WHEM Sade, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar een paar keer in de buurt bij mij zien langsfietsen toen ik op mijn gemak de hond uitliet en iedere keer glimlachte ze naar me.... 🫣😅 en iedere keer wist ik niet hoe snel ik de hoek om moest lopen en de hond mee moest sleuren terwijl hij rustig wilde kakken... 🐶💩
Lachte ze naar jou of naar de hond?
 
Ik zag haar bij mij in MILF city (Amstelveen) toen langsfietsen. Het was meer een soort grijns naar mij waar ik me nogal ongemakkelijk bij voelde. 😅

Aanradertje trouwens om makkelijk contact te maken met vrouwen op straat; neem gewoon een klein schattig fluffy hondje die je als pussymagnet kan inzetten. 😝
 
Hahah ondanks dat ze niet zo heel knap is, ben ik wel benieuwd naar een echt goeie pijpbeurt..

Probleem is dat als ik haar bel, zij of niet opneemt of schreeuwt wat door de telefoon en hangt op.

Vervolgens krijg ik een smsje van: "Sms mij." En als ik dat doe hoor ik niks 🤣🤣.
 
Oke mannen ik ben iets van een jaar of twee langsgeweest, en moest zeggen dat t nogal een vreemde gewaarwording was. Toen ik binnenkwam brandden er overal kaarsen en overal jezusbeelden. Op de tv werd een kruistochtfilm afgespeeld terwijl de ramen waren afgeplakt met vuilniszakken, nogal griezelig allemaal. Ze wilde meteen op m'n pik springen (we hadden bj afgesproken) maar voelde me niet meer op m'n gemak en gaf haar de 20 van de 80 die we hadden afgesproken en vertrok zonder iets gedaan te hebben. Hoop dat iemand anders het wel kan vervolmaken haha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan