april 2022 bij Soraya's Palace gewerkt heeft, maar die 2 hebben niets met elkaar te maken.

Sacha ex-Soraya's Palace:
  • Congolese
  • Franstalig (sprak geen Nederlands)

De dame uit deze thread (nu dus "Cindy"):
  • Zuid-Afrikaanse, Nederlandse of Surinaamse nationaliteit, al naargelang de bron ...
  • Nederlandstalig (en Engelstalig, maar niet Franstalig)
En de foto's matchen ook niet ...
 
Hoe verklaar je dan (van de andere topic) " Ze heeft me toen gezegd dat ze er over nadacht om bij Sexysenses te beginnen omdat daar een speciale trio formule is en nogal wat van haar klanten daar naar vroegen, die kant v Zaventem was voor haar blijkbaar iets makkelijker zei ze." De foto's van Sacha Soraya's zijn/waren dezelfde als bij Sexysenses.
 
Idd ik meen mij haar ook te herinneren (haar foto maar ook van zien) bij sexysenses, ik herinner me niet of er dan NL gesproken werd of niet. Cindy bij Soraya spreekt in elk geval vloeiend NL.
nog een verschil is dat ze bij Sexysenses geen PZC deed en bij Sorayaspalace wel (🤔) hangt dus blijkbaar van het huis af. Ik was Woensdag bij Soraya maar was voor Canele, en die was er niet 😢 men stelde Cindy voor maar daar ben ik niet op ingegaan.
 
Klopt. Dus om het samen te vatten:

Er worden hier 3 dames vernoemd:
  1. Sacha, Soraya's Palace (augustus 2021 tot april 2022)
  2. Sacha, Sexysenses (tot voor kort)
  3. Cindy, Soraya's Palace (nu)
Dame 2 en 3 zijn dezelfde, maar zijn verschillend van dame 1.
 
Nochtans gebruikte dame 1 dezelfde foto's als dame 2/3. Dame 2 spreekt Nederlands en geen PZC bij sexysenses.

Stel dat ik nu naar Sorayas ga, gaat er dan PZC bij zijn?
 
Nochtans gebruikte dame 1 dezelfde foto's als dame 2/3
Klopt weeral niet.
Van Sacha van Soraya's Palace ('dame 1') is er nooit meer dan slechts één vage foto van haar kont/rug te vinden geweest (zowel op de site van Soraya's Palace als redlights), omdat ze niet graag haar foto's publiek had staan. De foto's van dame2/dame3 zijn helemaal anders.

Om deze onzinnige discussie te stoppen heb ik het daarstraks even aan Sarah aan telefoon gevraagd. Zij bevestigt: Cindy (dame3) is niet de vroegere Sacha van Soraya's Palace (dame1).
 
Ben zelf eens op ontdekkingstocht geweest. Ze heeft zwart haar zoals op de foto's. Beschrijving klopt maar de beleving was niet top. Geen herhalingsgevaar voor mij 😁
Ben er ook eens geweest. Nooit meer. Ik had net betaald en kreeg al direct te horen wat ze niet deed. Aanraken mocht, maar telkens trok ze haar weg. Constant zuchten, heb uiteindelijk mezelf afgetrokken op haar buik. Triestige dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan