Recensie Sade Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blended66

Wandelaar
89
11/10/21
119
26
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://beta.kinky.nl/advertenties/7443141-sade
Totale kosten (in euro)
125
Van de week bij deze dame geweest. Ik belde haar, ze nam zowaar op en was beschikbaar. Bij binnenkomst schrok ik wel, junken hol, rommelig en plastic zakken over het hele plafond, iets met een conflict met de woningbouw of zo.
Ze zag er niet zo goed uit, ingevallen gezicht van een junk en qua kleding slordig. Ik twijfelde om weg te gaan, maar toch nog even aangekeken hoe het zou gaan. Ze is erg aardig. Na dat de financien afgewikkeld waren vroeg ze of ik iets wilde drinken. De slaapkamer is erg rommelig, zie je vaker bij junkies, uitgekleed terwijl zij nog even naar de wc moest. Uitgekleed zag ze er redelijk uit, heeft aardige borsten, maar heeft wel een behoorlijke buik. Ik ging op bed liggen en ze begon met pijpen. Dat deed ze aardig, nam mijn ballen ook mee. Ze vroeg nog of ze haar kunstgebit uit moest doen, dat was wel bijzonder. Ik heb nee gezegd. Daarna vroeg ze of ik gemasseerd wilde worden. Ik verwachte er niets van, maar dat deed ze toch aardig. Daarna weer pijpen en een beetje vrijen en toen ik haar mond klaar gekomen.
Conclusie: is lief, sex matig, massage aardig, praat veel. Geen herhaling voor mij.

Terug
Bovenaan Onderaan